Baarin kannatusmaksut
Ette ikinä arvaa mitä?Eikä tarvikaan, koska mää kerron nyt heti: en pääse miittiin Menkää ja täyttäkää maabaari!
Minä olen tulossa Viime miitti jäi välistä niin nyt on jo pakko päästä muiden pervojen kanssa jutustelemaan
Ei sota baari yhtä miestä kaipaa... 8
Tulen paikalle ihmettelemään menoa ja katsomaan, uhataanko minun jalkaani / alapäähäni lyödä tälläkin kertaa haarukka, veitsi tai jokin muu ruokailuväline.
Lainaus käyttäjältä: Leviathan - 19.01.2016, 11:13Tulen paikalle ihmettelemään menoa ja katsomaan, uhataanko minun jalkaani / alapäähäni lyödä tälläkin kertaa haarukka, veitsi tai jokin muu ruokailuväline. Voin olla myös tosi luova ja tintata lusikalla
Lainaus käyttäjältä: minikettu - 19.01.2016, 15:32Lainaus käyttäjältä: Leviathan - 19.01.2016, 11:13Tulen paikalle ihmettelemään menoa ja katsomaan, uhataanko minun jalkaani / alapäähäni lyödä tälläkin kertaa haarukka, veitsi tai jokin muu ruokailuväline. Voin olla myös tosi luova ja tintata lusikalla Mehän kettu todettiin se parhaaksi keinoksi! Mie voin auttaa
Voitte ottaa mallia tästä: https://www.youtube.com/watch?v=9VDvgL58h_YMie tulen kuitenkin pitämään huolta siitä, ettei saurus ainakaan hakkaa kaikkia lusikalla.