Baarin kannatusmaksut
Koska kyllähän se MIES(tm) pitää perheessä olla.
Lainaus käyttäjältä: Alexios - 21.01.2016, 13:09Koska kyllähän se MIES(tm) pitää perheessä olla. Kyllä se sille lapselle on tärkeää, että poika saa miehen mallin ja tyttö naisen mallin. Mieluiten kotonaan, toisille sillä on enemmän merkitystä ja toisille vähemmän, mutta mallin saaminen jossain määrin on tärkeää kaikille.Onnistuuko mallin antaminen homo/lesbosuhteissa on sitten eri asia, ei se tosiaankaan onnistu edes kaikissa heterosuhteissakaan.IKRM
Lainaus käyttäjältä: IKRM - 21.01.2016, 13:18Lainaus käyttäjältä: Alexios - 21.01.2016, 13:09Koska kyllähän se MIES(tm) pitää perheessä olla. Kyllä se sille lapselle on tärkeää, että poika saa miehen mallin ja tyttö naisen mallin. Mieluiten kotonaan, toisille sillä on enemmän merkitystä ja toisille vähemmän, mutta mallin saaminen jossain määrin on tärkeää kaikille.Onnistuuko mallin antaminen homo/lesbosuhteissa on sitten eri asia, ei se tosiaankaan onnistu edes kaikissa heterosuhteissakaan.IKRMAinakin omassa lapsuudessani paljon enemmän miehen mallia antoi setä ja pappa, isä näytti lähinnä mallia siitä kuinka elämää ei kannattaisi elää. En siis koe, että mies- tai naismallien tulisi olla juuri vanhemmat. Tietysti toivon, että jokaisella lapsella olisi rakastavat vanhemmat/vanhempi, mutta mielestäni heidän sukupuolilla tai sukupuolettomuuksillaan ei ole mitään merkitystä.
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 21.01.2016, 16:02Lainaus käyttäjältä: IKRM - 21.01.2016, 13:18Lainaus käyttäjältä: Alexios - 21.01.2016, 13:09Koska kyllähän se MIES(tm) pitää perheessä olla. Kyllä se sille lapselle on tärkeää, että poika saa miehen mallin ja tyttö naisen mallin. Mieluiten kotonaan, toisille sillä on enemmän merkitystä ja toisille vähemmän, mutta mallin saaminen jossain määrin on tärkeää kaikille.Onnistuuko mallin antaminen homo/lesbosuhteissa on sitten eri asia, ei se tosiaankaan onnistu edes kaikissa heterosuhteissakaan.IKRMAinakin omassa lapsuudessani paljon enemmän miehen mallia antoi setä ja pappa, isä näytti lähinnä mallia siitä kuinka elämää ei kannattaisi elää. En siis koe, että mies- tai naismallien tulisi olla juuri vanhemmat. Tietysti toivon, että jokaisella lapsella olisi rakastavat vanhemmat/vanhempi, mutta mielestäni heidän sukupuolilla tai sukupuolettomuuksillaan ei ole mitään merkitystä.Seuraavaksi voidaankin sitten mennä kysymykseen, millainen on hyvä vanhempi. Ja tämä oli sitten sarkasmia. Minun mielestäni ei ole hyvää eikä huonoa olemassa.Tänään oli HS:ssa taas lisää parisuhdehömppää. Tehdäänkö siitäkin oma ketju?
Lainaus käyttäjältä: sweetchild - 21.01.2016, 16:10Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 21.01.2016, 16:02Lainaus käyttäjältä: IKRM - 21.01.2016, 13:18Lainaus käyttäjältä: Alexios - 21.01.2016, 13:09Koska kyllähän se MIES(tm) pitää perheessä olla. Kyllä se sille lapselle on tärkeää, että poika saa miehen mallin ja tyttö naisen mallin. Mieluiten kotonaan, toisille sillä on enemmän merkitystä ja toisille vähemmän, mutta mallin saaminen jossain määrin on tärkeää kaikille.Onnistuuko mallin antaminen homo/lesbosuhteissa on sitten eri asia, ei se tosiaankaan onnistu edes kaikissa heterosuhteissakaan.IKRMAinakin omassa lapsuudessani paljon enemmän miehen mallia antoi setä ja pappa, isä näytti lähinnä mallia siitä kuinka elämää ei kannattaisi elää. En siis koe, että mies- tai naismallien tulisi olla juuri vanhemmat. Tietysti toivon, että jokaisella lapsella olisi rakastavat vanhemmat/vanhempi, mutta mielestäni heidän sukupuolilla tai sukupuolettomuuksillaan ei ole mitään merkitystä.Seuraavaksi voidaankin sitten mennä kysymykseen, millainen on hyvä vanhempi. Ja tämä oli sitten sarkasmia. Minun mielestäni ei ole hyvää eikä huonoa olemassa.Tänään oli HS:ssa taas lisää parisuhdehömppää. Tehdäänkö siitäkin oma ketju?Minun mielestä on kyllä olemassa huonoja vanhempia, sellaisia jotka eivät ole ansainneet toimillaan sitä, että lapsi kutsuisi heitä isäksi tai äidiksi.
Lainaus käyttäjältä: sweetchild - 21.01.2016, 16:10Seuraavaksi voidaankin sitten mennä kysymykseen, millainen on hyvä vanhempi. Ja tämä oli sitten sarkasmia. Minun mielestäni ei ole hyvää eikä huonoa olemassa.Minun mielestä on kyllä olemassa huonoja vanhempia, sellaisia jotka eivät ole ansainneet toimillaan sitä, että lapsi kutsuisi heitä isäksi tai äidiksi.
Seuraavaksi voidaankin sitten mennä kysymykseen, millainen on hyvä vanhempi. Ja tämä oli sitten sarkasmia. Minun mielestäni ei ole hyvää eikä huonoa olemassa.
Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 21.01.2016, 16:13Lainaus käyttäjältä: sweetchild - 21.01.2016, 16:10Lainaus käyttäjältä: NaughtyGorgeous - 21.01.2016, 16:02Lainaus käyttäjältä: IKRM - 21.01.2016, 13:18Lainaus käyttäjältä: Alexios - 21.01.2016, 13:09Koska kyllähän se MIES(tm) pitää perheessä olla. Kyllä se sille lapselle on tärkeää, että poika saa miehen mallin ja tyttö naisen mallin. Mieluiten kotonaan, toisille sillä on enemmän merkitystä ja toisille vähemmän, mutta mallin saaminen jossain määrin on tärkeää kaikille.Onnistuuko mallin antaminen homo/lesbosuhteissa on sitten eri asia, ei se tosiaankaan onnistu edes kaikissa heterosuhteissakaan.IKRMAinakin omassa lapsuudessani paljon enemmän miehen mallia antoi setä ja pappa, isä näytti lähinnä mallia siitä kuinka elämää ei kannattaisi elää. En siis koe, että mies- tai naismallien tulisi olla juuri vanhemmat. Tietysti toivon, että jokaisella lapsella olisi rakastavat vanhemmat/vanhempi, mutta mielestäni heidän sukupuolilla tai sukupuolettomuuksillaan ei ole mitään merkitystä.Seuraavaksi voidaankin sitten mennä kysymykseen, millainen on hyvä vanhempi. Ja tämä oli sitten sarkasmia. Minun mielestäni ei ole hyvää eikä huonoa olemassa.Tänään oli HS:ssa taas lisää parisuhdehömppää. Tehdäänkö siitäkin oma ketju?Minun mielestä on kyllä olemassa huonoja vanhempia, sellaisia jotka eivät ole ansainneet toimillaan sitä, että lapsi kutsuisi heitä isäksi tai äidiksi.Perustelut olisi toki kiva kuulla!
Minä taas itse haluan uskoa, että jokainen ihminen on lähtökohtaisesti hyvä. Ja että jokainen lapsi rakastaa omia vanhempiaan, oli vanhempi kuinka "huono" sitten hänelle tahansa. Ulkopuolinen voi sitten tietysti itse arvioida, onko kukakin muka minkä arvoinen (niin kuin yleensä kaikki arvioivat muutenkin toisiaan - mitä taas en ymmärrä; miksi toiset ovat muka parempia kuin toiset). Se, että ihminen tekee virheitä (vanhempanakin), on inhimillistä. Katkeruutta omista vanhemmista en voi ymmärtää. Minulla on ainakin ollut hyvät vanhemmat, vaikka aina niiden kanssa ei ole ollut helppoa.
Minulla on ainakin ollut hyvät vanhemmat, vaikka aina niiden kanssa ei ole ollut helppoa.
Taidan siis vaieta taas vaihteeksi, kun on näköjään täälläkin se hyvä vs. paha vain.
kannattaako miesten ottaa vakio naista? EI, jos on viritettyjäkin tarjolla, nih...(jäniskevennys)