Kirjoittaja Aihe: Luomu vai posliini ?  (Luettu 11698 kertaa)

Mortifer

  • Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #45 : 30.12.2015, 10:03 »
Sehän on selvä että miehen kannalta ajateltuna posliini on naisella ehdottomasti parasta, mutta vain silloin jos ei minkäänlainen karvansänki ole päässyt kasvamaan esiin.
Terävä sänki nimittäin raapii helposti miehen sametinpehmeän kalun ihon naarmuille tai jopa vereslihalle, vaikka pillu olisikin tilanteessa aivan kiimalimasta märkänä.
Luomupehku ei tee koskaan läheskään samaa pahaa jälkeä, koska pitkät karvat taipuvat yhdynnässä pois edestä, vaikka lisäävätkin kitkaa jonkin verran.  :P

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #46 : 30.12.2015, 10:09 »
Kyllä miehen siistitty pitää olla. Muuten tulee fiilis, että olis vaan hammaslankaamas. Ja koska ite on karvaton ja jos mies on kovin karvainen, niin eihän sekään nyt kovin kivalta tunnu jos genitaalit on vastakkain.

Mortifer

  • Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #47 : 30.12.2015, 10:47 »
Ei miehellä tietenkään niin pitkiä karvoja saa olla että jäävät farkkujen vetoketjun väliin,
mutta kyllä aivan karvaton mies on käytännössä usein myös varsin munaton mies.  8)

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #48 : 30.12.2015, 11:20 »
Ei miehellä tietenkään niin pitkiä karvoja saa olla että jäävät farkkujen vetoketjun väliin,
mutta kyllä aivan karvaton mies on käytännössä usein myös varsin munaton mies.  8)

No se on kyllä harmillista jos munatkin lähtee karvojen poiston yhteydessä.

Draugo

Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #49 : 30.12.2015, 11:38 »
Ei miehellä tietenkään niin pitkiä karvoja saa olla että jäävät farkkujen vetoketjun väliin,
mutta kyllä aivan karvaton mies on käytännössä usein myös varsin munaton mies.  8)

No se on kyllä harmillista jos munatkin lähtee karvojen poiston yhteydessä.

Kyllä silloin on joo toimittu jotenkin väärin. Mulla on ainakin pysyny oikein mainiosti kiinni  8)

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #50 : 30.12.2015, 11:57 »
Ei miehellä tietenkään niin pitkiä karvoja saa olla että jäävät farkkujen vetoketjun väliin,
mutta kyllä aivan karvaton mies on käytännössä usein myös varsin munaton mies.  8)

No se on kyllä harmillista jos munatkin lähtee karvojen poiston yhteydessä.

Kyllä silloin on joo toimittu jotenkin väärin. Mulla on ainakin pysyny oikein mainiosti kiinni  8)

Juu, ei ole kohdalle, onneksi, osunut moisia tapauksia. Mutta ehkä luonnonvalinta hoitaa itsensä. Fiksummat selviävät kun ovat tajunneet ettei siimaleikkuria tai oksasaksia kannata käyttää kaikkien puskien ja pensaistojen siistimiseen.

DeepThroatLover

  • Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #51 : 30.12.2015, 13:19 »
Posliini on aina parempi. Mutta sehän on makuasia, kuten sanonnassa tokaisee koira, joka nuolee pallejaan. Itse huolehdin aina siitä, että olen trimmattu huolella. Koen sen myös arvostuksen osoituksena (ellei sitten toisella ole joku karvafetissi). Mut ehkä en sellaisen kanssa touhuaisi  ;D

Mortifer

  • Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #52 : 30.12.2015, 17:41 »
Karvaiset/partaiset miehet hallitsevat maailmaa.
Niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan.  >:D

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #53 : 30.12.2015, 19:22 »
Karvaiset/partaiset miehet hallitsevat maailmaa.
Niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan.  >:D

Hmm, no eikö sitten jokaisen karvaisen miehen takana pitäisi seistä karvainen nainen? :D

Tate

  • Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #54 : 30.12.2015, 19:55 »
Karvaiset/partaiset miehet hallitsevat maailmaa.
Niin on aina ollut ja niin tulee aina olemaan.  >:D

Ei nyt välttämättä ihan topiciin liity, mutta pakko sanoa että olet väärässä, ainakin jos partaisuudesta puhutaan. Kuinka monta vaikutusvaltaista poliitikkoa olet nähnyt länsimaisissa valtioissa viime vuosina? On tuo väite ehkä joskus pitänyt paikkaansa, mutta nykyään taidetaan noissa kuvioissa pitää karvattomista kasvoista. En sitten muusta kehon karvoituksesta tiedä kun en ole käynyt kurkkimassa.

Itse pidän eniten naisilla posliinista, mutta ei ne karvat mikään turnoff ole. Miehenä tykkään pitää oman puskani sopivan pituisena ja siistittynä.

Mortifer

  • Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #55 : 30.12.2015, 20:02 »
Karvattomuusasteikon toisessa päässä keikkuvat sitten avaruusajan androgyynit hipit, jotka eivät tiedä edes omaa sukupuoltaan.  ???

Pikkusaurus

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 535
  • Sluttle
  • Galleria
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #56 : 30.12.2015, 20:05 »
Karvattomuusasteikon toisessa päässä keikkuvat sitten avaruusajan androgyynit hipit, jotka eivät tiedä edes omaa sukupuoltaan.  ???

Eikös hipit ole yleensä aika karvaista sakkia? :D ei mun mielestä androgyynisyydessäkään kyllä ole mitään vikaa. Eikä ne karvat sukupuolta tee, luonnostaan ne kasvaa sekä miehillä että naisilla.

Mortifer

  • Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #57 : 30.12.2015, 20:11 »
Onneksi tämä asia ei olekaan niin karvan päälle tarkkaa, eikä edes hiuskarvan varassa.  ::)

Chmlnidae

  • Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #58 : 30.12.2015, 20:29 »
Mun puolesta jokainen saa puunaa, tuunaa, poistaa tai antaa olla ihan juuri niin kuin ite tykkää. En kannata mitään Yhtä Oikeata linjaa. Paljon riippuu siitä mikä kenellekin sopii tai tuntuu hyvältä.
Ite oon jossain määrin karvafettari. Eli jos on, tai itsellä olisi, tumma tiheä karvoitus niin todellakin antaisin sen olla niin kainaloissa kuin hävyllä. Vähän vain siistisin. Minusta tumma karvoitus molemmissa on sexy. Säärikarvatkin on ihan ok. Ja joo, tässä ei oo mitään sukupuolidiskriminointejä mihinkään suuntaan.
Toisaalta sekään ei haittaa jos joku haluaa poistaa vaikka kaikkialta kaiken (silmäripset ja kulmat ehkä kandee jättää kuitenkin, siili- tai lyhyttukkaiset naiset on kans pieni fetissi, ja joskus itsekin olen vetänyt tukan melkein kokonaan veks ku se vaan on jotenkin...).
Muuten en jaksa kuin siistiä useinmiten,  aina silloin tällöin poistan pientä kolmiota hävyltä lukuunottamatta kaiken (siis sääri- ja kainalokarvojen lisäksi, kulmia en nypi, rasittavaa, ja tukka siistitään muutaman, 3-6, kuukauden välein).

kuunlilja74

  • Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #59 : 30.12.2015, 22:50 »
Itsellä ja toisella kyllä tykkään posliinista tai siisti puoliposliini.

Täytyy tuota sokerointia kokeilla ammattilaisen tekemänä.

Itse ollut tähän mennessä puoliposliini ja vähän aikaa sitten höyläsin kokonaan posliiniksi,mutta sain ikävät näpyt riesaksi ja kyllästyttää jatkuva sheivailu.