Kirjoittaja Aihe: Oulun baarimiitit vuosimallia 2016 aloitetaan Roosterissa loppiaisena!  (Luettu 5412 kertaa)

Neiti Heinänen

  • Vieras
Onneksi me ei pientä pakkasta pelätä- kaikki säätä uhmaamaan ja miittiin

mr Kalle

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 189
  • Kinky scene veteraani... OuSM:n kunniajäsen...002
  • Galleria
Onneksi me ei pientä pakkasta pelätä- kaikki säätä uhmaamaan ja miittiin

http://aijaa.com/zwY2cW  >:D

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Huijasin. EN tullutkaan. Pakkanen oli turhan suuri fillaroidakseni keskustaan. Joko olisin ollut ihan hikinen TAI olisin ollut kylmä, kuin kuolema. Ensiviikkoon siis

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Te ootte kyllä ihan höpsöjä kaikki, koittakaapa ny olla! Höh.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Voi kuinka onkaan pienellä pandalla ollut ikävä kaikkia kivoja pervoja  :love: paikalle siis ilmiinnyn, takuuvarmasti!
Hmm, muistaakseni panda on jonkinlainen nallekarhu, enää puuttuu kani. Otan viivottimen mukaan ja voittaja on se, jolla on pisimmät korvat!

Kuinka korkeella siellä on katto... vai sallitaanko luppakorvat? :-D

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Kuinka korkeella siellä on katto... vai sallitaanko luppakorvat? :-D

Sen katon alle mahtuu sekä mun ego että miniketun ääni, eli eiköhän se ole riittävän korkea valtaosalle korvistakin. Tosin en ainakaan hoksanu yhdenkään karhun pyyhkivän koloaan millään pitkäkorvaisella.

RMK

  • Vieras
Vittu. Täähä oli eile.

heinrich

  • Vieras
Kulli!

Nii oliki.
Töppäsit taas  ;D

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Sen katon alle mahtuu sekä mun ego että miniketun ääni, eli eiköhän se ole riittävän korkea valtaosalle korvistakin.

Siis mitä ihmettä. Koitatko sinä nyt vihjata jotenkin, että minulla ois muka kova ääni? Minähän oon niin hiljainen ja sopuisa!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2253
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Sen katon alle mahtuu sekä mun ego että miniketun ääni, eli eiköhän se ole riittävän korkea valtaosalle korvistakin.

Siis mitä ihmettä. Koitatko sinä nyt vihjata jotenkin, että minulla ois muka kova ääni? Minähän oon niin hiljainen ja sopuisa!

Hassu, ei äänenvoimakkuudella oo mitään tekemistä katon kanssa. Sun ääni on vaan korkea, ja niin on onneksi kattokin.

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Sen katon alle mahtuu sekä mun ego että miniketun ääni, eli eiköhän se ole riittävän korkea valtaosalle korvistakin.

Siis mitä ihmettä. Koitatko sinä nyt vihjata jotenkin, että minulla ois muka kova ääni? Minähän oon niin hiljainen ja sopuisa!

Hassu, ei äänenvoimakkuudella oo mitään tekemistä katon kanssa. Sun ääni on vaan korkea, ja niin on onneksi kattokin.

Ai no hyvä! Ja onhan se katon onni, että on korkea, koska mitä siitäkin tulis, jos siihen tulis semmonen minun äänen muotonen aukko. Miettikääpä sitä!

heinrich

  • Vieras
Tai seinään...

Kettu rikkoisi äänivallin ;)

Onneksi täällä intervepissä ei saa kailottaa...
Kettu särkisi vielä palomuurinkin  ;D

Neiti Heinänen

  • Vieras
Hys, älkää innostako kettua. Mä tarvin mun Internetiä, sitä ei saa hajottaa