Baarin kannatusmaksut
Hei Sandra2!Laita minulle yv:tä ,niin annan s-postini kun sitä ei saa täällä näyttää.Ja näköjään en saa täällä edes esittäytyä, joten tälle en nyt mahda yksinkertaisesti mitään.Näytän siis pysyvän yhä epäilyttävänä ja tuntemattomana.t.minna
Hei taas!Guide- Master laitatko minulle yv:tä???Aiheesi on mielenkiintoinen.Haluaisin vielä tarkentaa muutamia asioita,joista on kyselty eli:1. Jos kiinnostuit projektista niin laita minulle yv:tä jossa kerrot mistä haluaisit puhua.2.Tänne ei kannata tarinoitanne kirjoittaa, sillä käymme niitä läpi useampaan otteeseen yhdessä projektin edistyessä.3.Yhtäkään tarinaanne en julkaise tällä foorumilla. Ne tulevat ainoastaan projektiin.4. Mitään ei julkaista ilman hyväksyntäänne.5. Jos haluatte esiintyä valmiissa kirjassa eri nickillä kuin tällä foorumilla se on täysin mahdollista. ainoastaan minä tiedän toisen nimimerkkinne. Sitä ei julkaista missään.6.Jos haluatte antaa minulle oman oikean nimenne, se ei tule tällä foorumilla tai muuallakaan kenenkään tietoon. 7.Kaikki keskustelumme ja kirjoittelumme ovat täysin luottamuksellisia.t.minna
Lainaus käyttäjältä: tildalinda - 12.02.2016, 18:29Hei Sandra2!Laita minulle yv:tä ,niin annan s-postini kun sitä ei saa täällä näyttää.Ja näköjään en saa täällä edes esittäytyä, joten tälle en nyt mahda yksinkertaisesti mitään.Näytän siis pysyvän yhä epäilyttävänä ja tuntemattomana.t.minna joo aikamoista paskaa sanoisin
Mulla kävi täällä foorumilla joku vuosi sitten kun tänne ilmestyi Oulun suunnalta naikkonen muistaakseni hän oli sub, hänellä oli blogi jonne hän kirjoitteli sessionovellejaan.Joku kaunis päivä kyseinen henkilö oli lähestynyt allekirjoittanutta viestillä jossa kyseli ensimmäiseksi mielihalujani ja suuntautumistani. Mieleeni silloin tuli että hakeekohan hän uutta virtaa kirjoituksilleen minun kauttani.Ei tämä henkilö käsittääkseni enää tänne ole rekkautunutkaan.Tämä tuli mieleeni kun kovin pitää itsestä kertoa että miksi ja kelle?
Mitä välii jos joku haluu jotai ? Tarinani :"Moro, oon Stoge. Synnyin... ja nyt oon tässä!"Siinä ne isoimmatPaljo täl tienas ?