Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Warguess - 16.01.2016, 23:53Pidä periaatteesi ja toimi niiden mukaan Raippa. Varmasti löytyy vielä se joku, joka ymmärtää niiden päälle Kiitos kannustuksesta. Jokainen tietää että kun elää vanhaksi niin myös kynnykset nousee... eli jalka sen yli ei tahdo mennä millään. Me jokainen ominen kokemustemme kautta myös nostamme niitä kynnyksiä tajuamattamme sitä. Mutta kun tarpeeksi monta kertaa lyödään niin alkaahan sitä etsiä suojaa. Ja jossain vaiheessa alkaa pelätä kaikkea mikä liikkuu. ja kynnys sen kun nousee. Vaikka minä pidänkin satuttamisesta niin silläkin on rajansa. Satuttaminen ei saa olla semmoista että siitä jää pitkäaikaiset jäljet ja ehkä koko loppuelämän mittaiset arvet sieluun. Muistan sen kun ensimmäisen kerran silloinen tyttöystäväni otti nyrkit avuksi kun en ehkä oikein ymmärtänyt mitä hän halusi. Siitä lähtien mun on ollut vaikea kääntää selkääni "viholliselleni". Koska pelkään hyökkäystä takaapäin. Sen vaan tuntee ilkeänä väristyksenä selkärangassa. Näitä lyöntejä voi tulla myös sanansäilällä. Se ei ehkä jätä näkyviä vammoja mutta jättää vaurioita pään sisälle. Sellaista väkivaltaa vaan on todella vaikea kitkeä parisuhteesta muutoin kuin eroamalla.
Pidä periaatteesi ja toimi niiden mukaan Raippa. Varmasti löytyy vielä se joku, joka ymmärtää niiden päälle
Aihe: Kannattaako miesten ottaa vakionaista enään?
Yksi hyvä vaihtoehto voisi olla parisuhteessa asumatta jatkuvasti yhdessä. Kummallakin olisi oma asunto, joissa voitaisiin oleskella pitkiäkin aikoja yhdessä. Siten kummallakin olisi kuitenkin tarvittaessa oma rauha.
Yksi hyvä vaihtoehto voisi olla parisuhteessa asumatta jatkuvasti yhdessä. Kummallakin olisi oma asunto, joissa voitaisiin oleskella pitkiäkin aikoja yhdessä. Siten kummallakin olisi kuitenkin tarvittaessa oma rauha......Eikä tietenkään ole kovin ekologista pitää kahta asuntoa, mutta vähemmistö sinkuistakaan asuu kommuuneissa, joten...
Nyt olisi otollinen hetki perustaa tukiryhmä Alistetuille Mastereille. Voisivat kokoontua marttakerhon tiloissa.
Ei kannata. Mutta toisaalta mikäpä nykyään kannattaisi...
Lainaus käyttäjältä: Raippa - 17.01.2016, 18:22Lainaus käyttäjältä: Warguess - 16.01.2016, 23:53Pidä periaatteesi ja toimi niiden mukaan Raippa. Varmasti löytyy vielä se joku, joka ymmärtää niiden päälle Kiitos kannustuksesta. Jokainen tietää että kun elää vanhaksi niin myös kynnykset nousee... eli jalka sen yli ei tahdo mennä millään. Me jokainen ominen kokemustemme kautta myös nostamme niitä kynnyksiä tajuamattamme sitä. Mutta kun tarpeeksi monta kertaa lyödään niin alkaahan sitä etsiä suojaa. Ja jossain vaiheessa alkaa pelätä kaikkea mikä liikkuu. ja kynnys sen kun nousee. Vaikka minä pidänkin satuttamisesta niin silläkin on rajansa. Satuttaminen ei saa olla semmoista että siitä jää pitkäaikaiset jäljet ja ehkä koko loppuelämän mittaiset arvet sieluun. Muistan sen kun ensimmäisen kerran silloinen tyttöystäväni otti nyrkit avuksi kun en ehkä oikein ymmärtänyt mitä hän halusi. Siitä lähtien mun on ollut vaikea kääntää selkääni "viholliselleni". Koska pelkään hyökkäystä takaapäin. Sen vaan tuntee ilkeänä väristyksenä selkärangassa. Näitä lyöntejä voi tulla myös sanansäilällä. Se ei ehkä jätä näkyviä vammoja mutta jättää vaurioita pään sisälle. Sellaista väkivaltaa vaan on todella vaikea kitkeä parisuhteesta muutoin kuin eroamalla.Itseäni kun entinen tytsä löi (selonteko, niinkuin naiset aina lyövät), niin kysyin häneltä joka oli kiivas perheväkivallan vastustaja "oliko toi nytten sitä parisuhde väkivaltaa, jossa toinen joka ei sanallisesti pärjää, siirtyy väkivallan käyttäjäksi", kerroin hänelle että en tästä lähtien hänelle enään selkääni käännä, vaan ajan hänet sellaiseen tilaan sanallisesti että hän ei pysty mitään tekemään. Ensimmäisen kerran kun tämä tapahtu, niin hän nurkassa kyydissä itkua väänsi, kun itse otin tuolin nurkan eteen 1,5 päähän ja join kahvia hänen iskusta piittaamatta. Tämän jälkeen hän tiesi missä kohtaa kannattaa peräänsä, eli ihminen on hyvinkin oppivainen .
A-studioOnko suomalainen mies tossun alla? A-studio maanantaina kello 21. Juontajana Johanna Vesikallio. #yleastudio HD ohjelmatekstitys (suomi)
Kyllä mä olen vakkarin tai useamman kannalla. Mutta en yhteisasumisen.