Baarin kannatusmaksut
On ikävää, että täällä teidän monien mielestä saa äänessä olla vain tunnetut ja siis paljon jo äänessä olleet henkilöt.Kaikki muut leimaatte heti ja helposti jotenkin epäilyttäviksi.
Tietääkseni toimittajat/ kirjailijat/ dokumenttien tekijät aika harvoin tuntevat entuudestaan haastateltaviaan eikä haastateltavatkaan tekijää. Sehän se vähän on se pointtikin, tutustua uuteen.On ikävää, että täällä teidän monien mielestä saa äänessä olla vain tunnetut ja siis paljon jo äänessä olleet henkilöt.Antakaa se vapaus myös minulle ja niille,jotka haluavat näistä asioista puhua.Kiittäen, Tilda.
Luulen, että ne jotka ovat sinut seksuaalisuutensa ja tämän genren kanssa uskaltavat kokemuksistaan avoimesti myös puhua.Mutta kukin taaplaa tyylillään ja onhan Suomi vapaa maa ajatella ja toimia kuten haluaa.
Vaikka ei pyydetty mielipiteitä, kerron Jos itse olisin tällaista kirjaa työstämässä, haluaisin varmaankin tavata kaikki kirjoittajat, jotta voisin varmistua henkilöiden autenttisuudesta. Nimimerkin takaahan voi kirjoittaa ihan mitä vaan - mutta ei kai kukaan sentään käyttäisi tilaisuutta väärin - kunhan spekuloin
Tietääkseni toimittajat/ kirjailijat/ dokumenttien tekijät aika harvoin tuntevat entuudestaan haastateltaviaan eikä haastateltavatkaan tekijää. Sehän se vähän on se pointtikin, tutustua uuteen.On ikävää, että täällä teidän monien mielestä saa äänessä olla vain tunnetut ja siis paljon jo äänessä olleet henkilöt.Kaikki muut leimaatte heti ja helposti jotenkin epäilyttäviksi.
Lainaus käyttäjältä: tiitii - 25.01.2015, 18:36Myös yksityisviestiä voi tuttuun tapaan laittaa, jos ei jotain halua jakaa kaikkien silmille nähtäväksi.Kiitos!Onhan näitä materiaalin kerääjiä ollut täällä aikaisemminkin. Itse suhtautuisin hyvin suurella varovaisuudella tiedon antamiseen vieraalle ihmiselle, varsinkin kun aihe on henkilökohtaiseen seksuaalisuuteen liittyvä.
Myös yksityisviestiä voi tuttuun tapaan laittaa, jos ei jotain halua jakaa kaikkien silmille nähtäväksi.Kiitos!