Baarin kannatusmaksut
Kiinnostaisi tietää, kuinka moni muu tällä foorumilla on saanut orgasmin ilman fyysistä stimulointia.
Nuorena kollina sitä laukeili yön aikana itekseen. Tiedä sitten oliko fyysistä stimulaatiota tapahtunut unen aikana. Eräälle seurustelukumppanille erektiossa olevan elimen näkeminen aiheutti jo melkeinpä laukeamisen, penetraatiossa se olikin sitten menoa, jatkuvaa laukeamista. Vähän kyllä jopa hirvitti jos akti jatkui kauan, ei nimittäin tuntiin sängystä ylös päässyt. Varttitunti näytti vastaavan maratonia. Keskusteltuamme asiasta ei hän osannut sitä selittää. Ensimmäinen kerta hänen kanssaan on kyllä jäänyt mieleen.Joskus kyllä olen joutunut teeskentelmään laukeamista, mutta se on toinen juttu
Olis mukava kuulla lisää. Saatteko muutkin useita orgasmeja peräkkäin ajatuksen voimalla? Entäs muuten? Ootteko saaneet myös erityisen pitkäkestoisia tai voimakkaita orkkuja (jokainen voi itse määritellä ja kertoa). Mun pisin yhtäjaksoinen kesti 40 minuuttia (seksissä rakkaan kanssa, saatiin sattumalta aika ylös skype-viestin perusteella kun se tuli vähän sen jälkeen kun orkku alkoi; ite en edes kuullut mitään "muissa maailmoissa", mut mies huomas). Eniten määrällisesti ollut n. 35-40 yhden seksikerran aikana. Masturboidessa en kiihotu kovin helposti samalle tasolle. Mut masturboidessakin suurin määrä orkkuja ollut n. 10, ja pisin yksittäinen orkku omin avuin ollu n. 10min. Rakkaan kanssa kiihotun helpommin, syvemmin ja korkeemmalle tasolle