Baarin kannatusmaksut
Otamme ne "roolit", jotka tilanteessa tulevat luonnostaan. Teemme sitä, mitä tilanne tuo esiin.
Lainaus käyttäjältä: Kammiovärinä - 03.02.2016, 22:03Tuli tuosta suhteiden kestävyydestä mieleen: http://tilastokeskus.fi/til/ssaaty/2014/ssaaty_2014_2015-04-21_tie_001_fi.htmlVuonna 2014LainausAvioeroon päättyi 13 682 avioliittoa,Eli sehän se vasta primaalia taitaisi olla, jos ihmiset jaksaisivat vielä liiton loppuvaiheissa kokeilla eläimellisesti,että onko mitään mahdollisuuksia.(Luonnostaan tietysti voi olla aika intensiivisiä riitoja, I assume) Toisaalta, onko se jokin arvo, että liitot kestävät ikuisesti. Itse arvostan kyllä kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä,sitä ettei heti anneta periksi- Onko se sitten eläimellistä vai ihan vanilijaa en osaa sanoa. Lyhyemmät suhteet vastaan pitkäaikaiset- ei oikeastaan pahemmin kokemuksia, mutta veri vetää vieläkin kestävään kehitykseen yksistäänkin Noh, mun mielestä suora puhuminen ja myös raaka riitely on primalia (mun varmaan pitää kohta ruveta kaivaan mitä tämä primal-luokittelu sisältää ja tarkoittaa tässä skenessä).
Tuli tuosta suhteiden kestävyydestä mieleen: http://tilastokeskus.fi/til/ssaaty/2014/ssaaty_2014_2015-04-21_tie_001_fi.htmlVuonna 2014LainausAvioeroon päättyi 13 682 avioliittoa,Eli sehän se vasta primaalia taitaisi olla, jos ihmiset jaksaisivat vielä liiton loppuvaiheissa kokeilla eläimellisesti,että onko mitään mahdollisuuksia.(Luonnostaan tietysti voi olla aika intensiivisiä riitoja, I assume) Toisaalta, onko se jokin arvo, että liitot kestävät ikuisesti. Itse arvostan kyllä kärsivällisyyttä ja pitkäjänteisyyttä,sitä ettei heti anneta periksi- Onko se sitten eläimellistä vai ihan vanilijaa en osaa sanoa. Lyhyemmät suhteet vastaan pitkäaikaiset- ei oikeastaan pahemmin kokemuksia, mutta veri vetää vieläkin kestävään kehitykseen yksistäänkin
Avioeroon päättyi 13 682 avioliittoa,
Toisaalta seksielämältään väljähtäneeseen parisuhteeseen voi kokeilla piristykseksi avointa suhdetta. Ja tokihan moni päätyy pettämäänkin. Uuden seksikumppanin kanssa homma voi olla hyvinkin "primaalia".... On vain itse hankala kuvitella primal playtä, kun siitä ei ole kokemusta. "Uuden ihmissuhteen alkukiima" -mielikuva vain oli ensimmäinen, joka siitä tuli mieleen ihmisten kuvailujen perusteella. Hyvä toki, jos joku kykenee olemaan yhä erittäin primaali sen saman ihmisen kanssa, jonka kanssa on yhdessä samaan peittoon piereskelty jo viimeiset 10 vuotta ja ylikin.
Ps. Pedofilialla ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ primal-playn kanssa. Heikko provo. Toivottavasti tiedät itsekin sen, että BDSM ei anna oikeutta tehdä mitä tahansa. Primalissa kuten muussakin kinkyilyssä on aina ytimessä konsensiaalisuus.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 04.02.2016, 15:54Ps. Pedofilialla ei ole MITÄÄN TEKEMISTÄ primal-playn kanssa. Heikko provo. Toivottavasti tiedät itsekin sen, että BDSM ei anna oikeutta tehdä mitä tahansa. Primalissa kuten muussakin kinkyilyssä on aina ytimessä konsensiaalisuus. Entäs ne vähän primitiimisemmät ihmisheimot, joilla lapsimorsiamet ovat ihan OK ja koko yhteisö sen hyväksyy? Eivätkö ne olekaan sitä aitoa primaalia, kun on vähemmän läsimaisen yhteiskunnan asettamia käyttäytymisnormeja noudatettavana seksin suhteen?
Tää on nyt menny jo niin saivarteluksi koko keskustelu, ettei tähän oikein tee mieli osallistua enää. Nakkaan tän linkin tähän kuitenkin vielä. Tämä kuvaa mielestäni erittäin hyvin sitä, mitä primal play on. http://dominantguide.com/1866/what-does-it-mean-to-be-primal/