Baarin kannatusmaksut
Heitteillejättö mun mielestä, ellei asiasta ole erikseen sovittu.
Mietin myös sitä että vaikka alistuvan pitäisi kuitenkin nauttia sessiosta niin eihän se kuitenkaan voi niinkään mennä että alistuva alkaa liikaa päättämään mitä tehdään. Muutenhan koko homma on ihan maksullisen dominan touhua, asiakas tilaa vaan itselleen sopivan session. kyllähän sen alistuvan pitää sietää epämukavuutta ja nimenomaan epätietoisuutta. Eihän sitä piiskaa anneta vain toisen miellyttämiseksi vaan päinvastoin. Psykologinen puoli on myös kiinnostavaa, koska pidemmän päälle pelkkä fyysinen kuritus on sekin aika tylsää. Muuten sessiointi menee vain välineurheiluksi kun koko ajan pitää olla keksimässä uusia kidutuskonsteja.
Nyt alkoi kyllä kiinnostamaan todella. Voitko nagor kertoa, mitä saa kanssasi sessioimaan lähtenyt? Palaako uudelleen?
Lainaus käyttäjältä: sandy - 13.03.2016, 22:29Nyt alkoi kyllä kiinnostamaan todella. Voitko nagor kertoa, mitä saa kanssasi sessioimaan lähtenyt? Palaako uudelleen?Ok. Ensinäkin pitää pohjustaa muutamaa yksityiskohtaa. a) puhuin aika filosofisella tasolla hypoteettisesta tilanteesta.
Vaikka yhä vähemmän koen kuulumattomuutta mihinkään lokeroon,kinkyyn tai vanilijaan,niin yksi ajatus tähän.Jos ihmiseltä puuttuu kyky empatiaan ja hellyyteen kokonaan,suhteessa eläviin olentoihin, hän ei mielestäni ole kykenevä seksuaaliseen sadismiin,mutta sadismiin noin muutoin kyllä.Itse haluaisin erottaa nuo kaksi toisistaan ja perusteena vaikka humanismi, sekulaari tai vaikka "kohtele muita niinkuin toivoisit itseäsi kohdeltavan".Se väkivalta jne.Totta puhuakseni olen alkanut epäillä,että onko olemassa sittenkään edes mitään jaottelua. Että onkin vain silkkaa sadismia,mutta ainakin nyt toistaiseksi pysyttäydyn kahdessa eri muodossa..ehkä sillä jokin merkitys on vielä,kai
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 13.03.2016, 20:49Heitteillejättö mun mielestä, ellei asiasta ole erikseen sovittu.Sessiojutuissa toki eri tavalla aina, mutta kyllä se loukkaa myös naiseutta sekä itsemääräämisoikeutta.IKRM
...Nagor. "..sitä toivoo että toinen ymmärtää ja pystyy elämään kanssasi."Jos se on pelkkää ymmärtämistä ja pystymistä, niin se on aika vähän, liian vähän mun mielestä. Kyl sen toisen tulis olla sellainen et se saa, ja sil on hauskaa. Muuten se hukkaa elämäänsä sun, tai mun, kanssa.Jep. Helppoa mutta vaikikeata. Elämä on.Uuvuttaa oikein kun vilkaisee tätä ketjua. Mutta mikäs siinä jos mietityttää, tai tuntee tarvetta peilaa. Se ON tarpeellista puuhaa (jos koskee itseä ja lähimpiä, muuten aika turhaa, esim hakee jotain yhteisöllistä kinky-hyväksyttävyyttä esmes). Tilanteissa sit voi miettiäkin, muun toiminnan ohessa, niitten asiaan kuuluvien kanssakin. Se taas käytännön tasolla tarkoittaa et haluun olla tekemisissä tyyppien kans jotka saa multa jotain ja joilta mä saan jotain. Tavallaan nostetaan yhdessä toistemme tasoa. Meillä on hauskaa yhdessä. Ja joo, tää ei ole niin vakavaa (paitsi sit tietty voi mennä vakavaks jos toi alkuun kirjoittamani ei toteudu). Ja joo, toistan vielä, fyrkalla ei ole mitään tekemistä sen kanssa. Kaikki jälkihoidot ja muu kuvio miten kukakin satuttaa ja ketä, tai alistaa tai ylistää, on hyvin hyvin mutkikas ja monisäikeinen juttu. Ja riippuu kovasti osatekijöistään. Ulkopuolelta, saati jostain sosiaalisesta yhteisöstä tulevat säännöt on ihan turhia (tuon edellä kirjoittamani jälkeen).