Kirjoittaja Aihe: Oulussa miitataan ke 27.1. Cafe Roosterin alakerrassa klo 18-  (Luettu 7104 kertaa)

Amunet

Kuka muuten on pj? Tai hallitus ylipäätään?

heinrich

• Vieras

Hallitus?

Toverit!
Toinen säkeistö!

2. Hallitus on vankka
kätyrlauma sankka
se kauhuntuskaa levittää yli onnettoman maan.
Urhojansa kansanvalta
työntää esiin kaikkialta
elämästä, kuolemasta kamppaillaan

;D

Saatan tulla...
Vaikka hevoisella...
Jos Ariettelta kerran saa...  ::)

Macy

• Vieras
Valjastan heppihevoseni ja karautan paikalle.

cristine

• Vieras
Mursku on PJ,minä tiedottaja,Neiti Heinänen rahastonhoitaja,Ariette jäsenvastaava,Tegami sihteeri ja mr Kalle vastaa ainakin seta miiteistä

Amunet

Mursku on PJ,minä tiedottaja,Neiti Heinänen rahastonhoitaja,Ariette jäsenvastaava,Tegami sihteeri ja mr Kalle vastaa ainakin seta miiteistä

Hienoa :)

Mursku

• Asiakas
  • **
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria

Hienoa :)
Eiköhän nämä nuoret opi kohta hommat ja minä voin jäädä pois.

DrDDR

Jos ei keikkahommat veny niin olen paikalla. Cristinelle tiedoksi, että sjambokista tuli varsin mainion näköinen, mutta se täytyy kyllä koeajaa ennenkuin saat omasi. Materiaalivalinnat saattoivat hivenen epäonnistua  >:(

cristine

• Vieras
Jos ei keikkahommat veny niin olen paikalla. Cristinelle tiedoksi, että sjambokista tuli varsin mainion näköinen, mutta se täytyy kyllä koeajaa ennenkuin saat omasi. Materiaalivalinnat saattoivat hivenen epäonnistua  >:(
Hmmn ei sillä ole kiirettä :) Jos tarviit koeajoon jonkun vapaaehtoisen niin etitään semmonen ja piestään sitte porukalla :P Kaikki vois antaa mielipiteensä lelusta

heinrich

• Vieras
Tulen tai sit en.
Jos tulen olen läsnä.
Mentyäni en.

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Tää on jo kohta!

Tänään keskustellaan Kinky Pohjolan ohjelmasta, kannattaa tulla vaikuttamaan omalla mielipiteellä mitä siellä on tarjolla.

Leviathan

• Vieras
Tänään keskustellaan Kinky Pohjolan ohjelmasta, kannattaa tulla vaikuttamaan omalla mielipiteellä mitä siellä on tarjolla.

Mielipiteideni jälkeen olette täynnä vaikkua kaikki. Harmi kun en omista monokkelia, jotta voisin istuskella pöydässä teetä juoden ja epämääräisiä myhäilyjä päästellen.  :)

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Mielipiteideni jälkeen olette täynnä vaikkua kaikki.
Hienoa että lähdet mukaan talkoisiin, mielipiteiden tulee olla hyvin eriteltyjä!

Leviathan

• Vieras
Mielipiteideni jälkeen olette täynnä vaikkua kaikki.
Hienoa että lähdet mukaan talkoisiin, mielipiteiden tulee olla hyvin eriteltyjä!
Ei mulla oikeasti ole mitään käsitystä noista bileistä. Muuta kuin että niissä on karnevaaliteema. Että älä odota hirvittävän suurta panosta.  :-X

hihaton

• V.I.P.
  • Galleria
Ei mulla oikeasti ole mitään käsitystä noista bileistä. Muuta kuin että niissä on karnevaaliteema. Että älä odota hirvittävän suurta panosta.  :-X

Panosta ei tosiaan kannata oottaa kovin eeppistä kun mää oon mukana, hyvä kun muistutit. Keskustelusta odotan kuitenkin antoisaa.

BlankDrop

• Vieras
Pitkästä aikaa tulossa miittaamaan! Nähdäänpä siellä!  :))