Kirjoittaja Aihe: Lesboja näillä main?  (Luettu 11048 kertaa)

Jacinta

• Vieras
Lesboja näillä main?
« : 14.02.2016, 19:08 »
Heipsan.  :) Olen uusi, mutten ole jaksanut vaivautua esittäytymään ja sillain. Ihan uteliaisuudesta eksyin tällaiselle foorumille, vaikka kinky olenkin ollut aina. Ei vain ole ollut tarvetta verkostoutua mitenkään. Niin, allekirjoittanut on siis naisiin päin oleva sub ja tahtoisikin tiedustella että löytyykö näistä piireistä muita lepsukkaita? Hetken täällä selailtuani ei ainakaan osunut silmiini mitään vastaavaa keskustelua.

vorona

• Kanta-asiakas
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Lesboja näillä main?
« Vastaus #1 : 14.02.2016, 19:56 »
Heipsan.  :) Olen uusi, mutten ole jaksanut vaivautua esittäytymään ja sillain. Ihan uteliaisuudesta eksyin tällaiselle foorumille, vaikka kinky olenkin ollut aina. Ei vain ole ollut tarvetta verkostoutua mitenkään. Niin, allekirjoittanut on siis naisiin päin oleva sub ja tahtoisikin tiedustella että löytyykö näistä piireistä muita lepsukkaita? Hetken täällä selailtuani ei ainakaan osunut silmiini mitään vastaavaa keskustelua.

Bissejä ainakin löytyy *vilkuti vilkuti

Dark Foxi

• Baarikärpänen
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
« Vastaus #2 : 14.02.2016, 20:05 »
bissejä? KALJAA? ketä mä nuolen?  ;) :-*

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #3 : 14.02.2016, 20:13 »
Muutaman lepakon piireistä tiedän, mutta on täällä yllin kyllin meitä bissejä joille varmasti subinaisen seura kelpaa  ::).

olivia-orjatar

• Vieras
« Vastaus #4 : 15.02.2016, 10:59 »
Odotan sinua kieli pitkällä Bizarren bileisiin!!!

Jacinta

• Vieras
« Vastaus #5 : 15.02.2016, 14:33 »
Ohhoh, tännehän onkin tupsahdellut vastauksia ja minä kun luulin että kukaan ei varmaan vastaa.  ;D

Missään bileissäkään en ole kyllä koskaan käynyt, enkä näkisi itseäni kovin exhibitionistisenakaan.  :D

En ole täällä seuranhaussa, muuten kun ehkä keskusteluseuran tai sitten elinkumppanin (tylsää, eikös?  :-* ).

Harmi että Lessut ovat nyt piilossa, mutta te bissetkin olette ihan jees.  ;)

narritar

« Vastaus #6 : 15.02.2016, 23:15 »
*nostaa käden*

Joo, mulle voi puhua! Kaikki foorumin hiljaiset piilolesbot, yhtykää.

Regulus

• Asiakas
  • **
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
« Vastaus #7 : 16.02.2016, 00:53 »
Luokittelu on tylsää, mutta kaipa meikä on kuitenkin bisse, vaikka naiset kiinnostaakin enemmän kuin miehet :P

Jacinta

• Vieras
« Vastaus #8 : 16.02.2016, 14:07 »
Hiljaiset piilolesbot, I like that!  :D

Ja Lunatic, en minäkään lokeroinnista oikein pidä mutta itseäni kanssa naiset kiinnostaa enempi, miehistä puuttuu sellainen "taika". En oikein osaa muuten sitä selittää.  :)

Mikähän lienee tämän foorumin vinokkaiden aluejakauma? Itse olen alueella PK, mutta täällä lienee porukkaa ihan ympäri Suomea.

Ailouna

• Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Galleria
« Vastaus #9 : 16.02.2016, 14:34 »

Mikähän lienee tämän foorumin vinokkaiden aluejakauma? Itse olen alueella PK, mutta täällä lienee porukkaa ihan ympäri Suomea.

Ympäri Suomea ja myös jonkin verran Suomen rajojen ulkopuolelta.

Regulus

• Asiakas
  • **
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
« Vastaus #10 : 16.02.2016, 22:03 »

Ja Lunatic, en minäkään lokeroinnista oikein pidä mutta itseäni kanssa naiset kiinnostaa enempi, miehistä puuttuu sellainen "taika". En oikein osaa muuten sitä selittää.  :)

Jep, naiset yleensä kiinnostaa huomattavasti enemmän. Tykkään peniksistä, mutta harva mies saa mua kuitenkaan oikein syttymään. Tiedä mikä siinä sitten lienee  :P Miestä kyllä alistaisin melkein mielummin kuin naista  >:D

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #11 : 16.02.2016, 22:07 »
Olen bisse mut helpompaa olis ehkä olla lesbo...mut täytyy hyväksyä että sitä peenistä on vaan pakko välillä saada  :P

Jacinta

• Vieras
« Vastaus #12 : 17.02.2016, 13:13 »
Itse kyllä voisin varmaan olla ihastunu mieheen, tai persoonaan, mutta sitten se fyysinen puoli ei vältis olis niin kivaa kumminkaan. Ei vaan jotenkin natsaa tarpeeksi... Tai ehkä se on vaan niin, että naisissa houkuttaa jokin syvempi juttu, jota en vaan osaa selittää. Miehet koen jotenkin liian "raskaksi".

Ja nainenhan voi aina hankkia vaikka jonkun strap onin, jos tulen kokeilun haluiseksi.   ;D Lol. Mihin sitä yläosaa tarvitsee?  >:D :))

Ja kun omaa elämääni ajattelen niin lapsesta saakka, jos on TV:ssä hieman naisen pintaa näkynyt niin kyllä se on heti katseen vanginnut.  ::) Jotenkin tuntuu, että tämä on koodattu minuun jonnekkin syvälle.

Salka

• Vieras
« Vastaus #13 : 17.02.2016, 13:57 »
Täällä yksi!  ;D

blacklie

« Vastaus #14 : 17.02.2016, 15:47 »
onhan meitä...harvempi vain kovin aktiivinen ottamaan osaa keskusteluun.