Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 15.01.2016, 17:02Lainaus käyttäjältä: vorona - 15.01.2016, 15:48Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 15.01.2016, 15:45Oikeesti, ihan järkyttävän hyvä huumoriketju! Joo, mä oonkin vähän jo kaivannut näitä poikien höpsöttelyjä :popcorn: Hei, täälläkin mä myötäilen kaikkia teidän femakkonaisten päähänpistoja vittuilemalla luolamiehille. Olen nyt ihan teidän kollektiivisen tossunne alla. Tää feminismi on aika hauskaa. nonii, muuten oisin antanu ja vaihtanu sun renkaat mut kyllästyin jo kun oot tollanen femakkopoju.
Lainaus käyttäjältä: vorona - 15.01.2016, 15:48Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 15.01.2016, 15:45Oikeesti, ihan järkyttävän hyvä huumoriketju! Joo, mä oonkin vähän jo kaivannut näitä poikien höpsöttelyjä :popcorn: Hei, täälläkin mä myötäilen kaikkia teidän femakkonaisten päähänpistoja vittuilemalla luolamiehille. Olen nyt ihan teidän kollektiivisen tossunne alla. Tää feminismi on aika hauskaa.
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 15.01.2016, 15:45Oikeesti, ihan järkyttävän hyvä huumoriketju! Joo, mä oonkin vähän jo kaivannut näitä poikien höpsöttelyjä :popcorn:
Oikeesti, ihan järkyttävän hyvä huumoriketju!
Lainaus käyttäjältä: vorona - 15.01.2016, 17:10Lainaus käyttäjältä: Alexios - 15.01.2016, 17:02Lainaus käyttäjältä: vorona - 15.01.2016, 15:48Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 15.01.2016, 15:45Oikeesti, ihan järkyttävän hyvä huumoriketju! Joo, mä oonkin vähän jo kaivannut näitä poikien höpsöttelyjä :popcorn: Hei, täälläkin mä myötäilen kaikkia teidän femakkonaisten päähänpistoja vittuilemalla luolamiehille. Olen nyt ihan teidän kollektiivisen tossunne alla. Tää feminismi on aika hauskaa. nonii, muuten oisin antanu ja vaihtanu sun renkaat mut kyllästyin jo kun oot tollanen femakkopoju.Mitenkäs telaketjujen vaihto sitten?
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 15.01.2016, 15:09 Päinvastoin, sitä mukaa kun olen oppinut kunnioittamaan naisten tasa-arvoa, olen löytänyt parempaa naisseuraa. Suosittelen.Tämä tarkoittanee, että olet ylipäänsä löytänyt naisseuraa, kun olet alkanut mielistellä naisia ja myötäillä niitten jokaista päähänpistoa, selitellen sitä itsellesi ja muille feminismillä.Tähän hyvin moni mies sortuu, ymmärtämättä ettei naiset sellaista oikeasti halua, ne vaan kokeilee saavatko tahtonsa läpi, jos saavat, kyllästyvät.IKRM
Päinvastoin, sitä mukaa kun olen oppinut kunnioittamaan naisten tasa-arvoa, olen löytänyt parempaa naisseuraa. Suosittelen.
Joskus täällä Suomessa kuullut kerrottavan, että naiset synnyttävät, kasvattavat lapset,käyvät töissä, tekevät ruokaa, käyvät kaupassa ja siivoavat kodin..jotain tuosta saattaa puuttua,mutta. Siis että jos nainen kasvattaa lapset, niin miten se nainen ne poikalapset kasvattaa. Tätä ollaan mietitty perheenjäsenen ja hänen + mun lähipiirin kanssa muutamiakin kertoja. Kasvattaako nainen sittenkin pojat ja tytöt jotenkin eri tavalla, ihan vaan niinku vaistomaisesti ja miksi,jos niin on. Nimittäin kun ketä sitten syyttää siitä, että pojasta onkin kasvanut ns. kusipää tai erkaantunut tästä elämästä ja arjesta- ei olla kyllä päästy puusta pitkään tässä keississä-Sekin,että "miksi naiset aina rakastuvat renttuihin"- No itepä on kasvattanut renttunsa,vaiko ei.Toisaalta ihannetapauksessa vanhemmat yhdessä hoitavat ja kasvattavat- Ken on niin suuri oikeasti, että arvelee selviävänsä aivan yksin yhdestä vaikeimmista asioista elämässä- kun on paljon niitäkin hetkiä, että teet miten vain, niin aina jonkun mielestä teet päin helvettiä- siinä on orastava vanhemmuus kovasti paljon koetteella-
Korkeintaan kaksi.
Tiedän paljon tapauksia joissa nainen omii vauvan/lapsenhoidon ja ei anna miehelle mahdollisuutta osallitua. Joko tietoisesti tai tahattomasti.Ei nimittäin montaa kertaa tarvitse miehelle tehdä selväksi miten väärin hän vaihtaa vaipan tai pukee/ruokkii vauvaa niin hän ymmärtää pysyä poissa. Alkaa entistä useammin työpäivät venymään ja vapaa-aikanakin puuhastellaan siellä autotallissa tai kavereiden luon eri harrastuksissa, poissa kotoa.
Lainaus käyttäjältä: Nick - 16.01.2016, 10:47Tiedän paljon tapauksia joissa nainen omii vauvan/lapsenhoidon ja ei anna miehelle mahdollisuutta osallitua. Joko tietoisesti tai tahattomasti.Ei nimittäin montaa kertaa tarvitse miehelle tehdä selväksi miten väärin hän vaihtaa vaipan tai pukee/ruokkii vauvaa niin hän ymmärtää pysyä poissa. Alkaa entistä useammin työpäivät venymään ja vapaa-aikanakin puuhastellaan siellä autotallissa tai kavereiden luon eri harrastuksissa, poissa kotoa.Tiedän myös tuon tyypin. Sitten valitetaan kun mies ei auta lasten hoidossa ja kun etäännytään miehestä. Miksei nuo äidit voi vain hellästi opastaa miestä isyysasioissa, eihän kukaan ole seppä syntyessään...
Miksei nuo äidit voi vain hellästi opastaa miestä isyysasioissa, eihän kukaan ole seppä syntyessään...
Lainaus käyttäjältä: Pikkusaurus - 16.01.2016, 10:55Miksei nuo äidit voi vain hellästi opastaa miestä isyysasioissa, eihän kukaan ole seppä syntyessään...Ei miehet opastusta tarvitse, kyllä ne osaa ihan ilmankin, ihan siinä, missä äiditkin.Tuossa tilanteessa naisen on kyettävä päästämään irti halustaan hallita kaikkea ympärillään olevaa, 'oikean tavan hoitaa lasta ja perhettä' varjolla.