Baarin kannatusmaksut
Korkeintaan kaksi.
Nyt olisi otollinen hetki perustaa tukiryhmä Alistetuille Mastereille. Voisivat kokoontua marttakerhon tiloissa.
Tai liittyä tähän: http://areena.yle.fi/1-2143309Mukana myös Martat.
Feministi on ihminen, joka ajaa kaikkien sukupuolten tasa-arvoa. Henkilö, joka alistaa kumppaniaan ilman tämän suostumusta (molemminpuolisen suostumuksen jälkeen aloitettu 24/7 D/s ei siis kuulu tähän nyt) ja vaikuttaa näin kumppaninsa henkiseen hyvinvointiin alentavasti ei voi olla feministi. Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin pihalle tollaset hirviöihmiset, sukupuolesta riippumatta. Meressä riittää kaloja, joista osa on jopa oikein hyviä. Kenenkään ei tarvitse sietää kohtelua, joka saa oman olon tuntumaan kurjalta.
Vai onko kukaan koskaan kuullut feminististä, joka on vaihtanut autonrenkaat tai korjannut lapsen polkupyörän?
Lainaus käyttäjältä: missie - 14.01.2016, 21:38Feministi on ihminen, joka ajaa kaikkien sukupuolten tasa-arvoa. Henkilö, joka alistaa kumppaniaan ilman tämän suostumusta (molemminpuolisen suostumuksen jälkeen aloitettu 24/7 D/s ei siis kuulu tähän nyt) ja vaikuttaa näin kumppaninsa henkiseen hyvinvointiin alentavasti ei voi olla feministi. Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin pihalle tollaset hirviöihmiset, sukupuolesta riippumatta. Meressä riittää kaloja, joista osa on jopa oikein hyviä. Kenenkään ei tarvitse sietää kohtelua, joka saa oman olon tuntumaan kurjalta.Feministi on ihminen, jonka mielestä parisuhteessa on yhteisiä töitä ja miesten töitä. Vai onko kukaan koskaan kuullut feminististä, joka on vaihtanut autonrenkaat tai korjannut lapsen polkupyörän?
feministi
Lainaus käyttäjältä: nicolaus - 15.01.2016, 14:50Lainaus käyttäjältä: missie - 14.01.2016, 21:38Feministi on ihminen, joka ajaa kaikkien sukupuolten tasa-arvoa. Henkilö, joka alistaa kumppaniaan ilman tämän suostumusta (molemminpuolisen suostumuksen jälkeen aloitettu 24/7 D/s ei siis kuulu tähän nyt) ja vaikuttaa näin kumppaninsa henkiseen hyvinvointiin alentavasti ei voi olla feministi. Mutta mitä itse aiheeseen tulee, niin pihalle tollaset hirviöihmiset, sukupuolesta riippumatta. Meressä riittää kaloja, joista osa on jopa oikein hyviä. Kenenkään ei tarvitse sietää kohtelua, joka saa oman olon tuntumaan kurjalta.Feministi on ihminen, jonka mielestä parisuhteessa on yhteisiä töitä ja miesten töitä. Vai onko kukaan koskaan kuullut feminististä, joka on vaihtanut autonrenkaat tai korjannut lapsen polkupyörän?Hei minä olen feministi ja olen tehnyt noita (no polkupyörä oli tosin oma). Olen myös korjanut sähkövikaa ja kasanut tietokonetta.