Baarin kannatusmaksut
Niin, siis, asiaan; primal vs. ei-primal seksissä on mun kirjoissani kyse aste-eroissa, niikuin niin monessa muussakin asiassa, ei vastakkainasettelusta. Nisäkäskanssaeläjämme ovat kauhean paljon parempia olemaan läsnä hetkessä, reagoimaan intuititolla ennemminkin kuin toimimaan harkiten. Siinä ne asteikon ääripäät ovat mulle, hiukan kärjistäen. Kun vastapuolella on sellainen kumppani jonka kanssa pääsen sellaiseen tilaan, että fysiikka ja tuntemukset ovat tärkemmät kuin ajatukset niin sitten mä koen olevani primal. Silloin tilanteet kehittyvät osanottajien tekojen ja tuntemusten pohjalta, ei sanojen ja ajatusten, ja ne voivat kehittyä kynsiin, hampaisiin, kiimaan ja vereen tai vaikka sitten siihen että päivä kuluu lusikassa; pesässä peittojen alla, hipelöiden, nuuskien, nukkuen ja heräten, nuollen, naiden, syöden ja juoden. Tai mihin vaan, kunhan pääasiassa on omasta ja toisen fysiikasta nauttiminen, ilman arkisen ihmiseläimen päähän punkeavaa kognitiota. Joskus primal-tilaan pääseminen vaatii kipua, mulla ainakin; antaen ja ottaen, koska kipu nyt vaan on semmoinen fyysinen tuntemus joka aika tehokkaasti laittaa keskittymään hetkeen, fiilikseen ja toimintaan mutta ei suinkaan aina.
Avioeroon päättyi 13 682 avioliittoa,
Tuli tuosta suhteiden kestävyydestä mieleen: http://tilastokeskus.fi/til/ssaaty/2014/ssaaty_2014_2015-04-21_tie_001_fi.htmlVuonna 2014LainausAvioeroon päättyi 13 682 avioliittoa,Eli sehän se vasta primaalia taitaisi olla, jos ihmiset jaksaisivat vielä liiton loppuvaiheissa kokeilla eläimellisesti,että onko mitään mahdollisuuksia.(Luonnostaan tietysti voi olla aika intensiivisiä riitoja, I assume) Toisaalta, onko se jokin arvo, että liitot kestävät ikuisesti. Itse arvostan kyllä kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä,sitä ettei heti anneta periksi- Onko se sitten eläimellistä vai ihan vanilijaa en osaa sanoa. Lyhyemmät suhteet vastaan pitkäaikaiset- ei oikeastaan pahemmin kokemuksia, mutta veri vetää vieläkin kestävään kehitykseen yksistäänkin
Ja tämä heijastaa ajatteluuni vastakohdan primalille. Se ei ole vanilja, vaan epäaito ja jännittynyt tilanne jossa vain freudilaiset ihmisten hologrammit harrastavat seksiä pääsemättä kiinni toisiinsa. Ensitreffit? "Mitäseajatteleejosmäteennäinjamitenmunpitäissanoovaisaanksmäeespuhuu...?!"
Toisaalta seksielämältään väljähtäneeseen parisuhteeseen voi kokeilla piristykseksi avointa suhdetta. Ja tokihan moni päätyy pettämäänkin. Uuden seksikumppanin kanssa homma voi olla hyvinkin "primaalia"
Tää paskanjauhamisen määrä kertoo sen kuinka primaalia jengi sit oikeesti o.
puhumme primalista, jonka etymologisesti käsitän että tarkoitamme primate-haaraa nisäkkäistä.
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 04.02.2016, 11:51puhumme primalista, jonka etymologisesti käsitän että tarkoitamme primate-haaraa nisäkkäistä. Englanti - suomi sanakirja kääntää termin "primal" tarkoittamaan "alkukantainen", "tärkein" ja "perus-". Ei siis puhuta nisäkäshaarasta, vaan sanan alkukanta taitaa olla"prime". Auttaisiko tämä? Edit. lähde: http://m.sanakirja.org/search.php?id=203526&l2=17