Kirjoittaja Aihe: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?  (Luettu 3081 kertaa)

Neiti Heinänen

  • Vieras
Hyvä jos tiedät, sillä itse en ole vielä ehtinyt käydä tutustumassa. Nyt olisi kuitenkin aivan tolkuttoman hyvä mahdollisuus käydä kurkkaamassa uusia tiloja ja samalla auttaa vähän kaveria hädässä. Kuten olemme tietoisia Seta muutti uusiin tiloihin jo ennen vuodenvaihdetta ja yhteistyömme jatkuu ennallaan helmikuussa mikäli saamme tilat kuntoon ennen alkavia miittejä.

Siksi tarvitsemmekin apua sinulta! Setan siivoustalkoot järjestetään joka viikko tammikuussa, ja ensimmäiset ovat jo 14.1. Näin ollen ehtisimme siivoilla kolmeen kertaan ja täydellinenn lopputulos olisi taattu. Ole siis reipas ja saavu osoitteeseen kansankatu 53, torstaina 14.1 klo 18.00 ja ojenna auttava kätesi. Avustajille keitellään kahvit sitten OuSM:n miitissä.

Näin pääset kurkkaamaan uusia tilojen ennen muita :D

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?
« Vastaus #1 : 11.01.2016, 09:46 »
*käsi ylhäällä hyppii tasa jalkaa*
Minä minä minä!

VeeKay

Vs: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?
« Vastaus #2 : 11.01.2016, 20:31 »
ILMAISTA KAHVIA! (Tosin vasta tuonnempana, mutta hyvää kannattanee odottaa)
Laitan tästä merkinnän allakan syrjään ja koetan päästä ydinkeskustaan edes joku talkookerta. Huutelepa täällä muistakin kerroista, elleivät ole aina torstaisin.

mr Kalle

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 189
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
Vs: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?
« Vastaus #3 : 11.01.2016, 20:38 »
ILMAISTA KAHVIA! (Tosin vasta tuonnempana, mutta hyvää kannattanee odottaa)

Mutta lupaan, että talkoissa on ainakin limpparia tarjolla...  8)

Neiti Heinänen

  • Vieras
Vs: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?
« Vastaus #4 : 15.01.2016, 19:33 »
Hellou kaikki. Kiitos niille jotka olivat mukana. Seuraava kerta on 18.1 klo 18.00 tulkaa rohkeasti mukaan niin saadaan loppu rutistus muutossa tehtyä.

mr Kalle

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 189
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
Eli muistakaa tulla nyt maanantaina...  8)

Leviathan

  • Vieras
Vs: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?
« Vastaus #6 : 17.01.2016, 21:52 »
Ihanko oikeasti olisi tarkoitus saada homma huomenna niin sanotusti nippuun ja pakettiin? Voisin tulla alustavasti auttamaan muutossa, ainakin tunniksi tai pariksi.

mr Kalle

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 189
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
Vs: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?
« Vastaus #7 : 17.01.2016, 22:35 »
Ihanko oikeasti olisi tarkoitus saada homma huomenna niin sanotusti nippuun ja pakettiin? Voisin tulla alustavasti auttamaan muutossa, ainakin tunniksi tai pariksi.

Oman arvion mukaan siivouksesta saatiin ekalla kertaa tehtyä n. 2/3, eli kaikki "raskaampi" siirtely...

Kiitos jo viimeviikolla osallistuneille.

Nyt ois tarkoitus pienempien tavaroiden järjestely...

mr Kalle

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 189
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
Vs: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?
« Vastaus #8 : 18.01.2016, 12:49 »
Tämän päivän siivoustalkoot on PERUTTU!

Koska itsellä ei ole vielä toimiston avaimia,
pitää toimia Setan juttujen mukaan...

Eli talkoot siirretään uuteen päivään (luultavasti ensiviikolle).
Sorry viimetipassa ilmoitus, mutta sain itsekin tietää asiasta vasta äsken!

TEGAMi

  • Vieras
Vs: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?
« Vastaus #9 : 18.01.2016, 13:04 »
Minun mielestä saatiin hyvin tehtyä viime viikolla. Enää siellä on niiden pikku tavaroiden järjestelyä ja paikkojen löytämisiä, mikä minun mielestä kuuluu SETAn työntekijöille, koska ne niitä tavaroita enemmänkin käyttää. Tietenkin jos heillä on jo suunnitelma, mikä menee minnekin niin meikäläiset voi olla laittelemassa kaverina niitä paikalleen tai järjestää uudelleen. Esim se ihana kansioläjäkaappi, johon me vaan survottiin kaikenlaisia kansioita edestä pois :D

Riia

Vs: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?
« Vastaus #10 : 18.01.2016, 23:01 »
Tämän päivän siivoustalkoot on PERUTTU!

Ilmankos paikat oli lukossa ja pimeinä... :(

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Vs: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?
« Vastaus #11 : 19.01.2016, 13:13 »
Minun mielestä saatiin hyvin tehtyä viime viikolla. Enää siellä on niiden pikku tavaroiden järjestelyä ja paikkojen löytämisiä, mikä minun mielestä kuuluu SETAn työntekijöille, koska ne niitä tavaroita enemmänkin käyttää. Tietenkin jos heillä on jo suunnitelma, mikä menee minnekin niin meikäläiset voi olla laittelemassa kaverina niitä paikalleen tai järjestää uudelleen. Esim se ihana kansioläjäkaappi, johon me vaan survottiin kaikenlaisia kansioita edestä pois :D
8

Lainaan tegamin sanoja ja olen samaa mieltä. Saatiin kuiten tehtyä niin paljon ja siirrettyä isot tavarat paikoilleen ja varastoon, että lähinnä siellä on enää pientä järjestelyä. Mielestäni myöskin seta vois hoitaa sen kun kerta heidän tilansa kyseessä. Eikä siellä montaa henkilöä kyllä enää tarvita, viimeksikin oltais pärjätty pienemmällä porukalla. Meinas olla jopa liian monta henkilöä tekemässä hommaa niin pienessä tilassa.

Amunet

Vs: Oulu: missä ovat uudet setan miitti tilat?
« Vastaus #12 : 19.01.2016, 13:22 »
Minun mielestä saatiin hyvin tehtyä viime viikolla. Enää siellä on niiden pikku tavaroiden järjestelyä ja paikkojen löytämisiä, mikä minun mielestä kuuluu SETAn työntekijöille, koska ne niitä tavaroita enemmänkin käyttää. Tietenkin jos heillä on jo suunnitelma, mikä menee minnekin niin meikäläiset voi olla laittelemassa kaverina niitä paikalleen tai järjestää uudelleen. Esim se ihana kansioläjäkaappi, johon me vaan survottiin kaikenlaisia kansioita edestä pois :D
8

Lainaan tegamin sanoja ja olen samaa mieltä. Saatiin kuiten tehtyä niin paljon ja siirrettyä isot tavarat paikoilleen ja varastoon, että lähinnä siellä on enää pientä järjestelyä. Mielestäni myöskin seta vois hoitaa sen kun kerta heidän tilansa kyseessä. Eikä siellä montaa henkilöä kyllä enää tarvita, viimeksikin oltais pärjätty pienemmällä porukalla. Meinas olla jopa liian monta henkilöä tekemässä hommaa niin pienessä tilassa.

Ootte te olleet ahkerina. Hatunnosto ja kiitokset puolestani, kun en paikalle päässyt.