Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 04.02.2016, 15:54 Primalissa kuten muussakin kinkyilyssä on aina ytimessä konsensiaalisuus. Oikeesti, jos haluat nussia pilkkua niin tee se edes niin, että siinä on jotain järkeä. Ja edelleen, KV unohdat nyt, että primal-play on aina konsensuaalista.Täytyy sanoa, että paristakin suunnasta on kyllä hyökätty niin kovaa minulle tärkeää asiaa vastaan, etten olisi uskonut sellaista tällä foorumilla. Onneksi on olemassa estolista. Good riddance.
Primalissa kuten muussakin kinkyilyssä on aina ytimessä konsensiaalisuus.
Tää on nyt menny jo niin saivarteluksi koko keskustelu, ettei tähän oikein tee mieli osallistua enää. Nakkaan tän linkin tähän kuitenkin vielä. Tämä kuvaa mielestäni erittäin hyvin sitä, mitä primal play on. http://dominantguide.com/1866/what-does-it-mean-to-be-primal/
Minusta kolumnit joihin ei saa vastata kuin hymistelyllä kyllä ovat aika turhia, mutta voin jättää tästälähin kommentoimatta kolumneihisi Ms M.
Siis onko todella tarpeen olla ilkeä ihan vain siksi, että ei ymmärrä, tai homma ei satu omiin kinkymieltymyksiin?
Nähdäkseni seksin harrastaminen tietyllä tapaa ja sitten taas heimojen perinteet eivät ole sama asia. Oikeesti, jos haluat nussia pilkkua niin tee se edes niin, että siinä on jotain järkeä. Ja edelleen, KV unohdat nyt, että primal-play on aina konsensuaalista.Täytyy sanoa, että paristakin suunnasta on kyllä hyökätty niin kovaa minulle tärkeää asiaa vastaan, etten olisi uskonut sellaista tällä foorumilla. Onneksi on olemassa estolista. Good riddance.
Haastan Kettu vinossa ja Chmlnidaen kirjoittamaan omasta seksuaalisuudestaan hyvinkin henkilökohtaisen kolumnin ja laittamaan sen tälle foorumille luettavaksi.
Lainaus käyttäjältä: Aino - 04.02.2016, 21:35Siis onko todella tarpeen olla ilkeä ihan vain siksi, että ei ymmärrä, tai homma ei satu omiin kinkymieltymyksiin? Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 04.02.2016, 22:04Nähdäkseni seksin harrastaminen tietyllä tapaa ja sitten taas heimojen perinteet eivät ole sama asia. Oikeesti, jos haluat nussia pilkkua niin tee se edes niin, että siinä on jotain järkeä. Ja edelleen, KV unohdat nyt, että primal-play on aina konsensuaalista.Täytyy sanoa, että paristakin suunnasta on kyllä hyökätty niin kovaa minulle tärkeää asiaa vastaan, etten olisi uskonut sellaista tällä foorumilla. Onneksi on olemassa estolista. Good riddance.Ei ole ollut tarkoitus millään lailla ilkeillä, kunhan vain yritän ottaa (ehkä turhan paljon pilkkua nussien) selvää, onko primal play lopulta niin primalia kuin sen harrastajat antavat ymmärtää?Sen olen saanut selville, että ei se ole - primalia edelleen kahlitsevat länsimaisen yhteiskunnan säännöt. Ihminen ei ole primalissakaan täysin vapaa ja primaali, oma itsensä. Ja hyvä niin, eipähän rikota lakia.Paradoksi: Primal Playhin tarvitaan rajat, ohjeet ja säännöt, jotta voisi olla hyväksyttävästi ja oikeaoppisesti mahdollisimman alkukantainen ja viettiensä varassa."The images they sell are illusion and dream - in other words dishonesty." -Poets of the FallMinulla ei ole mitään primal playtä vastaan, joten sen takia ei minua tarvitse estolistalle laittaa. Olen aina halunnut oppia erilaisista fetisseistä ja seksuaalisista suuntautumisista mahdollisimman paljon ja siksi esitän niistä (ehkä myös tyhmiä) kysymyksiä. Jotenkin kaikki kysymykseni vain tulkitaan yleensä ilkeilyksi tai vittuiluksi.
Aika hyvän kolumnin olen onnistunut tosiaan kirjoittamaan, kun näin kova vääntö pääsi syntymään. Haastan Kettu vinossa ja Chmlnidaen kirjoittamaan omasta seksuaalisuudestaan hyvinkin henkilökohtaisen kolumnin ja laittamaan sen tälle foorumille luettavaksi.
Ja toki sitä provosoituu, kun se oma juttu joutuu kritiikin kohteeksi.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 07.02.2016, 16:24 Ja toki sitä provosoituu, kun se oma juttu joutuu kritiikin kohteeksi. Et ehkä itse huomaa sitä, mutta provosoidut päivittäin käytännöllisesti katsoen kaikista kommenteista, joissa hivenenkin ollaan eri mieltä tai herätellään keskustelua asioita jotka sinua ovat lähellä.IKRM