Baarin kannatusmaksut
Kinkyjä tässä ollaan kuitenkin kaikki, oltiin sitten fetissistejä tai mastereita tai subeja. Ei ole kuitenkaan mitään oikeaa ja väärää kinkyyttä, vaikka truekinkyt sanoisivat mitä tahansa.
tiedän eivain ole kiva saada lokaa niskaan kun käsketään painua pois sinne missä ei pippuri kasva
Meikä ei koe itseään erityiseksi kinkyksi.
Välillä, kun luen toisten kirjoituksia, haaveita, mietteitä, tulee sellainen fiilis etten ole "true", ja että olen väärässä paikassa, mutta sitten joku tällainen kammiovärinän lause taas lohduttaa että kai minäkin ihan normaali olen
hei kaikille olen miettinyt tässä hetken aikaa fetis asioita jotkut ovat mastereita ja jotkut subeja on trans domeja trans subeja tekeekö se ihmisestä huonomman kun on erikastiinkuluva fettari. joskus kokee haukkumista sen takia että on erillainen fettari kun joku muu tänään sain kuulla että mitäs tällä on erillaisia mastereita ja subeja
Lainaus käyttäjältä: Kammiovärinä - 15.01.2016, 00:53Meikä ei koe itseään erityiseksi kinkyksi. Mulla on tuo sama "ongelma"Itselläni on kasa kaikenlaisia fetissejä ja outoja mieltymyksiä, mutta koskaan en ole kokenut olevani "kinky" sen enempää, kuin naapurin hetero pari, joka päätti harrastaa seksiä keittiössä (tämä siis pelkkä vertaus, en tiedä onko naapurissa käynyt näin)Välillä, kun luen toisten kirjoituksia, haaveita, mietteitä, tulee sellainen fiilis etten ole "true", ja että olen väärässä paikassa, mutta sitten joku tällainen kammiovärinän lause taas lohduttaa että kai minäkin ihan normaali olen