Baarin kannatusmaksut
Itsehän siis rakastan laatikoita. : DTai no, mitä enemmän on näihin seksuaalisuuden/sukupuolen eri sävyihin tutustunut, sitä enemmän on huomannut, ettei oikeastaan tiedä mitään ja kaikkinainen lokerointi on loppupeleissä melko turhaa - oon niitä ihmisiä, jotka ei vaan usko, että kukaan voisi olla 100% mitään. Se ei silti estä mua yrittämästä hakea itselle sopivia määritelmiä ja saamasta kiksejä siitä, kun lukee jotain, joka tuntuu täydellisesti sopivan omiin ajatuksiin. Kaipa se on sitä epävarmuutta edelleen omasta identiteetistä, viimeiset vuodet on tullut aika paljon palloteltuakin ja haettua niitä juttuja, mistä itse pitää. Mulle lokerot tuo sellaista turvallisuuden/rauhan tunnetta ja jonkinlaista epämääräistä varmuutta...
Olen myös miettinyt olenko kenties pan tai polyseksuaali (ei pidä sekoittaa polyamoriaan), koska muutkin sukupuolet kuin "perineiset", jos sellaisia edes on, kiinnostaa. Pääöson näen ihmisen entiteettinä enkä niinkään sukupuolena ja se sisin on se mielenkiintoisin.