Kirjoittaja Aihe: Orgasmi ilman fyysistä stimulointia, löytyykö muita foorumilta?  (Luettu 14483 kertaa)

Kukkanen

• Vieras
Hei vain! Olen uusi foorumilla, en löytänyt äkkiseltään tällaista aihetta? Saa poistaa, jos on. Olen vähän sieltä sun täältä yrittänyt etsiä juttuseuraa aiheesta, mutta ei löydy kovin helposti tai runsain mitoin. Liekö vielä sen verran harvinainen taito, vai onko ihmiset jotenkin "kaapissa" asian kanssa? Livenä en tunne yhtään lisäkseni, joka saa ajatuksen voimalla. Netistäkin vain muutaman.

Kiinnostaisi tietää, kuinka moni muu tällä foorumilla on saanut orgasmin ilman fyysistä stimulointia.
Itse näen sen kattokäsitteenä useammalle eri tavalle, mutta voitte kertoa tarkemmin kokemuksistanne.
Itse en uskonut ajatuksen voimalla orgasmin olevan mahdollista, ennen kuin itse koin..
Viime talvena opin taidon. Sitä edelsi yhä suurempi seksuaalinen vapautuminen, hyvä suhde ja muutama muukin asia, mitkä edesauttoivat.
Aluks aloin saada orgasmeja muualta kehosta kuin intiimialueilta. Huomasin voivani saada orgasmin rintoja hyväilemällä, polvitaipeista, varpaista, jalkapohjista, korvaa nuolemalla, kohtua hellästi painelemalla.. Aloin oivaltaa, että kiihottuneessa, vapautuneessa tilassa koko keho on seksuaalinen ja aivot suurin seksuaalielin. Sitä ennen olin ollut hyvin yhdyntäkeskeinen ja sain aika rutiinityylillä, yleensä päällä ratsastaessa yhdynnässä. Tietty siitä seuraava askel oli, kun mies sai annettua mulle elämäni ekan klitorisorgasmin (joo, mulla on toisinpäin kuin monilla, et sain 15-v:nä emätinorgasmin, ja vasta n. 21-v:nä ekan klitorisorgasmin..). Aiemmissa suhteissa olin saanut vain ja ainoastaan yhdynnässä, nykyisen kumppanin kanssa opin saamaan sormettamalla, suuseksillä ja tosiaan näiden jälkeen eri kehonosia stimuloimalla; joita en ollut edes pitänyt seksuaalisesti kiihottavina. Joku kainalokin vaikka, ei ollut tullut mieleen, että tuntuu hyvältä kun sieltä nuolee :D Tai kitalaen silittely. Samalla myös suutelukin muuttui intiimimmäksi ja opin saamaan orgasmeja myös suutelusta sopivassa mielentilassa.
Tässä vaiheessa ei tuntunut enää mahdottomalta ajatus, että jotkut ihmiset saavat ajatuksen voimalla, olinhan itsekin saanut esim. uniorgasmeja. Ajattelin: "mistä sen tietää, kenties minäkin joku päivä, mikään ei ole enää täysin poissuljettua, en vanno enää mitään..". Ensiaskel ajatuksen voimalla saamiseen oli, kun eräällä kerralla miehen vieressä nautin suuresti toisen läheisyydestä, lämmöstä ja rakkaudesta. Fiilistelin, miten hyvä siinä on olla, toinen nukkui vielä. Huomasin kiihottuvani todella voimakkaasti, vaikka maattiin vain sylikkäin. Aloin silittää äärihellästi toisen olkapäätä, ja oho, yhtäkkiä pääsin rajan yli ja orgasmi yllätti. Olin hämmästynyt, ja aavistin, ettei menisi kauaakaan, kun saisin kenties ilman mitään kosketusta; olin nyt saanut vain siitä, että minä kosketan toista. Jonkin ajan päästä samalla lailla oli hyvin lämmin ja hykertelevän kehräävä olo toisen sylissä. Keskityin nautiskelemaan fiiliksistäni joka solullani, täysin läsnä ollen, syvään hengittäen. Ja yllättävää kyllä, taas pääsin rajan yli ja sain orgasmin. Siitä asti olen osannut saada ajatuksen voimalla, myös itsekseni, ja taito on kehittynyt siten, että parhaimmillaan, erittäin vapautuneessa ja "pikkutuhmassa" mielentilassa olen saanut jopa silmät auki julkisessa kulkuvälineessä, katsellen kanssamatkustajia ja koettaen pysyä ilmeettömänä ja ihan liikkumatta.
Aluks taidossa oli melkoista uutuudenviehätystä; aivan uusi juttu mulle! Joten harjoittelin sitä ahkerasti ja aluks ei enää "normimasturbointi" vähään aikaan kiinnostanut, vaan masturboin ajatuksen voimalla. Nykyään uutuudenviehätys on kadonnut, ja se on vain yksi tapa muiden joukossa nauttia. Nykyään meen fiiliksen mukaan; joskus tekee mieli saada ajatuksen voimalla, joskus rajulla stimuloinnilla ja kaikkea siltä väliltä. Toisaalta olen miettinyt, onko ihan puhtaasti ilman fyysistä kosketusta saamista olemassakaan? Koska ainahan jotain tuntuu fyysisesti; sängyn pehmeys, hengitys, sydämenlyönnit ja niiden kiihtyminen, vaginan kostuminen (senkin tuntee), vaginan hidas jännittyminen juuri ennen orgasmia, kuin painaisi hitaasti kaasua ja nostaisi samalla kytkintä. Tuulenvire, bussin tärinä, toisen ihon lämpö, jne. Mut kuitenkin, jos rajan haluaa johonkin vetää, niin..

Muutamia tapoja "ilman stimulointia", joilla olen itse saanut:
Bussissa (tärinä auttaa ja kanssamatkustajien läsnäolo kiihottaa), kylpylässä (sama, + lämmin vesi), kylpyammeessa kuuma kylpy (yks suosikeistani), suuseksiä rakkaalle antaessa (kutsun sitä myötätunto-orgasmiksi; kiihotun niin äärimmilleen siitä, kun kuvittelen miltä toisesta tuntuu ja näen miten nauttii..), kumppanin eturauhasta hieroessani (noloa oli se, että lopulta mä laukesin, mutta mies ei; vaik mä laukesin juuri siksi, kun kuvittelin miten äärettömän hyvältä miehestä mahtaa tuntua..ehheh :D), kumppanin puheesta, asmr-videosta (tiedän, niiden ei pitäisi kiihottaa, mut mä koin sen kiihottavana kun nainen videolla oli niin söpö ja ihana ääni..), kumppanin masturbointia katsellessa, baarissa vessajonossa fantasioiden (en tykkää saada seisaaltaan, huippaa), miehen valokuvatessa mua, miehen piirtäessä pillustani pilakuvaa (pyysin laittamaan sieltä ryömimään toukkia ja kovakuoriaisia; kuin kiero pitää olla, et vielä kiihotun tuosta :D Kai siinäkin se ajatus, et vaikka piirrettiin mut rumaks, tiesin ettei mies oikeasti ajattele niin..), koulunpenkillä tällä viikolla, metrossa, junassa..

Mulla on ajatuksen voimalla saamiseen muutama erilaista tapaa (ja toki näitä voi yhdistelläkin:
-Fantasiointi, eli kuvittelee kaikkea kiihottavaa ja miltä se tuntuu jne.
-Ei fantasioita, vaan ainoastaan kehon toimintojen havainnointia, täyttä läsnäoloa ja "itseensä menemistä"; olemassaolon nautintoa ja iloa, mikä onkin musta jollain lailla "puhtain" nautinto itelleni. Tää on hyvin meditatiivista puuhaa, eikä sovi kärsimättömälle ;) Hengitän syvään, hitaasti, tunnen miten energiaa virtaa kehossani, havainnoin kehon tuntemuksia. Jännä fiilis on esim. se, kun tuntee kiihottuvansa ja sydän alkaa hakata kuin juoksulenkillä, vaikka makaa ihan paikallaan, fantasioimatta, tekemättä mitään, antaa seksuaalienergian tulla sellaisena kuin se luonnostaan tulee, sitä tahtia kuin se on tullakseen. Toinen jännä vaihe on se, kun orkku on niin lähellä, että tiedän saavani muutaman hengityksen päästä. Vielä muutama syvähengitys.. Tunnen, miten lantionpohja jännittyy hitaasti, kunnes rajan yli mennessä alkaa sykkiä (joka kerta hiukka eri lailla, epärytmisesti tai rytmikkäästi, tai jopa vain 1 piiitkä puristus). Orkku kestää pitkään, ja kun se meinaa laantua, voi hengittää taas syvään meditatiivisesti, ja orkku jatkuu, elpyy. Nopeasti, kiihtyneesti hengittämällä taas orkun "tempo" nopeutuu, syvään hengittämällä se syvenee ja voimistuu. Sitä voi säädellä hengityksellä, vähän kuin volyymia radiosta.. Silti ihanan yllätyksellistä.
-Lantionpohjanlihasten nopeustreeni; kun tarpeeksi kauan supistelen tahdonalaisesti lantionpohjanlihaksia, alan kiihottua, minkä jälkeen usein tulee orgasmi; lantionpohjanlihakset alkavat sykkiä ei-tahdonalaisesti ja "pillu ottaa vallan" :P Tässäkin on se kiva puoli, että jos orkku loppuu, voi saada uuden orkun hyvin pian jatkamalla hetken aikaa treeniä. Mut tämäkään ei toimi, jos olen kärsimätön, vaan vaatii rauhallista, meditatiivista fiilistä, kiihottunutta ja vapautunutta olotilaa.
-Uniorgasmit; oma lukunsa, se menee musta vastaaviin, kuin fantasiaorkut, koska unethan usein on fantasiaa.
-Ai niin ja vielä sellainen, että jos vessahädässä tai muuten vaan yhtäkkiä kumartuu esim. solmimaan kengännauhoja, saan siitä joskus orkun. Mut se on ehkä orkkujen alinta kastia; pelkästään muutaman, max. 10 sekunnin fyysinen orkku, ei henkistä euforiaa. Vähän sellainen, että "oho, sain". Ei edes fyysisesti kovin voimakas, mut kuitenkin härnäävä, et haluais saada lisää.

Mä uskon, että suuri osa miehistä ja naisista voisi oppia saamaan ajatuksen voimalla! Mut olis kiva lukea muiden kokemuksia, jos siis foorumilta löytyy muita, jotka ovat oppineet tämän taidon :)
Olen käsittänyt, että tää ois miehille vaikeampaa, kuin naisille?
Tää on nyt varmaan tosi vaniljajuttua, eikä kuulu kinky-foorumille joidenkin mielestä, mut toisaalta ajattelen, että juuri täältä vois löytyä estotonta porukkaa, jotka on kokeilleet monenmoista ja kiihottuvat erikoisista jutuista. Ja toisaalta; on mulle itelleni ainakin aika tuhmaa esim. julkisella paikalla saaminen, ja tietyllä tavalla siitä tekee vielä tuhmempaa se, että jos joku vaikka valittaisi huomatessaan jotain, voisin vain sanoa "mutta enhän mä tehnyt mitään" ja katsoa kirkkain, viattomin silmin :D Muahhah. Myös siinä on jotain tuhmaa, kun kumppani nukkuu ja jos mulla tekee mieli, annan hänen nukkua mut fiilistelen vain hänen lämpöään ja olemustaan ja nautiskelen itekseni. Joskus kumppani herää pieniin lihasnykäyksiin ja tärinään, joskus ei, ja sekin vaihtelee, kuin hyvin haluan padota ja varoa, ettei kumppani herää, vai olenko välittämättä ja annan orkun tulla sellaisena, kuin se tulee, hillitsemättä sitä.

Kettu vinossa

• Vieras
Joillekin ihmisille tietyt äänet aiheuttavat kiihottumista ja jopa orgasmin. Niin että fyysistä kosketusta ei edes tarvita.

ASMR on yksi hyvä esimerkki tästä:
https://en.wikipedia.org/wiki/Autonomous_sensory_meridian_response
AMSR on useimmille lähinnä rentoutumiskeino, mutta osa saa siitä myös seksuaalista mielihyvää.

IKRM

• V.I.P.
  • kizzzan Herra
  • Galleria
Kiinnostaisi tietää, kuinka moni muu tällä foorumilla on saanut orgasmin ilman fyysistä stimulointia.

Minulla on tuo 'taito', kykenen saamaan orgasmeja käytännöllisesti katsoen missä vain, ilman minkäänlaista fyysistä kosketusta.

En tiedä miten harvinainen taito on, ilmeisesti ei hirveän yleinen, itselläni se on ollut parikymppisestä asti. En sitä mitenkään ole opetellut, huomasin sen vain onnistuvan.

IKRM

hermit

• Vieras
Nuorena kollina sitä laukeili yön aikana itekseen. Tiedä sitten oliko fyysistä stimulaatiota tapahtunut unen aikana. Eräälle seurustelukumppanille erektiossa olevan elimen näkeminen aiheutti jo melkeinpä laukeamisen, penetraatiossa se olikin sitten menoa, jatkuvaa laukeamista. Vähän kyllä jopa hirvitti jos akti jatkui kauan, ei nimittäin tuntiin sängystä ylös päässyt. Varttitunti näytti vastaavan maratonia. Keskusteltuamme asiasta ei hän osannut sitä selittää.  Ensimmäinen kerta hänen kanssaan on kyllä jäänyt mieleen.

Joskus kyllä olen joutunut teeskentelmään laukeamista, mutta se on toinen juttu ;D

DareDoll

• Vieras
Nukkuessa saan kyllä voimakkaita orgasmeja, herään niihin ja fiilistelen jonkun aikaa ennen kuin jatkan unia  :)

Triss

• Vieras
Muutaman kerran pelkästä puheesta olen laennut niin että niitä on edeltänyt piiiiiitkät tuhmat puheet ilman kosketusta. Samoin oikeassa mielentilassa pelkkä hipaisu jalkoväliin aiheuttaa laukeamisen (esimerkiksi pyörän päällä tai istuen tuolilla), myöskin unessa olen saanut orkkuja. Onhan ne jänniä mutta jotenkin niin "vaivalloisia" että siihen mielentilaan harvemmin jaksaa tähdätä  :)

Warguess

Uniorgasmi on aina tullessaan järisyttävä. EIkä siihen mitään fyysistä kosketusta koskaan tarvittu. :-*

Zina

• Vieras
Toimii, sekä unessa että valveilla.

emi~

• Vieras
Oon saanut viime aikoina aika tiuhaankin orgasmeja yöllä, mutta oon automaattisesti luullut alkaneeni koskettelemaan itseäni nukkuessa.  Nyt kun asiaa miettii tarkemmin, niin ehkä kyseessä onkin uniorgasmit, ainakin ne on olleet tosi voimakkaita  ??? Pitäisi varmaan palkata joku salapoliisi seuraamaan yöllistä toimintaa.  :D muunlaisista ei-fyysisesti aiheutetuista orgasmeista ei oo valitettavasti kokemusta. Jotain lievempää hyvänolontunnetta on kyllä,  mut ei ihan tappiin asti.

Kukkanen

• Vieras
Hei mahtavaa, näin paljon "kohtalontovereita" :) Wau :) En oo muilla foorumeilla oikein löytäny kaltaisiani naisia, mut arvasin et täältä saattas löytyä, kun on ehkä keskimäärin muutenki vapaamielisempää porukkaa.
Olis kiva lukea tarkempiakin kuvailuja erilaisista orgasmeista tai miten te saavutatte ne :) Fantasioitteko, vai "keskityttekö itseenne" ja tuntemuksiin pelkästään, kun saatte orgasmin ajatuksen voimalla?
Ja joo, onhan siitä vaivaa tietyllä lailla, vaatii keskittymistä, joten joskus on vaan kivempi ja helpompi masturboida muilla tavoin. Mä meen mielihalujen mukaan; joskus nimenomaan kaipaa sellasta meditatiivista tantrailua ja sillon ajatuksen voimalla orkut on just hyvät :P

Nuorena kollina sitä laukeili yön aikana itekseen. Tiedä sitten oliko fyysistä stimulaatiota tapahtunut unen aikana. Eräälle seurustelukumppanille erektiossa olevan elimen näkeminen aiheutti jo melkeinpä laukeamisen, penetraatiossa se olikin sitten menoa, jatkuvaa laukeamista. Vähän kyllä jopa hirvitti jos akti jatkui kauan, ei nimittäin tuntiin sängystä ylös päässyt. Varttitunti näytti vastaavan maratonia. Keskusteltuamme asiasta ei hän osannut sitä selittää.  Ensimmäinen kerta hänen kanssaan on kyllä jäänyt mieleen.

Joskus kyllä olen joutunut teeskentelmään laukeamista, mutta se on toinen juttu ;D

"Joutunut teeskentelemään laukeamista" ? Sori, mutta tartun tähän :D Ite en oo koskaan eläissäni feikannut, enkä aio. En oikein ymmärrä, miksi koskaan täytyis feikata. Siis ymmärrän kyllä syitä sille, mut musta aina parempi vaihtoehto ois olla feikkaamatta, ja sanoa vain, että nyt en valitettavasti tuu, mut ehkä joku toinen kerta. Jos toinen ei ymmärrä tai ottaa siitä itseensä, niin ehkä se on hälle hyvä kasvunpaikka sitten, tai keskustelunpaikka, tai sit voi jopa pohtia, onko juuri se henkilö sopiva itselle. Mä oon sanonu ihan suoraan aina, ja esim. uusien ihmisten kanssa totean jo alkuun, et en välttämättä saa orgasmia aluks, koska voi olla vaikea vapautua tarpeeks uuden ihmisen kanssa.

Mulla on siis siitä jännä, että rakkaan kanssa saan tosi helposti, lukuisia orgasmeja ja monin eri tavoin. Mut tuntemattoman kanssa en välttämättä ollenkaan (joskus toki, mut se on enemmän yllättävää). Luottamuksen myötä seksikin paranee. Mut ei siinä musta oo paljoa kummaa, on ihan ok jännittää uusia ihmisiä välillä.

hermit

• Vieras
Sattuipas kerran riehakkaan ravintolaillan päätteeksi että aamusella herättyäni vieressäni oli seksiä vaativa vähemmän hemaiseva rouvashenkilö. Noh herrasmiehenä en voinut kieltäytyäkään ja aikani siinä ähellettyäni huomaisin että ei juma, nyt se lerpahtaa lopullisesti. Ainoa vaihtoehto oli todellakin teeskennellä laukeaminen. Rouvallekaan ei niin paha mieli jäänyt. Herrasmies siis loppuun asti 8) Ja vidun äkkiä himaan (sori vaan tää eroottinen kertomus ei varmaankaan tänne foorumille kuulu, mutta ihan vaan opiks) Nevögein.

Kukkanen

• Vieras
Mä ainakin, jos olisin ollut se rouva, oisin arvostanut enemmän rehellisyyttä (sori, nyt ei onnaa), kuin et lähtee teeskentelemään. Ite ainakin myötätuntoisena ihmisenä aistin joka tapauksessa, jos toinen ei oo täysillä mukana, joten paljon loukkaavampaa mulle on sillon, jos toinen teeskentelee, kuin et jos sanoo suoraan. Arvostan rehellisyyttä ja avoimuutta. Musta se on ihan luonnollista, ettei aina, kaikkialla ja kaikille halut hyrrää, ja joskus voi esim. hyrrätäkin halut päänsisällä, mut fyysisesti ei toimikaan.
Sillon ku on sattunut kohdalle mies, jolla ei tahdo seistä, ollaan vaan makoiltu tai sit mies miellyttää mua ;) Ei yhdyntä oo ainoa kiva juttu, vaik siitä paljon pidänkin.
Nykyinen miesystävä on kiitollinen siitä, et ku hällä ei ekoilla kerroilla jännityksen takia pysyny ihan kovana, ni miten kivasti mä suhtauduin siihen, halailtiin sitten vaan tai jatkoin hellimistä vaik ei ollutkaan kovana. On sanonut, et jos nainen ois esim. pilkannut, syyllistänyt itseään, tullut huonolle tuulelle tmv, niin noi erektio-ongelmat ois voinu jäädä pysyviksi suhteeseen. Kun taas kun suhtauduin kypsästi ja kauniisti enkä ottanut itseeni, miehellä alkoi jöpöttämään hyvinki hanakasti ja 3,5v aikana on about yhden käden sormin laskettavissa kerrat, ku jompikumpi meistä ei oo innostunut seksistä tai lauennut, ja seksiä on kuitenki PALJON ollut :) Mä arvostan kyllä tosi paljon sitä, että kumppani osaa myös kieltäytyä seksistä, jos ei tee mieli. Tai jopa lopettaa kesken. Tai kertoa fiiliksiä ylipäätään. Enää en muunlaiseen, pidättäytyneeseen suhteeseen lähtiskään..

Yllättävän yleistä feikkaaminen kuitenkin on naisten ja miestenkin keskuudessa. Musta siinä ei vaan oo mitään mieltä ;D Lisäks se on aika läpinäkyvää... ellei sitten ole huolella "opetellut" feikkaaja, mikä taas on vielä surullisempaa. Arvostan aitoutta; joko aidosti saa, tai ei saa, mutta kunhan on inhimillinen aito ihana ihminen :)

Hih, tänään sain bussipysäkillä seisaaltaan, kun kävi aika pitkäksi. Orkku oli kyllä harvinaisen laimea ja nopea, vaan muutaman sekunnin, yhyy :( En tykkää saada seisaaltaan muuta ku paremman asennon puutteessa. Joko seisaallaan orkku jää laimeaksi, tai sit jos tulee voimakas, on vaikeuksia pysyä pystyssä, huimaa. Joskus suihkussa seisaaltaan kun satuin saamaan tosi voimakkaan ja pitkän orkun, piti tarrata jostain kiinni etten kaadu, huimas niin että meinas vintti pimetä.. Lieköhän liittyy myös alhaiseen verenpaineeseen? Meinaan nimittäin myös pyöryä jos nousen yhtäkkiä sängystä ylös. Omalla tavallaan kiihottavaa, mut kyllä mä nautin kaikkein eniten turvallisesti ja rennossa asennossa mukavan pehmeässä sängyssä, vielä kun lämmintä ja hyvä olla, niin se on parasta :D Tällainen mukavuudenhaluinen vilukissa. Toki vaihtelu virkistää, mut kyl mulle parasta on tunteikas, monipuolinen rakastelu omassa sängyssä rakkaan kanssa monta tuntia :D

Olis mukava kuulla lisää. Saatteko muutkin useita orgasmeja peräkkäin ajatuksen voimalla? Entäs muuten? Ootteko saaneet myös erityisen pitkäkestoisia tai voimakkaita orkkuja (jokainen voi itse määritellä ja kertoa). Mun pisin yhtäjaksoinen kesti 40 minuuttia (seksissä rakkaan kanssa, saatiin sattumalta aika ylös skype-viestin perusteella kun se tuli vähän sen jälkeen kun orkku alkoi; ite en edes kuullut mitään "muissa maailmoissa", mut mies huomas). Eniten määrällisesti ollut n. 35-40 yhden seksikerran aikana. Masturboidessa en kiihotu kovin helposti samalle tasolle. Mut masturboidessakin suurin määrä orkkuja ollut n. 10, ja pisin yksittäinen orkku omin avuin ollu n. 10min. Rakkaan kanssa kiihotun helpommin, syvemmin ja korkeemmalle tasolle :P Aika usein tulee muutaman minuutin kestoinen orkku, mut en oo saanut pitkään aikaan yli 20min yhtäjaksoista orkkua (sarjaorkut yleisiä sen sijaan, et seuraava alkamassa jo kun edellinen loppuu). Mut tähän lienee vaikuttaa myös se, että en ole jaksanut treenata lantionpohjanlihaksia enää niin tavoitteellisesti (koetan motivoida itseni takas kunnon treeniin kylläkin..). On ikävä extrapitkiä orgasmeja! Vaik toki olen erittäin tyytyväinen seksielämäämme nytkin :) Mut tietty kun jotain huikeeta on kokenut, ei meinaa enää tyytyä vähempään, kun tietää millaista vois olla :D LP-lihasten treenaus on ainakin itselläni parantanut seksielämää, orgasmien voimakkuutta, kestoa ja saantikykyä huomattavasti, sekä muutenkin vaikuttanut positiivisesti, suosittelen ;) Nuorempana sain vaan 1-3/seksikerta, nykyään yleensä yli 10/seksikerta. Toki kumppani, tunteet ym. vaikuttaa myös. Mut myös lihasten hyvä kunto ja et viestit kulkee nopeasti ja hyvin aivojen ja sukupuolielinten välillä.

Triss

• Vieras
Lainaus käyttäjältä: Kukkanen
Olis mukava kuulla lisää. Saatteko muutkin useita orgasmeja peräkkäin ajatuksen voimalla? Entäs muuten? Ootteko saaneet myös erityisen pitkäkestoisia tai voimakkaita orkkuja (jokainen voi itse määritellä ja kertoa). Mun pisin yhtäjaksoinen kesti 40 minuuttia (seksissä rakkaan kanssa, saatiin sattumalta aika ylös skype-viestin perusteella kun se tuli vähän sen jälkeen kun orkku alkoi; ite en edes kuullut mitään "muissa maailmoissa", mut mies huomas). Eniten määrällisesti ollut n. 35-40 yhden seksikerran aikana. Masturboidessa en kiihotu kovin helposti samalle tasolle. Mut masturboidessakin suurin määrä orkkuja ollut n. 10, ja pisin yksittäinen orkku omin avuin ollu n. 10min. Rakkaan kanssa kiihotun helpommin, syvemmin ja korkeemmalle tasolle :P
Tossa ei enää tiedä pitäskö onnitella vai pahotella  :o Miten tommosen jälkeen ne jalatkaan enää kantaa...

Kukkanen

• Vieras
Ei ne kantaneetkaan ;) Mut musta se oli ihana tunne. Musta paras tunne on maata reporankana jonkin aikaa, totaalisen väsyneenä mutta onnellisena. Mikäs kiire seksin jälkeen olis ylös nousta. Usein nukahdan hyvän seksin jälkeen ja sillon on tosi syvää, levollista unta. Melkein aina masturboinnin jälkeenkin haluan nukkua/maata hetken ja antaa sykkeen tasaantua.

Mut tuota ennen olin toki jo hieman "tottunut", edellinen pitkä orkku kesti n. 15 minuuttia; se oli eka kunnolla pitkä ja sillon vähän säikähdin, kun orkku vaan jatkui ja jatkui, pelkäsin että saan sydänkohtauksen. Mut kun en saanut, päätin luottaa siihen, että nuori, terve sydän ja fyysisesti hyvässä/ok kunnossa olevan kroppa kestää :) Ja jos ei kestäis, niin mikäpä olisi mukavampi tapa kuolla, jos niin huono tuuri kävisi.. Lisäks, kyl orkun sais loppumaan jos haluaisi, uskoisin ainakin, ei oo ollut tarvetta kokeilla, haluan nauttia niin kauan kuin se kestää :)

Lisäks pitkissä orgasmeissa voimakkuus aaltoilee; välillä tuntuu liikaakin, mut välillä hellittää hetkeksi ja taas voimistuu. Mul on ollu ikävä kyl tuollasta totaalisen näännyttävää orgasmia :P Nykyään saan kyllä paljon ja sellasia muutaman minuutin pituisia, mut ois ihana saada vielä joskus tosi pitkä. Koetan saada treenattua lp-lihakset yhtä hyvään kuntoon, kuin viime talvena, jospa sitten ois fyysiset puitteetkin kunnossa taas saada yli puolen tunnin yhtäjaksoinen.

DareDoll

• Vieras
Mulla kans monta kokemusta pitkistä sarjaorkuista, ja tosiaan tuo lantionpohjanlihasten kunto aika olennainen tekijä niiden aikaansaamiseksi. Motivaatio pilateksen harrastamiseen säilyy kun niitä ajattelee  ;)