Baarin kannatusmaksut
Mieli tekis..mutmut.. muttia vielä liikaa.Lähinnä oon fundeerannu, kui outoa se ois ajella tällingeissä käypäseltään. Tai no, eihän siinä mtn outoa, mut jos auto hajoo tms. Ois kyllä kunnon kelkkahaalareille nyt käyttöä..
Ai joo, piiskaosastolla on tarjolla legendaarista MiittiketjuaTM, jolla mätkin pikkuistani Club Fetixissäkin. Se on kokemus, jota ei kannata missata, mutta mahdollisuuksia on vain rajatusti. Jonoon kannattaa liittyä jo nyt, koska ei mun käsi ihan loputtomiin kestä.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 08.02.2016, 16:13Ai joo, piiskaosastolla on tarjolla legendaarista MiittiketjuaTM, jolla mätkin pikkuistani Club Fetixissäkin. Se on kokemus, jota ei kannata missata, mutta mahdollisuuksia on vain rajatusti. Jonoon kannattaa liittyä jo nyt, koska ei mun käsi ihan loputtomiin kestä.Läpsystä vaihto uudelle pieksäjälle uuden pieksäntävälineen kera
Siksipä välineenkin vaihtumista ehdotin, hommahan menee ihan höpöksi jos pitäis vieraita vehkeitä alkaa opetella.
Lainaus käyttäjältä: DrDDR - 08.02.2016, 16:48Siksipä välineenkin vaihtumista ehdotin, hommahan menee ihan höpöksi jos pitäis vieraita vehkeitä alkaa opetella.Eiköhän KP:ssa pääse halutessaan vieraita vehkeitä kokeilemaan muutenkin, kun kauniisti pyytää. Kertovat, että sitä varten on oikein oma huoneensakin.
3 viikkoa bileisiin. Jeij!