Baarin kannatusmaksut
On törkeän tärkeää MULLE Kiva, kirjoitin pitkähkösti muutakin, mutta käytin luurin hymiöitä, niin tää jätti koko niitä sisältävän tekstin julkaisematta.
"Täällä on jo käsitelty sitä, kuuluuko paneminen sessioihin ja BDSM:ään, mutta mua kiinnostaa se, kuinka tärkeä asia se paneminen on kinkyille, oli sitten suhteessa tai sinkku ovat olennaisinta kinkymaailmassa, oli sitten suhteessa tai ei, mutta jos miettii ihan vain tavallista panemista, oli se sitten sessiossa tapahtuvaa tai session ulkopuolella tai on se sitten kinky tai vaniljaseksiä, niin kuinka tärkeää se on? Voisitteko olla esimerkiksi parisuhteessa, jossa olisi kyllä sessiointia, mutta itse paneminen olisi vähäistä tai sitä ei olisi ollenkaan? En tosin tiedä kuinka mahdollista edellä oleva olisi, mutta kuitenkin. Tai jos on sinkku, kuinka usein kaipaatte ihan vain pelkkää panemista? Mitä itse paneminen merkitsee kinkylle, joka saa panemisen lisäksi kaikkea muutakin kaupan päälle?"
Jos mies vain sessioisi, eikä ottaisi minua välillä, voisi vaikka joutua käyttämään oman käden oikeutta (oikeudet ne on subillakin)!