Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 10.02.2016, 10:33Lainaus käyttäjältä: Aino - 10.02.2016, 10:19Olen ihan samaa mieltä : laki ei määrittele, mikä on oikein. Eikä laki sinällään estä mitään, mutta se sanktion pelko toimii monille niin, että tulee pikkuisen hillittyä omaa idiotismiaan.Kyllä laki itseasiassa juuri nimenomaan määrittelee mikä on oikein ja mikä on väärin.Oikeasti asioista ei saa rangaistusta, vääristä sen sijaan saa.Laeilla on sivistysyhteiskunnassa keskeinen rooli oikean ja väärän määrittelemisessä, sen vuoksi on/olis äärimmäisen tärkeää, että lait peilaa yleistä moraalikäsitystä, tai ainakin olisivat edes lähellä sitä. Muuten tulee iso ristiriita, niin kuin meidän yhteiskunnassa on päässyt käymään, kun raiskaajat pääsee miltei sakoilla, ja jostain käsittämättömästä syystä rikoksen uusijalle annetaan lievennystä rangaistukseen, sen sijaan että annettaiskin ankarampi tuomio.IKRMTämän takia on varsinkin miespuolisten sadistien oltava tarkkoina kenen kanssa leikkivät, sillä yhteiskunnan rakenne on naista suojelevat, eli toisin sanoen heitä ei pidetä ihan täysin kykenevän vastuuta itsestään kantamaan. Eli mies sadistien pitää olla tarkka kenenkanssa leikkiin lähtee, sillä sen tietää että jos pieleen menee, niin paska valuu omaan niskaan.
Lainaus käyttäjältä: Aino - 10.02.2016, 10:19Olen ihan samaa mieltä : laki ei määrittele, mikä on oikein. Eikä laki sinällään estä mitään, mutta se sanktion pelko toimii monille niin, että tulee pikkuisen hillittyä omaa idiotismiaan.Kyllä laki itseasiassa juuri nimenomaan määrittelee mikä on oikein ja mikä on väärin.Oikeasti asioista ei saa rangaistusta, vääristä sen sijaan saa.Laeilla on sivistysyhteiskunnassa keskeinen rooli oikean ja väärän määrittelemisessä, sen vuoksi on/olis äärimmäisen tärkeää, että lait peilaa yleistä moraalikäsitystä, tai ainakin olisivat edes lähellä sitä. Muuten tulee iso ristiriita, niin kuin meidän yhteiskunnassa on päässyt käymään, kun raiskaajat pääsee miltei sakoilla, ja jostain käsittämättömästä syystä rikoksen uusijalle annetaan lievennystä rangaistukseen, sen sijaan että annettaiskin ankarampi tuomio.IKRM
Olen ihan samaa mieltä : laki ei määrittele, mikä on oikein. Eikä laki sinällään estä mitään, mutta se sanktion pelko toimii monille niin, että tulee pikkuisen hillittyä omaa idiotismiaan.
Mun taas ei oo kovin vaikea uskoa että jotkut ihmiset haluaa pahaa muille tai itselleen, yleensä muille. Eivät tietenkään kaikki. Itse suhtaudun melkosen välinpitämättömästi ihmisiin, joiden en koe vaikuttavan omaan elämääni. Niitä ihmisiä jaksan kyllä auttaa, joista olen päättänyt välittäväni tai jotenkin päätynyt välittämään. Tietenkin on ihan hyvä välittää kanssaihmisistä ja tarjota tukea, ja olla pahentamatta tilannetta entisestään, mutta eipä se minusta toisen ihmisen tehtävä oo rakentaa tai pitää yllä toisen ihmisen hyvinvointia. Kyllä se pitää ihmisen ihan itse pystyä rakentamaan, apua saattaa tarvita mutta loppupeleissä pitää kuitenkin huolehtia itse itsestään.
On olemassa ihmisiä, jotka on vain niin pahoja, ettei niihin auta muu kuin totaalinen eristäminen kaikista muista.Esimerkkejä on lukuisia viime vuosilta, mm yksi naikkonen joka on nyt kaiketi kolmatta kertaa paloittelumurhasta vankilassa, ja aina uutena rikoksen tekijänä, koska laki on niin älytön.
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 10.02.2016, 21:10Lainaus käyttäjältä: IKRM - 10.02.2016, 10:33Lainaus käyttäjältä: Aino - 10.02.2016, 10:19Olen ihan samaa mieltä : laki ei määrittele, mikä on oikein. Eikä laki sinällään estä mitään, mutta se sanktion pelko toimii monille niin, että tulee pikkuisen hillittyä omaa idiotismiaan.Kyllä laki itseasiassa juuri nimenomaan määrittelee mikä on oikein ja mikä on väärin.Oikeasti asioista ei saa rangaistusta, vääristä sen sijaan saa.Laeilla on sivistysyhteiskunnassa keskeinen rooli oikean ja väärän määrittelemisessä, sen vuoksi on/olis äärimmäisen tärkeää, että lait peilaa yleistä moraalikäsitystä, tai ainakin olisivat edes lähellä sitä. Muuten tulee iso ristiriita, niin kuin meidän yhteiskunnassa on päässyt käymään, kun raiskaajat pääsee miltei sakoilla, ja jostain käsittämättömästä syystä rikoksen uusijalle annetaan lievennystä rangaistukseen, sen sijaan että annettaiskin ankarampi tuomio.IKRMTämän takia on varsinkin miespuolisten sadistien oltava tarkkoina kenen kanssa leikkivät, sillä yhteiskunnan rakenne on naista suojelevat, eli toisin sanoen heitä ei pidetä ihan täysin kykenevän vastuuta itsestään kantamaan. Eli mies sadistien pitää olla tarkka kenenkanssa leikkiin lähtee, sillä sen tietää että jos pieleen menee, niin paska valuu omaan niskaan.Missä yhteiskunnassa Guide-Master oleskelee?
Valtion jossa feministit määrittelevät tasa-arvon☺
Ei TAAS tätä miesviha-keskustelua
Lainaus käyttäjältä: Triss - 11.02.2016, 20:54Ei TAAS tätä miesviha-keskustelua Tämä onkin naisviha-keskustelu, joka on väärin ymmärretty miesviha-keskusteluksi.Tai sitten tämä on vaan yleinen vihakeskustelu, jossa jokainen vihaa vuorollaan mitä nyt sattuukaan vihaamaan juuri sillä hetkellä, toiset itseään, toiset toisia, jotkut jopa ihan kaikkia.IKRM
Ohhoh. Ja minä hupsu taas erehdyin luulemaan, että tämä oli BDSM-foorumilla keskustelu (seksuaalisesta)sadismista. Niin sitä ihminen erehtyy.
Lainaus käyttäjältä: Aino - 11.02.2016, 22:49Ohhoh. Ja minä hupsu taas erehdyin luulemaan, että tämä oli BDSM-foorumilla keskustelu (seksuaalisesta)sadismista. Niin sitä ihminen erehtyy.Ehkä se on sinun tapasi vihata.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 11.02.2016, 22:33Lainaus käyttäjältä: Triss - 11.02.2016, 20:54Ei TAAS tätä miesviha-keskustelua Tämä onkin naisviha-keskustelu, joka on väärin ymmärretty miesviha-keskusteluksi.Tai sitten tämä on vaan yleinen vihakeskustelu, jossa jokainen vihaa vuorollaan mitä nyt sattuukaan vihaamaan juuri sillä hetkellä, toiset itseään, toiset toisia, jotkut jopa ihan kaikkia.IKRMOhhoh. Ja minä hupsu taas erehdyin luulemaan, että tämä oli BDSM-foorumilla keskustelu (seksuaalisesta)sadismista. Niin sitä ihminen erehtyy.
Jos mietitään miten realimaailma kohtaa sadistisen seksuaalisuuden, niin se mitä hyväksytään naisen tekemäsi, ei koskaan hyväksytä miehen tekemänä. Tämän takia miesten kannattaa oman turvallisuuden takia miettiä kannattaako kaikkien sutturoiden kanssa lähteä leikkimään, sillä riskinä on aina nämä joiden päät eivät kestä sitä, jolloin ovat raiskaus tai pahoinpitely syytteitä nostamassa. Eli mies puolisolle sadisteille, mielummin hyvää laatua kuin määrää kehotan elämässään harrastavan.
Mutta jos naisen tekoja ei suojaa tämä leikillisen kiusoitteleva "kissanpentumaisuus" (käytetään nyt sitä sanaa, kun parempaakaan en keksi), silloin hän on ihan samassa veneessä miessadistien kanssa ja saa valita tarkasti kenen kanssa tekee ja mitäkin.
Eli mies sadistien pitää olla tarkka kenenkanssa leikkiin lähtee, sillä sen tietää että jos pieleen menee, niin paska valuu omaan niskaan.