Kirjoittaja Aihe: Oulun Cafe Roosterissa miitataan jälleen ke 10.2. klo 18-  (Luettu 3932 kertaa)

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
No mutta perhana, mites tässä näin pääsi käymään? Likainen setä meinasi unohtaa tehdä miittiketjun!

Mutta tässä se nyt on, hyvät naiset ja herrat. Se on kaunis, se on huikea, se on aivan jäätävä! Se parantaa syövän ja pysäyttää ilmastonmuutoksen. Sitä tullaan katsomaan pitkienkin matkojen päästä, ehkä sinunkin kannattaisi.

Vaikka aikaa on vain 50 tuntia, te, hurmaava yleisö, ehditte tehdä siitä spektaakkelin. Kirjoittakaa siis huikeimmat tarinanne tähän ketjuun, ihan vain koska voitte.

Miittiketjun tulokset julistetaan perinteiseen tapaan keskiviikkona, samassa tutussa paikassa (ks. otsikko) ja ajassa (ks. kelloa). Minä olen siellä, toivottavasti sinäkin!

Mimiel

• Vieras
Minun koko elämä on yhtä huikeaa tarinaa niin en jaksa sitä tähän kirjoittaa. Paikalle kuitenkin saavun, joten kiinnostuneet voivat itse minulta asiasta kysyä.

DrDDR

Mietinkin jo, että pitääkö sitä tehdä miittiketju kun ei näkynyt missään. Saavun paikalle, vaikka olenkin nuivalla tuulella.

Dark Foxi

• Baarikärpänen
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Tulen hetkeksi paikalle ilmoittamaan,etten ole kuollut.

Neiti Heinänen

• Vieras
Sen kunniaksi että olen kirjoittanut juuri jonkun toisen elämän tarinan tulen käväiseen. Tai pyrkimys on ainakin kova.

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Sen kunniaksi että olen kirjoittanut juuri jonkun toisen elämän tarinan tulen käväiseen. Tai pyrkimys on ainakin kova.
Jesss! Olis jo aikakin!

Macy

• Vieras

Awesome :love:

TEGAMi

• Vieras
Minä saavun paikalle taas. Nyt työlistojen tekijä joutuu pohtimaan vuoroni uudelleen, kun keskiviikkoillaksi ei voi laittaa vuoroa  >:D
~~
Millainen tarina tähän pitäisi kirjoittaa? Koko elämä? Osa elämästä? Kinky osa elämästä? Miitti elämä? Vaihtoehtojen mahdollistama sekavuus.. joteeeen....

Olen tyttönen, vaikka joskus tuntuu että pojaksi minut tarkoitettiin. Olen kokenut pienenä piiskan sekä vyön ihollani ja nuorena alistumisen niin fyysisesti kuin henkisesti. Aikuisiän kynnyksellä minut muokattiin vaniljaksi ja tasavertaiseksi, mutta tunsin olevani erilaisempi. Ero tuli, kun lähdin ja "villiys" otti vallan. Sama suhde, toinen kierros ja melkein lähdin jo uudelleen, kunnes se hakattiin minuun. En ole tasavertainen. En pidä siitä. On toinen ylempänä ja on ihana miellyttää. Nyt kisuna ja pikkuisena opetan Isäntääni kohtelemaan minua halutulla tavalla. :love:

sandra2

• Vieras
Vois tulla itekin paikalle näin ensi kertalaisena. Ehkä kerron oman tarinani tässä tai jotain. Transukupuolinen nainen, joka etsii ystäviä ja mahdollisesti sessioseuraa. pääsis kokeilemaan hieman ^^
Toivottavasti mahdun joukkoon ^^

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Ai niin, mun tarina?

No.

Nythän on niin, että elämäntilanne todennäköisesti vie mut tämän kevään aikana johonkin muille maille, ja Oulun miitit jäävät sitä myöten jonkun muun harteille. Nti Heinänen on viime kesänä tuurannut mua ansiokkaasti ketjujen perustamisessa, ja uskon että muitakin hommaan kykeneviä Oulusta löytyy. Ei miitti yhtä setää kaipaa.

Sen sijaan jännää tässä hommassa on se, että ajattelin viedä miittien ilosanomaa mennessäni kohti uusia kontuja. Toiset teistä kohteeni jo tietävätkin, toisille se selviää myöhemmin keväällä. Nokkelimmat-pokkelimmat arvaavat tähtien asennosta.

Mitä tapahtuu, kun yhdessä paikassa toimiva konsepti viedäänkin yllättäin uuteen paikkaan? Ota kristallipallo esille, muuta oikeaan kaupunkiin ja tule katsomaan!

(Oulussa laitetaan huomenna taas pöydät sekaisin ja vitsit järjestykseen. Olkaa paikalla.)

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Vois tulla itekin paikalle näin ensi kertalaisena. Ehkä kerron oman tarinani tässä tai jotain. Transukupuolinen nainen, joka etsii ystäviä ja mahdollisesti sessioseuraa. pääsis kokeilemaan hieman ^^
Tervetuloa! Hilpeän porukkamme tunnistaa sieltä Roosterin perältä kohtalaisen helposti, harva muu poppoo on yhtä monilukuinen ja hyvin viihtyvän näköinen. Plus että mulla on jälleen kerran punamusta kiltti, jota on vaikea olla bongaamatta.

Neiti Heinänen

• Vieras
Tämähän on jo tänään...

Dark Foxi

• Baarikärpänen
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria

Sielä nurkkauksessa on tatuoitu ja lävistetty pörröpää,jolla on sinimustat (kulahtaneet,mutta "siniset" etuhiukset. Saa tulla nyppimään hihasta. En pure >:3

Ariette

• Kanta-asiakas
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Kerran keskiviikkona heräsin aamulla pumpulista. Kovin oli väsy enkä olisi millään tahtonut nousta ylös kylmään maailmaan. Vaan aamu oli jo pitkällä ja ylös oli noustava. Mieltäni piristi kuitenkin tieto, että illalla olisi salainen tapaaminen erään kellarin nurkassa. Ripeällä otteella huiskin aamuhommat ja lähdin ulos liukastelemaan kohti bussipysäkkiä. Koin suuren ihmetyksen, kun paikalle kurvasi kissabussi! Astuin reippaana sen kyytiin ja se kuljetti minut hetkessä satumaahan. Siellä sain viettää monta iloista tuntia rakentaen raiteita pitkin manteretta, joita pitkin iloisen väriset junat kulkivat. Joka puolella oli hyviä tuoksuja ja eväitä sai syödä silloin kun mieli teki. Eksyin kerran pelottavaan labyrinttiinkin, mutta löysin onneksi takaisin! Joka puolella kiljui riemusta pikkuisia keijukaisia ja menninkäisiä! Sain myös paljon haleja pitkin päivää!
Koska kaikki kiva loppuu aikanaan, oli minunkin lopulta aika palata kissabussin kyytiin. Paluumatkalla ilkeä peikko oli ottanut kissabussin ohjat ja ajoi kuin mielipuoli! Minua pelotti hiukan, mutta pääsin onneksi turvallisesti takaisin kotiin.
Hetken huokailen ihmeellistä päivää ja otan piakkoin suunnaksi tämän salaisen kellaritapaamisen. Toivon näkeväni siellä mahdollisimman monta ihmeellistä ja ihanaa satuhahmoa. Tulethan sinäkin halaamaan minua? ^^

P.s. Tämä tarina oli ihan tosi juttu!

mimmu_

• Baarikärpänen
  • tyttö.
  • Galleria
Limpsittii ja lampsittii jalkapatikalla (vain) sukat märkänä ja tehtiin hyvvää työtä! Nyt odotamme Teitä saapuvaksi.