Baarin kannatusmaksut
Hei minä olen feministi
Päinvastoin, sitä mukaa kun olen oppinut kunnioittamaan naisten tasa-arvoa, olen löytänyt parempaa naisseuraa. Suosittelen.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 15.01.2016, 15:09 Päinvastoin, sitä mukaa kun olen oppinut kunnioittamaan naisten tasa-arvoa, olen löytänyt parempaa naisseuraa. Suosittelen.Tämä tarkoittanee, että olet ylipäänsä löytänyt naisseuraa, kun olet alkanut mielistellä naisia ja myötäillä niitten jokaista päähänpistoa, selitellen sitä itsellesi ja muille feminismillä.Tähän hyvin moni mies sortuu, ymmärtämättä ettei naiset sellaista oikeasti halua, ne vaan kokeilee saavatko tahtonsa läpi, jos saavat, kyllästyvät.IKRM
Joopa joo. Kyllä oon monasti kyllästynyt, ja moneen, tälläkin palstalla. Mutta en kyllä vielä kertaakaan feministiseen mieheen.
Oikeesti, ihan järkyttävän hyvä huumoriketju!
Se on muuten "enää" ei "ENÄÄN"Nimim. Fennomaani
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 15.01.2016, 15:45Oikeesti, ihan järkyttävän hyvä huumoriketju! Joo, mä oonkin vähän jo kaivannut näitä poikien höpsöttelyjä :popcorn:
Lainaus käyttäjältä: vorona - 15.01.2016, 15:48Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 15.01.2016, 15:45Oikeesti, ihan järkyttävän hyvä huumoriketju! Joo, mä oonkin vähän jo kaivannut näitä poikien höpsöttelyjä :popcorn: Hei, täälläkin mä myötäilen kaikkia teidän femakkonaisten päähänpistoja vittuilemalla luolamiehille. Olen nyt ihan teidän kollektiivisen tossunne alla. Tää feminismi on aika hauskaa.