Kirjoittaja Aihe: Haluatko kertoa tarinasi????  (Luettu 12683 kertaa)

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #45 : 18.02.2016, 10:05 »

Chi...e. Olen tosiaan jutellut aiemmin sinunkin kanssasi, mutta ihan omasta mielenkiinnosta silloin.
Et ole päässyt tai joutunut (ihan valintasi mukaan) yhteenkään tarinaani.

Disakan tarinoissa on ihmisten minulle kertomia sessiokuvauksia, mutta olen ne ihan siihen tarkoitukseen saanutkin.
Eikä yksikään ole tältä foorumilta....tietääkseni.

Minun kanssani voi siis ihan turvallisesti jutella, enkä automaattisesti laita kertomuksia blogiin tai kirjaan.
Aika tyhmää minua sellaisesta syyttääkään.

No, ihan kivaa silti, että herätän näin paljon tuntemuksia.
Kait sekin on jo yhdenlainen saavutus ::)
t.minna


disaka
(Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: Chmlnidae : 08.03.2015, 12:58 »

Hei. Sinulla on hyviä mielipiteitä joten uskaltaudun kyselemään sinulta seuraavaa...
Sinulla on sub,mutta et ole domina?
Mikä koet olevasi,jotakin siltä väliltäkö?
Minun ongelmani kun on se että haluan piiskaa,mutta vain asettamaani rajaan asti ja muitakin juttuja vain jos pidän niistä, en anna alistajalle paljoakaan valtaa näissä asioissa. On pitkä lista mitä en halua ja niitä en halua edes kokeilla. Nautin alistumisen tunteesta siihen rajaan asti. Mutta en yhtään sen yli.
Ja mistään arkielämää koskevista säännöistä tai kielloista en halua edes kuulla.
Nautin siitä että vastapuoli arvostaa ja huomioi minua eikä pidä kynnysmattona.
Tällä tavalla vaan on todella vaikeaa löytää sitä vastapuolta.
Olisiko sinulla vinkkejä tai neuvoja?
t.disaka
-----------------------------------------------------


 Chmlnidae
Vs: (Ei otsikkoa)
« Lähetetty käyttäjälle: : 08.03.2015, 13:48 »

 Heh, uskaltaudu nyt sitten kyselemään.

En koe tarpeelliseksi määritellä mitään karsinoita: sub, maso, dom, sadisti. Ihminen ei ole yksin mitään, ja todellisuus ei ole sama asia kuin fantasiat. Todellisuudessa on oikeita ihmisiä ja toiminta määrittyy aina myös muista kuin vain itsestä lähtöisin (toisin kun niissä fantasioissa jotka ovat oman mielen osien teatteria eri orkestroinnein ja fysiikan ja psykologian säännöin).
Olen Domina suhteessa subiini. Tosin hyvin ei-formaalisti sitäkin. Johon kuhun toiseen voin olla jotakin muuta.
En ole kiinnostunut valmiista toimintakaavoista, haen tekemisen omasta itsestäni ja toisesta kulloisessakin tilanteessa, ja vai tunteiden, tuntemusten ja reaktioiden avulla.
Kyllä; pitkä ja mutkikas tie mutten näe mieltä minkäänlaisessa muussakaan vaihtoehdossa.
En ole miltään osin esimerkillinen kinky. En ole edes kiinnostunut olemaan. Minusta se että tällainen seksuaalisuus erotetaan mainstreamistä on vain surullista. Tarkkoja rajoja ei ole ja kun ne laitetaan niin tuotetaan tuskaa aina molemmille puolille rajoja jääville. Myös yksipuolistetaan ihmisyyttä.
Koen olevani jotakin aina suhteessa johonkuhun toiseen, en ymmärrä miksi minun pitäisi edes määritellä itseni kiinteästi  ja irrallisesti joksikin, Dominaksi tai subiksi tai masoksi tai sadistiksi ihan vain itsenäni. Ei sillä silloin ole merkitystä.

Kuule, keskity tiedostamaan ja tekemään sitä mitä haluat. Ei sillä ole väliä mitä olet. Vasta keskustelemalla, ja sitten kokeilemalla toisen kanssa, voi selvittää onko yhteistä ja resonoiko juttu mitenkään.
Toisaalta uutta voi oppia ja kokea vain menemällä omien mukavuusaluidensa ulkopuolelle. Eli kyseenalaista myös omat rajasi ja halusi, ainakin jossain määrin, mutta huolehdi samalla kuitenkin itsestäsi ja omasta hyvinvoinnistasi. Ihminen on kuitenkin aika kestävää lajia, joten kokeileminen ei ole niin vaarallista kunhan muistaa että aina ja missä kohtaa vain voi sanoa ei, jokainen on lopulta vastuussa itsestään, oli mieltymykset ja suhteet minkälaisia tahansa.

-C-

----------------------------------------------------------

Rumempi toistaan kumpikin teko….
9.3.2015 12:17 - disaka

” Sinähän pidät piiskattavana olosta, etkö pidäkin ?” Kaisa kysyi varovasti ja minä nyökkäsin.

” Sinä et  taida pitää siitä että joudut alistumaan ihan jokaiseen masterin sääntöön ja käskyyn.” Kaisa jatkoi selitystään, ” Sinä et ehkä olekaan ihan niin sub kuin kuvittelit.”

” Mikä minä sitten olen? ” Katsoin Kaisaa ihmeissäni.

” Onko sillä väliä miksi itseäsi nimität tai miksi muut sinua nimittävät? ” Kaisa kysyi ja jatkoi, ” Tärkeää on vain se että itse tiedät mistä pidät ja mistä taas et. Sinä olet sinä .”

” Mutta miten voin enää harrastaa bdsm:ää jollen tiedä olenko alistuja vai alistaja? ” Kysyin epätoivoisena.


” Ei tätä harrasteta. ” Kaisa sanoi tiukasti. ” Tätä eletään. Tästä joko ollaan kiinnostuneita tai sitten ei olla. Ei kiinnostusta voi teeskennellä. Ja murusia bdsm:stä voi kuulua ihan vaniljaiseenkin suhteeseen ja se olisi mielestäni toivottavaakin. Miksi pitäisi olla erikseen kinkyseksi ja vaniljaseksi? Kaikkein parasta olisi kun niitä sekoitettaisiin surutta ja jokainen voisi nauttia juuri siitä mitä eniten tahtoo pelkäämättä tulevansa leimatuksi joko normipiireissä tai näissä kinkypiireissä.”

http://disaka.blogaaja.fi/rumempi-toistaan-kumpikin-teko/

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #46 : 19.02.2016, 01:16 »
Hei taas!

Sain luvan jakaa tämän yhden tarinanpoikasen tänne yleiselle foorumillekin.
Se tulee mukaan projektiin ja näyttää ehkä vähän suuntaa sille millainen projektista on tulossa.
Se on kuitenkin vain näyte yhdestä tarinasta ja yhdestä aiheesta.

Pekka ei ole mukana tällä foorumilla.

Kaikki palaute on tervetullutta.
t.minna

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #47 : 21.02.2016, 22:25 »
Hei taas!

Ch...lle sen verran, että Kaisa Disakan tarinoissa on oikea ihminen, joka itse antoi tarinansa Disakan käyttöön.
Ikävä kyllä sinä et siis tosiaankaan päässyt tai joutunut tarinan henkilöiden esikuvaksi.


Disakan tarinat....www.disaka.blogaaja.fi .....on fiktiivinen, mutta tosikertomuksiin pohjautuva kertomus nuoren naisen tutustumisesta bdsm maailmaan. Kaikki tarinat on muokattu sopimaan kehyskertomukseen antajiensa luvalla.


Kaipaisin yhä muutamia haastateltavia projektiin!
Varsinkin fetissipuolelta....(vähän hassusti ilmaistu).

t.minna

perapervo

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #48 : 22.02.2016, 16:46 »
Harmi etten minä huomannut aikoinani sitä kyselytulvaa säästää  mitä minulle tuli!! >:(

Joo, ei sitten tarvi lähetellä yksityisnillitysviestiä kiitos!!  >:(

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #49 : 22.02.2016, 22:14 »
Hei Parapervo.
Lähestyn sinua sitten ihan näin yleisellä foorumilla.
Jostakin syystä olet kovin negatiivisen kuuloinen ihminen.
Ja siten tietenkin mielenkiintoinen.
Sellainen sopisi oikein hyvin projektiini. Haluatko osallistua?


Ja hei kaikki muut!

Ihan mielelläni kuulen lisää tarinoita projektini merkeissä.
Ottakaa rohkeasti yhteyttä!
t.minna

Pip

Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #50 : 22.02.2016, 22:46 »
Hei Parapervo.
Lähestyn sinua sitten ihan näin yleisellä foorumilla.
Jostakin syystä olet kovin negatiivisen kuuloinen ihminen.
Ja siten tietenkin mielenkiintoinen.
Sellainen sopisi oikein hyvin projektiini. Haluatko osallistua?


Ja hei kaikki muut!

Ihan mielelläni kuulen lisää tarinoita projektini merkeissä.
Ottakaa rohkeasti yhteyttä!
t.minna
Se o porilaine, nii tietenki se o vittumaine.  ;D

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #51 : 23.02.2016, 17:18 »
Heh, kuule pera, ollaan kimpassa negiksii, jookos. Vaikka et kyllä minusta yhtään negikseltä vaikuta. Päinvastoin  :)

Voidaan vaiks tehä niin et sijoitetaan yhteen kirjaan kun/jos sellainen tältä M.M:ltä julkaistaan, mä voin tarjoo... ja kiikutetaan opus kirjailijattaren nimikoitavaksi jonnekin julkkareihin, kirjamessuille tai kirjakaupan esittelyyn, tai jos vaikka jossain kirjastossa lukisi opustaan. Voidaan sitten todeta kuinka, ja onko, ihan oikea ja todellinen kirjailija tämä. Pahoitella siinä ikävää asennettamme sitten naamakkain. Vai onko se ikävä...? Jos se tulee sisältämme aitona, sellaisena kuin olemme kaikkinemme, juuri nyt ja tässä ja näillä kokemuksilla ja tiedoilla.
Kova ainakin on kyselemään ja tarinoimaan tämä disakatildaymsetcjne; ja kovasti paljon tuntuu tuntevan kinkyjä vaikkei olekaan kiinnostunut jalkautumaan keskuuteensa (kts. alla). Aktiivinen kyselyikä tietty moninaisin nikein saattaa jeesata asiaa. Kyselemisessä sinänsä ei mitään pahaa ole.
Meinaa myös todellisuus ja kuvitelmat olla aika vaikeasti toisistaan erotettavissa, eikä ilmeisesti vain kirjoitelmissaan. Voisi jopa väittää että totuus ja valhe menee hiukan limittäin aina silloin tällöin myös palstaviesteissä....Vaan liekö tuolla niin väliä, kyllä maailmaan mahtuu. Niin negatiivisilta ku valehtelijoilta vaikuttavia immeisiä. Eiköstä. Sitä kuitenkin sanotaan että totuus ei pala jne. Ja jokainen meistä nukkuu oma omatuntonsa pielluksenaan (ja hyvin on uni maistanut, ei oo pahemmin tarvinnut kuunnella ääniä pimeässä, ei omantunnon eikä kenenkään muunkaan).

    x--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------x


disaka
Vieras

Disaka esittäytyy.
« : 27.03.2015, 15:38 »

    Lainaus

Olen täällä vähän aikaa pyörinyt ...
...

Kirjoitan kaikesta mitä eteeni tulee.

...ja juttuja ja tarinoita otan vastaan mielelläni.

     x----------------------------------------------------------------x


disaka
Vieras

Vs: Miksi täälä epäillään trolliksi ja ollaan muutenkin suht. ahdasmielisiä?
« Vastaus #32 : 06.04.2015, 12:09 »
Kuule Jade,
minäkin olen tavallaan ulkopuolinen ....
Kyselen tyhmiä ja saan aika usein erittäin hyviä vastauksia.
En käy miiteissä enkä tapaa muutenkaan ihmisiä täältä.
Tavallaan siis minäkin olen epätodellinen olento josta tiedetään vaan ne jutut mitä olen kirjoittanut.
Ja silti tiedän itse olevani ihan oikea ihminen ja se riittää.

Ei täällä tarvitse miellyttää toisia mutta jos haluaa keskustella niin kannattaa ainakin yrittää
keskustella asialliseen sävyyn.
Asioista saa olla erimieltä ja joskus se aikaansaa hyviä keskusteluja toisten kanssa.
Kantaa voi aina ottaa asiaan kuin asiaan,mutta se mitä esität on aina vain sinun mielipiteesi ja muilla on jokaisella omansa.
ja se pitää hyväksyä.

Ei sinua kukaan leimaa yhtään miksikään jollet itse esitä itseäsi siinä valossa.
Arvostelijoita on aina ja jokaisella ja jollei sitä kestä niin on miljoona kertaa helpompaa olla vaan ihan hiljaa.

Jos oikeasti olet 19v nuori nainen ja haluat päästä tutustumaankin joihinkin täällä paremmin,niin kannattaa vaan alkaa rohkeasti keskustella heidän kanssaan.
Täältä löytyy ihan mukaviakin tyyppejä!
Toivottavasti vielä jaksat niitä etsiä!

       x--------------------------------------------------------x

VIP-tilan kinkyt pohdinnat /
« : 24.09.2015, 15:07 »
Uskaltaudun nyt laittamaan tämän tänne, vaikka ...

Eli siis,olen ihan uusi täällä ja etsin... (sensuroin sillä VIP)

              x-----------------------------------------------------------------x


Mutta siis jos ei vielä tullut selväksi disakatildalindaminnalle niin EN ole kiinnostunut olemaan materiaalina kirjoitelmillesi, olivat ne faktaa tai fiktiota tai jotakin sekalaista siltä väliltä tai sekä että. Etkä sinä ole minulle todellinen niin kauan aikaa kun olet vain nikki tai nimi bittiavaruudessa yhdistymättä yhteenkään oikeaan ihmiseen. Sitä en aio nimittää negatiivisuudeksi, enkä sen esille tuomista anteeksi pyydellä, en vaikka kuinka sellaista selityksilläsi tarjoilisit, itsestäni tai jostakusta toisesta i h m i s e s t ä täällä. Ja kyllä ; ihmisyys on yhteisöllisyyttä. Ja koska minuutemme lähtökohta on fysiologinen niin pelkillä nollilla ja ykkösillä olemme, noh; pelkkiä digiheijasteita vailla konkreettista tunnetta ja olemassaoloa.

Ja Ps. Ei vain pera tai minä ole saanut sinulta yksäreitä jotka ovat herättäneet aika negatiivisia fiiliksiä. Ehkä kohtaamasi negatiivisuus onkin lähtöisin itsestäsi.... Olen valmis korjaamaan käsitystäni sinusta sikäli mikäli todellisuus sen toiseksi muuttaa. Minulla kun on joustava ja positiivinen, rakastava ja valoisa luonne  :love:

Pps: peralle viel suukko  :-*


sandy

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #52 : 23.02.2016, 17:28 »
Se o porilaine, nii tietenki se o vittumaine.  ;D
[/quote]

Joo, täällä on tuo jatkuva meren läheisyys tuulineen aina läsnä :D

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #53 : 23.02.2016, 17:34 »
Onpas kummallinen soppa  :o Onko tämä minna siis mukana foorumilla vain ammatillisesta kiinnostuksesta? Miksi nimimerkki vaihtunut? Jos kirja on tietokirja, miksi tarinat tulevat tuohon muotoon kuin tuo esimerkkitarina maatilan isännästä? Jos minna ei ole oikeasti kirjoittamassa tietokirjaa, mikä on motiivi näiden tarinoiden keräämiseen?

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #54 : 23.02.2016, 17:34 »
Ihan näin mutu-tuntumalta sanoisin, että tällaiseen kirjaprojektiin kun alkaa niin ensin pitäisi tehdä itsensä tunnetuksi skenessä. Ja mielellään luotettavana ja hyväntahtoisena tyyppinä. BDSM on kuitenkin kaikille, ketkä sitä harrastaa, tosi henkilökohtainen juttu. Kyse on yksilön seksuaalisuudesta, sen toteuttamisesta. Kun sitä aletaan käyttää kirjan materiaalina, ei ole ihme että jengi on epäluuloista ja ehkä negatiivista.

Ja kyllä minuakin ihmetyttää tuo disaka-säätö. BDSM:ssä isoin juttu on luottamus. Jos asiasta aikoo kirjoittaa, pitäisi herättää luottamusta heissä, joilta haluaa materiaalia kirjaansa... Valitettavasti ainakaan minä en kovinkaan luotettavaksi koe sinua tilda. Juurikin sen takia, ettei sinusta tiedetä juuri mitään. Ja lisäksi mietityttää, miksi pitää kerätä tarinoita? Miksei kirjoita puhtaasti fiktiivistä? Hae inspistä vaikka novelli-osiosta? Sessiokertomusten puolelta löytyy sitten faktaa.

Tässä vain mietityttää moni asia. Miksi kirjoittaja haluaa pysyä tuntemattomana? Minusta aikalailla selkeää, että tällaisen aiheen äärellä kirjoittajan tulisi olla jokseenkin tunnettu ja pidetty. Ennen kaikkea LUOTETTAVA.

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #55 : 23.02.2016, 17:49 »
Muistan lukeneeni tuota Disakan blogia ja muistaakseni missään ei tuotu esille, että kyse on fiktiosta, tai eri ihmisiltä kerätyistä tarinoista. Lähinnä mieleen on jäänyt se outo asetelma, että tarinoiden Master tuntui olevan oikeasti julma ja välinpitämätön subia kohtaan, mikä ei mielestäni kuulu bdsm:ään.

violet

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 261
  • Rajat on rakkautta.
  • Galleria
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #56 : 23.02.2016, 17:51 »
Korjaus edelliseen: on siinä blogissa näköjään kerrottu heti aluksi, että kyseessä on fiktiivinen tarina, joka perustuu kirjoittajan ja muiden kokemuksiin ja fantasioihin.

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #57 : 23.02.2016, 18:00 »
En siis halua dissata kirjoittamista missään nimessä. En blogia enkä muitakaan juttuja. En vain koe minkäänlaista halua osallistua kyseisen ihmisen projekteihin näillä kokemuksilla kirjoituksistaan. Olen antanut palautetta aikoinaan disakalle täällä http://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=9937.0 blogistaan.

submit

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #58 : 23.02.2016, 20:30 »
Korjaus edelliseen: on siinä blogissa näköjään kerrottu heti aluksi, että kyseessä on fiktiivinen tarina, joka perustuu kirjoittajan ja muiden kokemuksiin ja fantasioihin.
Mielestäni aluksi ei ollut kerrottu em. asioita ja siksipä siitä sai helposti saman kuvan kuin tuosta disakan aloitusviestistä, johon linkki C:n viestissä ylempänä.

Kyllähän kieltämättä minuakin joku tässä jutussa hieman vaivaa. Mutta asioita voi tehdä monella tavalla, tässä on nyt valittu tällainen toimintatapa, olipa sitten loppujen lopuksi mistä tahansa kyse.
Ei kuitenkaan ole mitään yleistä skenesäännöstöä, kuka saa suunnitella kirjan julkaisua. Onneksi  :))

Kirjoittajan olisi toki hyvin helppo saada uskottavuutta henkilöllisyydelleen, pistäytymässä missä tahansa Suomen miitissä joskus vuoden mittaan. Tiedä vaikka saisi montakin haastateltavaa samalla kertaa.

tildalinda

  • Vieras
Vs: Haluatko kertoa tarinasi????
« Vastaus #59 : 25.02.2016, 14:12 »
Hei taas ja kiitos kaikesta palautteestanne.

Tosiasiahan on ettei kaikki vaan tykkää kaikista eikä edes tarttekaan.

Kiitos kaikille, jotka haluavat ja uskaltavat projektiini osallistua!
Mukaan mahtuu vielä mielenkiintoisia ja mukavia ja myös ei-niin-mukavia tarinoita.
Ottakaahan yhteyttä!
t.minna