Baarin kannatusmaksut
Chi...e. Olen tosiaan jutellut aiemmin sinunkin kanssasi, mutta ihan omasta mielenkiinnosta silloin.Et ole päässyt tai joutunut (ihan valintasi mukaan) yhteenkään tarinaani.Disakan tarinoissa on ihmisten minulle kertomia sessiokuvauksia, mutta olen ne ihan siihen tarkoitukseen saanutkin.Eikä yksikään ole tältä foorumilta....tietääkseni.Minun kanssani voi siis ihan turvallisesti jutella, enkä automaattisesti laita kertomuksia blogiin tai kirjaan.Aika tyhmää minua sellaisesta syyttääkään.No, ihan kivaa silti, että herätän näin paljon tuntemuksia.Kait sekin on jo yhdenlainen saavutus t.minna
Hei Parapervo.Lähestyn sinua sitten ihan näin yleisellä foorumilla.Jostakin syystä olet kovin negatiivisen kuuloinen ihminen.Ja siten tietenkin mielenkiintoinen.Sellainen sopisi oikein hyvin projektiini. Haluatko osallistua?Ja hei kaikki muut!Ihan mielelläni kuulen lisää tarinoita projektini merkeissä.Ottakaa rohkeasti yhteyttä!t.minna
Korjaus edelliseen: on siinä blogissa näköjään kerrottu heti aluksi, että kyseessä on fiktiivinen tarina, joka perustuu kirjoittajan ja muiden kokemuksiin ja fantasioihin.