Baarin kannatusmaksut
Nyt taas mietityttää mikä on panemisen määritelmä. Onko se vain kyrpä pilluun/perseeseen?Tämä kun ei naisten välisissä suhteissa onnistu. Vai kelpaako sträppäripano? Entä jos se dildo ei ole kiinni vyötäröllä vaan sitä pidetään penetroidessa kädessä, onko se panemista?Määritelmästä riippumatta paneminen ei ole minulle lainkaan tärkeää. Dominoivassa roolissa en harrasta minkään sortin panemista juuri koskaan. Subin reikiin on joskus ihan hauska työnnellä asioita mutta ei ole ykkösjuttujani. Alistuvana kyllä olen jossain määrin pantavana mutta ilmankin pärjää hyvin. Ja vaikka minua ei koskaan enää kukaan penetroisi niin voisin silti viettää onnellisen ja seksuaalisesti tyydytetyn loppuelämän
You are a junkie for sensations. You enjoy everything that pleases the senses -- food, music, sex, entertainment... You probably have a well-defined category of things that especially makes your heart sing, and when you experience these favorites, you can't help but smile. BDSM appeals to you because of all of the varied and interesting sensations that come out of it, physical and emotional.