Baarin kannatusmaksut
Onneksi me ei pientä pakkasta pelätä- kaikki säätä uhmaamaan ja miittiin
Lainaus käyttäjältä: Mimiel - 02.01.2016, 21:04Voi kuinka onkaan pienellä pandalla ollut ikävä kaikkia kivoja pervoja paikalle siis ilmiinnyn, takuuvarmasti!Hmm, muistaakseni panda on jonkinlainen nallekarhu, enää puuttuu kani. Otan viivottimen mukaan ja voittaja on se, jolla on pisimmät korvat!
Voi kuinka onkaan pienellä pandalla ollut ikävä kaikkia kivoja pervoja paikalle siis ilmiinnyn, takuuvarmasti!
Kuinka korkeella siellä on katto... vai sallitaanko luppakorvat? :-D
Sen katon alle mahtuu sekä mun ego että miniketun ääni, eli eiköhän se ole riittävän korkea valtaosalle korvistakin.
Lainaus käyttäjältä: hihaton - 07.01.2016, 12:09Sen katon alle mahtuu sekä mun ego että miniketun ääni, eli eiköhän se ole riittävän korkea valtaosalle korvistakin. Siis mitä ihmettä. Koitatko sinä nyt vihjata jotenkin, että minulla ois muka kova ääni? Minähän oon niin hiljainen ja sopuisa!
Lainaus käyttäjältä: minikettu - 07.01.2016, 17:47Lainaus käyttäjältä: hihaton - 07.01.2016, 12:09Sen katon alle mahtuu sekä mun ego että miniketun ääni, eli eiköhän se ole riittävän korkea valtaosalle korvistakin. Siis mitä ihmettä. Koitatko sinä nyt vihjata jotenkin, että minulla ois muka kova ääni? Minähän oon niin hiljainen ja sopuisa!Hassu, ei äänenvoimakkuudella oo mitään tekemistä katon kanssa. Sun ääni on vaan korkea, ja niin on onneksi kattokin.