Baarin kannatusmaksut
Draugon kanssa olen siinä mielessä eri mieltä, että jostain syystä näitä FWB-suhteiksi muodostuneita sessiosuhteita on suhteellisen helppoa löytää, mutta sitten vasta haasteet alkavat, jos haluaa kinkyn parisuhteen aikaiseksi. Tällaista parisuhdetta ei sitten näytä löytävän millään
Ei ole parisuhteen voittanutta mutta silloin kun sitä vakavasti otettavaa suhdetta ei ole niin panokamut piristää päivää . Ymmärrän myös näkemyksesi tunteiden syvenemisestä ja tiedän että varsinkin pitkään jatkuneissa fwb suhteissa näin voi helposti käydä. Itse olen empaattinen yksilö ja mielelläni vietän aikaa myös muiden aktiviteettien parissa näiden ystävieni kanssa. Tietysti suhteet yhdessä olon myötä syvenevät ja välillä joutuu jopa tietoisesti olemaan etäinen jotta pysyttäisiin siinä mistä on sovittu.Jonkinlainen kiintymys syntyy varmasti. Itse toivon että minun fwb-suhteeni tulevat päättymään rauhallisesti ja yhteisymmärrykseen. Suoraan sanoen patistan tyttöjä löytämään kunnon miehen itselleen jotta pääsevät minusta eroon . Ystävyyden toivon kuitenkin säilyvän myös jatkossa sillä kyllä ne tunteet ovat syventyneet minullakin.
Minulla on upeita kokemuksia erilaisista FWB-suhteista. Tärkeintä siinä on se, että kumpikin tietää, että paikka sydämessä on varattu toisaalle (vaikka ketään ei olisi). Meillä on laitettu keskinäinen suhde tauolle heti kun kumppni on löytänyt jonkun joka kiinnostaa sillä lailla edes hatarasti, yhdessä jännätty tuleeko siitä mitään, sen jälkeen yhdesäs surtu kun ei tullutkaan jajatkettu entistä menoa kunnes tuli uusi ihastus... ja voi kuina onnellinen olenkaan ollut kun kumppanilla on onnistanut rakkaudessa!
Lainaus käyttäjältä: Mia-Rouva - 15.02.2016, 23:21Minulla on upeita kokemuksia erilaisista FWB-suhteista. Tärkeintä siinä on se, että kumpikin tietää, että paikka sydämessä on varattu toisaalle (vaikka ketään ei olisi). Meillä on laitettu keskinäinen suhde tauolle heti kun kumppni on löytänyt jonkun joka kiinnostaa sillä lailla edes hatarasti, yhdessä jännätty tuleeko siitä mitään, sen jälkeen yhdesäs surtu kun ei tullutkaan jajatkettu entistä menoa kunnes tuli uusi ihastus... ja voi kuina onnellinen olenkaan ollut kun kumppanilla on onnistanut rakkaudessa!Tuossa on kyllä jotain omalla tavallaan mahtavaa. Toisaalta sit taas se vaatii tosiaan oikeasti sitä, ettei kummallakaan ole varsinaisia tunteita toisiaan kohtaan, koska tämä saattaa helposti aiheuttaa mustasukkaisuutta.Itselläni oli aluksi hämmentynyt olo, kun fwb-kumppanini avoimesti kertoi naisista, joista on kiinnostunut, koska en oikeastaan ollut tottunut tällaiseen. Mutta nyt on kiva, kun itsekin olen alkanut kertoa miehistä, josta olen kiinnostunut. Jollain tapaa juuri tuollainen yhdessä fiilistely on mukavaa Ja mielestäni tällainen yhdessä fiilistely kertoo juuri siitä ystävyydestä, joka on hieno asia ^^