Baarin kannatusmaksut
Sillälailla... Hyvin trollattu.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 24.01.2016, 11:47Sillälailla... Hyvin trollattu. Minkä vuoksi se olis trolli?Tottahan se on.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 24.01.2016, 16:09Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 24.01.2016, 11:47Sillälailla... Hyvin trollattu. Minkä vuoksi se olis trolli?Tottahan se on.IKRMEikö elämä ole vähän liian lyhyt tuollaiseen "tahdon olla aina oikeassa"-mentaliteettiin? Sitä paitsi, ei opi ikinä mitään jos on "aina oikeassa" -, "parempi kuin te muut" - ja vielä "alistuvat akat hiljaa" -asenteella liikenteessä koko ajan?
Väittäisin, että sadismia on sekä tervettä että syvästi epätervettä laatua. Ja tekisin erottelun näiden välillä sen perusteella, kiinnostaako sadistia bottomin kokemus vai ei.
Sitä paitsi, ei opi ikinä mitään jos on "aina oikeassa" -, "parempi kuin te muut" - ja vielä "alistuvat akat hiljaa" -asenteella liikenteessä koko ajan?
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 24.01.2016, 16:50 Sitä paitsi, ei opi ikinä mitään jos on "aina oikeassa" -, "parempi kuin te muut" - ja vielä "alistuvat akat hiljaa" -asenteella liikenteessä koko ajan?Päinvastoin, sitä oppii silloin ihan koko ajan asioita, sekä itsestään että muista. Elämä muuttuu aivan toisenlaiseksi, kun ei anna toisten vaikuttaa omiin tekemisiin, tekee itse omat päätöksensä, analysoi itse itsensä ja muut, eikä anna muitten mielipiteiden vaikuttaa tekemisiinsä.
No, jos tykkää elää kuplassa niin mikäpä minä sitä olen kritisoimaan. Jää todella paljon kokematta ja oppimatta noin. But hey, your life dude. Do as you wish.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 24.01.2016, 22:45No, jos tykkää elää kuplassa niin mikäpä minä sitä olen kritisoimaan. Jää todella paljon kokematta ja oppimatta noin. But hey, your life dude. Do as you wish.Nyt taisit mennä hiukan solmuun ajatuksesi kanssa.IKRM
Elämä muuttuu aivan toisenlaiseksi, kun ei anna toisten vaikuttaa omiin tekemisiin, tekee itse omat päätöksensä, analysoi itse itsensä ja muut, eikä anna muitten mielipiteiden vaikuttaa tekemisiinsä.IKRM
Itse tykkään leikkiä kipuleikkejä masokististen kumppanien kanssa, sillä tahdon tuottaa kipua itse tarkoituksellisesti, enkä esittää käyttäväni sitä jonkin muun tavoitteen (esim alistumisen, rangaistuksen, tms) välineenä.
Tämä ei varmaankaan sulje pois sitä tosiasiaa, että me kuitenkin tarvitsemme toisiamme.Olla itseriittoinen vai olla liian itseriittoinen.