Kirjoittaja Aihe: Oulun Pervot miittaavat Cafe Roosterissa ke 20.1. klo 18-  (Luettu 6868 kertaa)

Mr Glencairn

• Vieras
Tulen paikalle ihmettelemään menoa ja katsomaan, uhataanko minun jalkaani / alapäähäni lyödä tälläkin kertaa haarukka, veitsi tai jokin muu ruokailuväline.  ;D

Voin olla myös tosi luova ja tintata lusikalla   >:D

Mehän kettu todettiin se parhaaksi keinoksi! Mie voin auttaa >:D

Voitte ottaa mallia tästä: https://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_Y

Mie tulen kuitenkin pitämään huolta siitä, ettei saurus ainakaan hakkaa kaikkia lusikalla.
Lol...aivan huippu video :D

Pikkusaurus

• Baarikärpänen
  • Sluttle
  • Galleria

Mie tulen kuitenkin pitämään huolta siitä, ettei saurus ainakaan hakkaa kaikkia lusikalla.

No höh. Älä ole noin rajoittunut! Sitä paitsi eihän me aiota hakata ketään, me tintataan vaan kerran ja vaan Leviathania. Se ei oo esim. kaikki! Ja onhan niitä muitakin ruokailuvälineitä...  >:D

Ainahan me kettu voidaan karata lusikoimaan >:D Siis lyömään lusikalla, ei lusikoimaan :D

Tate

• Vieras

No höh. Älä ole noin rajoittunut! Sitä paitsi eihän me aiota hakata ketään, me tintataan vaan kerran ja vaan Leviathania. Se ei oo esim. kaikki! Ja onhan niitä muitakin ruokailuvälineitä...  >:D

Muttakun ei tuosta Pikkusauruksesta tiedä mitä se tekee kun innostuu, pakko tulla vahtimaan.

Mimiel

• Vieras
Mieki tuun jos saan tintata jotakuta lusikalla!

cristine

• Vieras
Mulla on idea.. Jos tulee hankaluuksia valita se tinttaus välin niin mitä jos hankitaan tuolta internetin ihmeellisestä maailmasta semmonen kapistus,missä on haarukka,veitsi ja lusikka samassa

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Ekan kerran kun tinttasin jotakuta haarukalla, kyseessä oli juuri semmonen lusikka-haarukka-veitsisetti. Se oli lisäksi vähän hiekkainen... ja ehkä vähän huonosti leiriolosuhteissa tiskattu... taisin aiheuttaa sillä jonkunsortin tulehduksen. Ainakin elinikäiset arvet jäi. Oppipa perhana  >:D

Tate

• Vieras
Mulla on idea.. Jos tulee hankaluuksia valita se tinttaus välin niin mitä jos hankitaan tuolta internetin ihmeellisestä maailmasta semmonen kapistus,missä on haarukka,veitsi ja lusikka samassa

Mulla on kaapissa sellanen! En kyllä halua kannustaa yleistä syyttömien ruokavälineillä tinttailua niin taitaa jäädä kaapin perälle.

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Höh. Sinä olet kyllä vähän rajoittunut nyt.

Mimiel

• Vieras
Isot aina on vähän rajottuneita xc

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
No näköjään! Vähänkö tylsää semmonen.

Mursku

• Asiakas
  • **
  • Yhdistysdinosaurus
  • Galleria
 C:-) Älkää nyt vain kuitenkaan hommatko porttaria Ruusteriin, kun pätkittä siellä toisianne lusikoilla.
Vai pitääkö mun tulla paikalle? Silloin kellään ei ole hauskaa.

cristine

• Vieras
C:-) Älkää nyt vain kuitenkaan hommatko porttaria Ruusteriin, kun pätkittä siellä toisianne lusikoilla.
Vai pitääkö mun tulla paikalle? Silloin kellään ei ole hauskaa.
Totta kai sun pitää tulla todistamaan sitä kun pikkuset villiintyy :P

hihaton

• V.I.P.
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Oman poissaoloni johdosta nimitän Murskun tämän miitin Viralliseksi Kurinpitokusipääksi. Tehtävänä on sanoa villeille  Villeille että nyt lapset kunnolla tai ette saa piiskaa. Palkintona hyvä mieli, pelottava maine ja roppakaupalla turhia luuloja itsestä!

Ariette

• Kanta-asiakas
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Enkös minä ole vähän haistellut ilmaa, että kevättä kohden miiteissä alkaa olla niin paljon pikkuisia verrattuna isoihin, että siitä ei voi seurata muuta kuin hyvää!  :))

minikettu

• Kanta-asiakas
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Oman poissaoloni johdosta nimitän Murskun tämän miitin Viralliseksi Kurinpitokusipääksi. Tehtävänä on sanoa villeille  Villeille että nyt lapset kunnolla tai ette saa piiskaa. Palkintona hyvä mieli, pelottava maine ja roppakaupalla turhia luuloja itsestä!

Jaha. Minä tahtoisin tehdä pari tarkentavaa kysymystä.
Ekanakin että niin ootko sinä sitten yleensä Virallinen Kurinpitokusipää? Ja tokanakin, että jos me ollaan oikein kiltisti, niin keltäs me sitä piiskaa saadaan?