Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: sweetchild - 21.01.2016, 19:59Minä taas itse haluan uskoa, että jokainen ihminen on lähtökohtaisesti hyvä. Ja että jokainen lapsi rakastaa omia vanhempiaan, oli vanhempi kuinka "huono" sitten hänelle tahansa. Ulkopuolinen voi sitten tietysti itse arvioida, onko kukakin muka minkä arvoinen (niin kuin yleensä kaikki arvioivat muutenkin toisiaan - mitä taas en ymmärrä; miksi toiset ovat muka parempia kuin toiset). Se, että ihminen tekee virheitä (vanhempanakin), on inhimillistä. Katkeruutta omista vanhemmista en voi ymmärtää. Minulla on ainakin ollut hyvät vanhemmat, vaikka aina niiden kanssa ei ole ollut helppoa.Kyllä, virheiden teko on inhimillistä, mutta se että toistaa virheitään toistamiseen, eikä ota apua vastaan, on mielestäni typerää ja vastuutonta, jos on vastuussa myös pienistä ihmisistä. Tietysti tähän omaan hyvä - paha -asetteluun vaikuttaa se, että äitini taas teki/tekee kaikkensa, jotta hänen jälkikasvunsa voisi hyvin. Voisin olla vihainen hänellekin siitä, että erosi niin myöhään iskästä, mutta en ole.Ja summa summarum, olen sitä mieltä että voi olla myös huonoja vanhempia. Ei kuitenkaan lähtökohtaisesti, vaan ihmiselle on annettava mahdollisuus näyttää ettei hän ole huono vanhempi.
Minä taas itse haluan uskoa, että jokainen ihminen on lähtökohtaisesti hyvä. Ja että jokainen lapsi rakastaa omia vanhempiaan, oli vanhempi kuinka "huono" sitten hänelle tahansa. Ulkopuolinen voi sitten tietysti itse arvioida, onko kukakin muka minkä arvoinen (niin kuin yleensä kaikki arvioivat muutenkin toisiaan - mitä taas en ymmärrä; miksi toiset ovat muka parempia kuin toiset). Se, että ihminen tekee virheitä (vanhempanakin), on inhimillistä. Katkeruutta omista vanhemmista en voi ymmärtää. Minulla on ainakin ollut hyvät vanhemmat, vaikka aina niiden kanssa ei ole ollut helppoa.
kannattaako miesten ottaa vakio naista? EI, jos on viritettyjäkin tarjolla, nih...(jäniskevennys)
Mitenköhän nämä täydellisyyttä tavoittelevat naiset kestävät sitä että heidän lapsilleen on oma tahto, joka ei mene näiden näiden täydellisen kriteerien sisällä?
Lainaus käyttäjältä: Guide-Master - 22.01.2016, 20:30Mitenköhän nämä täydellisyyttä tavoittelevat naiset kestävät sitä että heidän lapsilleen on oma tahto, joka ei mene näiden näiden täydellisen kriteerien sisällä?Viittaatko tällä kaikkiin naisiin?
Lainaus käyttäjältä: lily - 22.01.2016, 12:23kannattaako miesten ottaa vakio naista? EI, jos on viritettyjäkin tarjolla, nih...(jäniskevennys)Sanoppa muuta Buluseni. Miksi ottaa vakiota, kun on tälläine aito V8 tarjolla
Lainaus käyttäjältä: Warguess - 22.01.2016, 15:08Lainaus käyttäjältä: lily - 22.01.2016, 12:23kannattaako miesten ottaa vakio naista? EI, jos on viritettyjäkin tarjolla, nih...(jäniskevennys)Sanoppa muuta Buluseni. Miksi ottaa vakiota, kun on tälläine aito V8 tarjolla V8 kaksitahtisena?
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 23.01.2016, 18:51Lainaus käyttäjältä: Warguess - 22.01.2016, 15:08Lainaus käyttäjältä: lily - 22.01.2016, 12:23kannattaako miesten ottaa vakio naista? EI, jos on viritettyjäkin tarjolla, nih...(jäniskevennys)Sanoppa muuta Buluseni. Miksi ottaa vakiota, kun on tälläine aito V8 tarjolla V8 kaksitahtisena?Minä sinulle kaksitahtiset näytän!!!