Baarin kannatusmaksut
Mini piip mainitsee ystävyyden.. Tarviiko ystäviensä kilpailla vai voiko tsempata kavereita ilman aikaista kisaa? Siis jos niitä ystäviä on olemassa.
...paras tsemppisuhde on semmoinen mikä on vuorovaikutteinen, jossa kummatkin voivat kannustaa toista. Semmoinen yksisuuntainen tsemppaus väsyttää helposti ihmisen joka kokee että kaveriansa kyllä tukee paljonkin mutta ei saa siitä kuviosta itse oikeastaan mitään...
Jos elämänhallinta on huonontunut niin että työt ja terveys siitä kärsivät, niin ensiksi kannattaisi ottaa selvää, oletko esimerkiksi masentunut tai kärsitkö burnoutista. Sitten vasta kun se asia on saatu selvitettyä, voi alkaa harkitsemaan kinkyilyä yhtenä hoitokeinona.
Puhut varmaankin vain omasta puolestasi. Itse olen eri mieltä.Niitä Dominoivia miehiä sekä naisia löytyy ketkä käskyttävät ja rankaisevat mielellään muita eivätkä voi kuvitellakaan, että joku toinen tekisi heille samaa.Joka tällaiseen kuvioon lähtee mukaan kasvattajana, löytää kyllä sen motivaationkin jostain.
Lainaus käyttäjältä: Lady Whip - 02.02.2016, 05:34Puhut varmaankin vain omasta puolestasi. Itse olen eri mieltä.Niitä Dominoivia miehiä sekä naisia löytyy ketkä käskyttävät ja rankaisevat mielellään muita eivätkä voi kuvitellakaan, että joku toinen tekisi heille samaa.Joka tällaiseen kuvioon lähtee mukaan kasvattajana, löytää kyllä sen motivaationkin jostain.Ymmärsin jotenkin aloittajasta että kyse olisi ei-seksuaalisesta motivaation hakemisesta? Yleisesti elämässä sanoisin että ystävyyssuhteet perustuvat vuorovaikutukseen... Toki jos toimintaan lisää seksuaalielementtejä niin asia on ihan toinen mutta siitä en nyt keskustellut.
Kyllä, aivan. Ei-seksuaalisesta. Näin sen minäkin käsitin ja siitä puhuin. Hieman kyynisesti suhtaudun muutoin elämänhallintaan jos siihen tulee käsky ulkoapäin.Pysyviä tuloksia saadaan mielestäni vain sisäistämällä itse tarve muuttua ja pyrkimällä muutosta kohti.Saattaa toimiakin tai sitten ei -jonkun toisen valvonnassa.Esimerkit mitä muistelen historiani kautta ovat tyyliin:"Saan ottaa kaksi kaljaa iltaisin, mutta mitä tapahtuu jos otankin kolme kaljaa." ...ja perään hihitystä.Melko lannistavaa. Kasvattajan näkökulmasta katsottuna.