Baarin kannatusmaksut
Toisaalta sit taas se vaatii tosiaan oikeasti sitä, ettei kummallakaan ole varsinaisia tunteita toisiaan kohtaan, koska tämä saattaa helposti aiheuttaa mustasukkaisuutta.
Minä ajattelen, että nuo varsinaiset tunteet, jotka saatttaa aiheuttaa mustasukkaisuutta ja vaikeuttaa fwb-suhdetta, on oikeesti omistamisenhalua. Sillä toisen ihmisen omistamisenilluusiolla pilaa varsin suhteen kuin suhteen. Ystävyyssuhteissa toivoo kaikkea hyvää ja parasta toiselle. Mutta omistusaikeissa toivoo kaikkea hyvää ja parasta itselleen.
Minusta on omituista jos haluaa iholleen ihmisen josta ei välitä = ei ole tunteita
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 18.02.2016, 09:45Minusta on omituista jos haluaa iholleen ihmisen josta ei välitä = ei ole tunteita En miekään kässää tuota..on kai himossakin jotain tunteita mukana-mutta että miten himoita ihmistä,joka ei herätä mitään tunteita. Tai jos onkin olemassa erilaisia himoja,toiset sisältää tunteita ja toiset eivät. Jos himoitsen jotain esinettä tai vaatetta,niin se on ehkä sellaista pinnallisempaa himoa ja en hajoa,vaikken saisikaan sitä vempelettä minkä halusin-voiko ihmissuhteen asettaa vertailukohteeksi materialle- kenties.No eipä mulle kuulu tosin, että mitä ja miten ihmiset toteuttavat suhteitaan,niin kauan kuin en itse ole siinä mukana. Mää en välitä
Noh, munkin pitää ehkä hiukka tarkentaa tätä. Ymmärrän tietyllä tavalla kierteisesti että voi haluta jopa inhoamansa (tai tyyppi herättää vastenmielisyyttä) ihmisen kanssa tekemisiin ihokontaktitasolla. Siis että siihen liittyy kiihottumista jotenkin niin ettei itsekään osaa sitä aivan selittää (eikä edes tarvitse), mutta se on sitten jo jossain määrin ihan oikeasti perverssiä (ei tokikaan paheksuttavaa jos osapuolet toimii vapaaehtoiselta pohjalta). Eli uidaan aika syvällä mielen tasolla, mutta ihan vastuuntuntoisesti ja omasta toiminnasta vastaten.