Baarin kannatusmaksut
Kuka muuten on pj? Tai hallitus ylipäätään?
Lainaus käyttäjältä: Amunet - 26.01.2016, 07:56Kuka muuten on pj? Tai hallitus ylipäätään?Mursku on PJ,minä tiedottaja,Neiti Heinänen rahastonhoitaja,Ariette jäsenvastaava,Tegami sihteeri ja mr Kalle vastaa ainakin seta miiteistä
Lainaus käyttäjältä: cristine - 26.01.2016, 11:06Lainaus käyttäjältä: Amunet - 26.01.2016, 07:56Kuka muuten on pj? Tai hallitus ylipäätään?Mursku on PJ,minä tiedottaja,Neiti Heinänen rahastonhoitaja,Ariette jäsenvastaava,Tegami sihteeri ja mr Kalle vastaa ainakin seta miiteistäHienoa
Jos ei keikkahommat veny niin olen paikalla. Cristinelle tiedoksi, että sjambokista tuli varsin mainion näköinen, mutta se täytyy kyllä koeajaa ennenkuin saat omasi. Materiaalivalinnat saattoivat hivenen epäonnistua
Tänään keskustellaan Kinky Pohjolan ohjelmasta, kannattaa tulla vaikuttamaan omalla mielipiteellä mitä siellä on tarjolla.
Mielipiteideni jälkeen olette täynnä vaikkua kaikki.
Lainaus käyttäjältä: Leviathan - 27.01.2016, 12:27Mielipiteideni jälkeen olette täynnä vaikkua kaikki.Hienoa että lähdet mukaan talkoisiin, mielipiteiden tulee olla hyvin eriteltyjä!
Ei mulla oikeasti ole mitään käsitystä noista bileistä. Muuta kuin että niissä on karnevaaliteema. Että älä odota hirvittävän suurta panosta.