Kirjoittaja Aihe: Orgasmi ilman fyysistä stimulointia, löytyykö muita foorumilta?  (Luettu 14480 kertaa)

PinkCat

• Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • nylkky
  • Galleria
mä en kyllä osaa laskea missä yks orkku loppuu ja toinen alkaa, se on enempi sellainen aaltoileva sarja.... Voi varmaan kyl kestää sen tunninkin jos vaan jatkaa jonkinlaista stimulointia (tosin välillä se sattuu kun paikat käy niin herkiksi että on pakko pitää taukoa (tai vaihtaa toiseen paikkaan ;))
Mut alkuperäiseen aiheeseen vastatakseni, en kyllä saa ilman fyysistä kosketusta (paitsi joskus oon mut se oli sellasta tosi laimeeta eikä olllu niin ihmeellistä että ois kiinnostanu harjotella sitä enemmän)

Kukkanen

• Vieras
Jep, lantionpohjanlihasmotivaatio säilyy tosiaankin ;) Minähän en saanut orkkuja ylipäätään ku keskimäärin yhden, ennen ku tutustuin nykyiseen mieheen & aloin treenata lantionpohjanlihaksia tavoitteellisesti (yhteisvaikutusta + lisäks henkinen kasvu ja vapautuminen). Nykyään on ihan eri meiningit.. :)

Mä kyllä tunnistan, milloin edellinen orkku loppuu ja seuraava alkaa. Ihan sekunnin-parin tauko, tai vaik ei ois taukoakaan, niin orkun koko olemus muuttuu, mm. rytmi muuttuu ainakin mulla hivenen erilaiseksi (toki yhtäjaksoisessa orkussakin, mut siinä se on aaltoilevaa, "taajuus" voi muuttua mut ei olemus). Leikkimielisesti kutsun sarjaorkuissa et uudet orkut on "emo-orkun" poikasia, samaa juurta tavallaan, mut alkaa uudestaan. Välillä taas ihan kokonaan eri orkku, tuntuu erilaiselta kun esim. stimulaatio muuttuu tai vaihtaa paikkaa. Mut eipä siinä suurta eroa ole, onko yhtäjaksoista orgasmia pitkään, vai monta ihan peräkkäin. Jostain syystä silti tykkään eniten ihan yhtäjaksoisista, vaikka toki sarjaorkutkin on ihania :) Siinä just se fiilis, kun ei saa hetkenkään taukoa, vaan uupuu nautinnosta ja on ihan omissa maailmoissa. Sarjaorkuissa mul on välillä seassa tosi lyhyitä ja laimeitakin, mut sit taas välillä tulee voimakkaita ja pitkiä. Toisaalta just se yllätyksellisyys on ihanaa :)
Olis hauska tietää, kuinka kauan orgasmi voi ylipäätään kestää omalla kohdallani, tai mikä olis maksimimäärä :D Jos vaan miesystävä suostuis joskus testaamaan, ja tietty itekin pitäis olla tosi vapautuneella päällä ja kiihottunut :)

Mulla nousee kipukynnys kiihottuessa ja etenkin orgasmeissa. Joten usein vasta jälkeenpäin huomaan, et on tullu paikat kipeeks. Mut onneks voi esim. silitellä jalkoja. Sellasesta hellästä kosketuksesta ei tuu paikat kipeeks, paitsi joskus on ihan lantionpohjanlihakset väsyneet ja kohtua koskenut, mut noi on sellasta ihan "kivaa" kipua, mikä ei mua haittaa :D Muutenkin; pieni kipu jälkeenpäin on musta suuren nautinnon arvoista :)

Onpa hauska lukea, miten paljon täällä on kaltaisiani!

viaton

• Kanta-asiakas
  • pikkuvikainen
  • Galleria
Itse voin päästä todella lähelle laukeamista ja hyvin kiihottuneeseen tilaan ilman fyysistä stimulointia tai muualta koskettelemalla (esim. nännit ja joskus sidottavana ollessa), mutta en ainakaan vielä ole onnistunut pääsemään rajan yli :-[ Jostain syystä rajan yli pääseminen ei tahdo onnistua, vaan pakka jotenkin hajoaa siinä kohtaa... mutta ehkä sitä vielä jonain päivänä onnistuu ::)

kumijani

• Vieras
Mä olen löytänyt hfo ja hypno video/audiotiedostot, näillä olen päässyt todella lähelle
laukeamista...mutten kuitenkaan ihan finaaliin:)
Edit: siis tällaisia

https://soundgasm.net/u/brexbisn/F4M-Slippery-HFO

https://www.reddit.com/r/gonewildaudio/comments/3f6rmo/f4mthis_is_not_just_an_audio_this_is_a_real/

http://m.xhamster.com/movies/4299055/hands_free.html
« Viimeksi muokattu: 12.02.2016, 10:36 kirjoittanut kumijani »

Triss

• Vieras
Kuulostaa kyl tosi hurjalta et olis jotain minuutin kestosia orkkuja ja kymmeniä sarjaorkkuja, mut ehkä mä en vaan ymmärrä hyvän päälle :) Parhaimmillaan omat on kestäny 15-20 sekuntia mut sekin on jo TODELLA harvinaista ja vaatii hirmuisen kovan tunnelatauksen. Musta tuntuu et jo usea saman touhuumisen aikana saatu orkku vetää aivan flegmaattiseksi eikä se raukeus aina ole pelkästään positiivista. Yks antaa energiaa, useempi vie jo voimat  8)

Kukkanen

• Vieras
Triss, joo tietysti mieltymykset kullakin :) Mä just haluan ja kaipaan sitä täydellistä raukeuden tunnetta, sellasta et hetkeen ei pääse sängystä ylös, tai pääsis ehkä jos pakottaisi itsensä, mutta huippaa ja parempi vaan pysyä makuuasennossa jonkin aikaa :D Siitä mulle tulee tyydyttynyt olo :D Oon kyl varmaan tässä asiassa, samoin kuin muissakin hieman "kaikki tai ei mitään" -tyyppinen. Hedonisti. Esim. silloin kun syön herkkuja, syön niin pitkään, et tulee äklöolo, vähän sama seksissä, sit oon saanu tarpeekseni kun olen ihan naatti tai paikat kipeet. Toki ois hyvä opetella siihen, että ottaa vaan palan suklaata tai tyytyy vaan yhteen orgasmiin. Kyl se onnistuu, jos etukäteen psyykkaan itseäni et tällä kertaa tyydyn vähempään :D Mut mä saan suurimmat kiksini juuri siitä "ei enää!" -tunteesta :D Toki myös matka siihen on ihanaa. Mut en oikein osaa enkä halua lopettaa kesken, jos vielä himoja on.

Lantionpohjanlihasten kuntokin vaikuttaa aika paljon. Nuorempana kun en ollut niin hyvässä kunnossa, väsyin jo yhdestä orgasmista. Nykyään fyysinen väsymys tulee vasta paaaljon myöhemmin, joten voi nauttia paljon pidempään ja enemmän (harrastan lp-lihasten tavoitteellista treeniä nykyään). Mullakin kesti nuorena orkku vaan muutamia sekunteja. Nykyään masturbointiorkut huonoimmillaan kestää muutaman sekunnin, mut muuten orkut on 1min->jopa se 40min. Masturboidessakin joskus harvoin, kun saan buustattua itseni kunnon himoon, orkut kestää pitkään ja haluan niitä useamman. Esim. kerran suihkuorkku kesti useita minuutteja ja piti ottaa tukea, etten kaadu, huimas aikalailla. Mut keskimäärin parhaat orkut saan rakkaan kanssa :) On toki kumppanillakin merkitystä; nykyinen on paneutunut miellyttämiseeni erinomaisesti ja tietää tasan mistä tykkään, sekä osaa lukea mua, ja lisäks itsekin sanon toiveita ääneen rohkeasti.

Mulle penetraatio on kiihottavinta. Siks esim. ajatuksen voimalla orkun jälkeen tekee lähes aina mieli vielä sisääni jotain. Samoin klittaorkkujen ym. jälkeen. Mieltymyksiä on monia, mut mulle yhdyntä ja sen simulointi on kiihottavinta. Sen takia yleensä viimesimmäks haluan emätinorgasmin, mieluiten kohdunkaulaorgasmin. G-pisteorkutkin on sellaisia, et kasvattavat himoa, mut eivät tuo mulle sellaista tyydytyksen tunnetta kovin helposti, vaan haluaa vaan lisää ja lisää. Mut meitä on monenlaisia ja jollekin esim. se klittaorkku voi olla kaikista tyydyttävin ja vaikkapa suuseksi ajatuksena kiihottavin.

Divarius

• Vieras
Kirjoittelin reilu vuosi sitten aiheesta Peilisalissa ja kopsin nyt oman tekstini sieltä tähän, kun en ole varma, toimiiko linkkaus oikein. Minä siis saan tuon asiakaspalveluorgasmini ihan ilman mitään kosketusta, pelkän tilanteen, toisen äänen ja palveluhalukkuuden myötä.

Lainaus Peilisalista:

Orgasmin saaminen asiakaspalvelusta
« : 14.10.2014, 23:12 »
Lainaus

Seksuaalisuus voi olla kummallinen juttu. Itse en ole oikein koskaan saanut laukeamisesta kovin voimakasta orgasmia, vaikka laukeaminen hyvältä tuntuukin ja sitä haluaa. Sen sijaan ajoittain asiakaspalvelutilanteissa saattaa aivan yllättäen tulla mielettömät sävärit, välillä pitkäksikin aikaa, joskus orgastinen olo on kestänyt helposti vartinkin. Erityisen hyviä paikkoja ovat olleet kirjastot ja jotkut opiskelupaikkojen toimistot, mutta joskus ihan lahjatavaraliikekin on antanut minulle parhaan mahdollisen lahjan. Olen miettinyt, että tämä ehkä liittyy siihen, että nuo tilanteet ovat sellaisia, että silloin olen ehkä jotenkin rennoimmillani ja jotenkin sopivassa moodissa, kun joku oikein panostaa työssään minua palvellakseen. Palvelijat ovat olleet lähes järjestään naisia, mutta pari kertaa joku mieskin on saanut reaktion aikaiseksi, vaikka heteroksi itseni koenkin. Tahdonalaisesti olen joskus saanut väristyksiä aikaan, kun olen muistellut noita asiakaspalvelutilanteita, mutta sellaista kunnollista orgastista varttia en ole valitettavasti ja odotetustikaan pelkällä miettimisellä saanut aikaan (too bad though). Enkä tiedä, onnistuisiko tällainen kuvio myöskään tietoisesti jonkun kanssa eli siten että vastapuoli tietäisi taipumukseni. Joskus olen miettinyt kyllä, että pitäisi testata.

vorona

• Kanta-asiakas
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Joillekin ihmisille tietyt äänet aiheuttavat kiihottumista ja jopa orgasmin. Niin että fyysistä kosketusta ei edes tarvita.

ASMR on yksi hyvä esimerkki tästä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_sensory_meridian_response
AMSR on useimmille lähinnä rentoutumiskeino, mutta osa saa siitä myös seksuaalista mielihyvää.

Lordi Voldemortin uudet pisnekset: http://flavorwire.com/563972/watch-lord-voldemort-makes-a-delightful-asmr-video?utm_source=facebook&utm_medium=socialflow&utm_campaign=FlavorwireSocial&utm_content=FaceBook

Kettu vinossa

• Vieras

Xpyx

• Vieras
Mä LUULEN että olen yksi niistä joka saa toisen sanoista. Näin on käynyt kerran. Tosin jos se oli orgasmi, se oli tosi erilainen orgasmi kuin muut saamani. Nimenomaan aaltoileva sarja. Tähän liittyi aika paljon suurta tunnetta enivei, että oli otollinen hetki, en ehkä tiedä irtoaisiko muuten, ei ole ainakaan tähän mennessä irronnut. Oli melkoinen kokemus.

Muuten saatan päästä melkein siihen, mutta en rajan yli.

Kukkanen

• Vieras
Hei, oisko jotkut teistä halukkaita nimimerkillä tai ihan nimettöminä kirjoittamaan kokemuksiaan ajatuksen voimalla tai ilman fyysistä stimulointia orgasmin saamisesta siten, että tekisin koosteen, jonka julkaisisin myös anonyymisti?
Yksärillä voi kysyä lisätietoja :) Ois kiva saada muidenkin, kuin omia kokemuksiani luettaviksi. Muuallekin kuin tänne, mut täältä on löytynyt eniten porukkaa, jotka saa ajatuksen voimalla! Olisin kiitollinen, ja veikkaan, että jotkut voisivat oppia tämän taidon vinkkien ja kokemusten avulla, tai ainakin kiinnostua ilmiöstä lisää.

submit

• Vieras
Olisi kiinnostavaa tietää, missä suunnittelet julkaisemista? Oletko toimittaja, blogisti vai muuten vain aiheesta kiinnostunut? :)

Kukkanen

• Vieras
Bloggaaja olen, mut toistaiseksi haluan pysytellä anonyymina, paitsi jos (ja kun :D) osa tutuista saattaa tunnistaa, niin ne tunnistakoon, mut tietentahtoen en halua (ainakaan vielä :P) ns. suuren yleisön tietoisuuteen nimeäni. Vaan jos niin sattuis käymään (tietoinen riski koko blogin pito, mut varsinkin kuvineen päivineen), niin ei sekään nyt katastrofi olisi, kerran täällä vaan eletään. Tänne siis tekisin koosteen: http://kukkasenavautumisia.blogspot.fi/. Anonyymisti, ja voin olla myös mainitsematta edes, miltä foorumilta lainaukset ovat :) Ois kiva tehdä mieluummin koosteita välillä, kuin vain omia jorinoitani ja kokemuksiani, vaik toki niistäkin on kiva kirjoittaa (heh, huomaa postauksen pituuksista et tykkään vähän liiankin yksityiskohtaisesti avata..). Mut yksärillä voi kysyä lisää :)

submit

• Vieras
Kiitos tiedoista ja blogilinkistä - pitääpä tutustua :)

Kukkanen

• Vieras
Kysynpä tästä ketjusta, kun en kehtaa uuttakaan aloittaa: oletteko saaneet orgasmia itkusta? Mulle nimittäin kävi noin ensikertaa viime viikonloppuna. Siis se on tuttua ja käy aina välillä, että vahvan orkun aikana liikutun kyyneliin. Mutta tää oli mulle aivan uutta, kun itkin todella vahvasti ja se muuttuikin orgasmiksi. Olenko jotenkin outo, ja mikäköhän tuon saattoi aiheuttaa :D?

Voin kertoa kokemuksesta tarkemmin jos jotakuta kiinnostaa :D Lähinnä mua kiinnostaa, ootteko muut kokeneet vastaavaa?