Kiitos pippaloista. Oli huisia ja reiteni kiittävät. Ainoa negatiivinen asia/palaute on, että jos olet lippuja myymässä, niin ei tarvitse vetää sitruunaa naamariinsa mun kohdalla. Aika tympeää kommunikointia (huom. äänen painotus), mutta toinen myyjä ei pystynyt kommunikoimaan ymmärrettävistä syistä. Jos koet valituksen koskevan sinua, niin shame on you, voisi sitä ystävällisempi olla. Pystyn silti ymmärtämään, ettei hymyilytä, jos se kaktus on sielä perseessä. Tuli vähän tämän "epäammattimasen" kohtelun vuoksi (vain muutamaksi sekunniksi) olo,että "taasko tuo" tai "etten olisi tervetullut".
Mukavasti ihmiset noudattivat etikettiä, jopa ei enään niin bileneitsyyet. Mukava meininki, ja sai ainakin turista paljon.
Sinänsä fetix voitti verrattuna tähän, sillä sielä osattiin "asiakaspalvelua", mutta aina sosiaalisiataitoja pystyy petraamaan. Ei maailma tähän kaadu.
Heinäsen pitäis laittaa mut "kiroilukouluun", että sais tän pahan tavan kitkettyä pois
"AIIIIIH PYLLY, AI PERÄPUKAMAT".. En parempaa korvaavaa sanaa keksinyt