Baarin kannatusmaksut
Ja se, että pitäisikö perustaa kaltaisilleni hankalille ja epäilemättä narsistisille vittupääelitistinaisille sellainen keskustelufoorumi, johon voisi liittyä vain, jos läpäisee yhdyssana- ja välimerkkikokeet.
Kyllä mun on yhdyttävä ajatukseen, että nainen on hankala. Naiset ovat hankalia. Ilkeitä aika usein. Vaativia ja naiveja. Hauskaa naista on vaikea löytää.
"Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan." (Matteus 7.)
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 31.01.2016, 22:31 "Älkää tuomitko, ettei teitä tuomittaisi; sillä millä tuomiolla te tuomitsette, sillä teidät tuomitaan; ja millä mitalla te mittaatte, sillä teille mitataan." (Matteus 7.)https://www.youtube.com/watch?v=9czBBKof7Yo
Lainaus käyttäjältä: Maaria - 31.01.2016, 21:29Kyllä mun on yhdyttävä ajatukseen, että nainen on hankala. Naiset ovat hankalia. Ilkeitä aika usein. Vaativia ja naiveja. Hauskaa naista on vaikea löytää. Näinhän se on, ainakin toisilleen naiset on uskomattoman ilkeitä.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 31.01.2016, 22:57Lainaus käyttäjältä: Maaria - 31.01.2016, 21:29Kyllä mun on yhdyttävä ajatukseen, että nainen on hankala. Naiset ovat hankalia. Ilkeitä aika usein. Vaativia ja naiveja. Hauskaa naista on vaikea löytää. Näinhän se on, ainakin toisilleen naiset on uskomattoman ilkeitä.IKRMButler mukavasti kirjassaan tuo esiin sen miten pieni on valtio feministien arvomaailma, jossa heille ei heidän laatikkoon sovi keskustelu avoimesta seksuaalisuudesta. Toisaalta tämä sama kaksinaismoralisuuden esiintymään tulee näiden suvakki femakoiden ajatus maailmasta, sillä miten naisen asemaa parantaa suuri joukko kulttuureista tuotuja miehiä, jolle nainen on alemmassa asemassa kuin vuohi☺
niin eiköhän puhujan taso alkaa olla aika selvä.
Täytyy kyllä olla kädet kyynärpäitämyöten ristissä onnellinen kun omalle kohdalle on sattunut oikeastaan pelkästään reiluja, mukavia, rehellisiä, empaattisia, rakastettavia ja kaikin puolin yhteistyökykyisiä ihmisiä sukupuolesta riippumatta sekä punkassa, parisuhteissa, pervoillessa, töissä että vapaalla. Sen verran reilusti kun tuntuu olevan maailmassa monipuolisesti ikäviä ihmisiä.