Kirjoittaja Aihe: Luomu vai posliini ?  (Luettu 12693 kertaa)

Lady Lisa

• Uusi asiakas
  • *
  • Omistaja orjalle keke. Orja lukittuna .
  • Galleria
Luomu vai posliini ?
« : 23.12.2015, 01:28 »
Uteliaisuus kumpaa on kannatus asiaan....?

Pulseproto

• Vieras
Vs: Luomu vai posliini ?
« Vastaus #1 : 23.12.2015, 02:17 »
Onnistuin näkemään luomun kesällä 2006.. Muutoin vähintään kiitorata since 1985.

Karhukolmonen

• Asiakas
  • **
  • Sallivaa urofiliaa!
  • Galleria
« Vastaus #2 : 23.12.2015, 03:18 »
Äärimmäistä tai välimerellistä lomua on hyvä siistiä. Muuten ei ole mitään väliä, aivot ovat tärkein sukupuolielin ja ne eivät vahaamalla parane.

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #3 : 23.12.2015, 09:56 »

tanssiva apina

• Vieras
« Vastaus #4 : 23.12.2015, 12:29 »
Berliinissä saunassa näki isojen tyttöjen karvoitukset. Paikalla oli varmaan 50-100 naispuolista saunojaa. Ainoastaan kolmella oli karvoitusta. Pari aasialaista joilla oli melkoiset pehkot ja jotenkin sopi siihen yleiskuvaan. Sitten yksi saksalainen nainen n. 40v kantoi ylpeänä karvalakkia alapäässään.

Muuten oli pelkkiä nahkaisia alapäitä, jopa hyvin iäkkäillä ihmisillä. Henkilökohtaisesti pidän karvoituksesta (pl. Sääret ja kainalot). Se antaa naiselle tiettyä uskottavuutta. Pateettinen on pullea, elämää nähnyt ja karvaton.

Jostain syystä koulutyttöfantasiat eivät ole mun juttu joten antakaa naiset karvoitukselle sen ansaitsema paikka verhoamassa sitä kaikkein pyhintä.

kick my ass - lick yours!

• Vieras
« Vastaus #5 : 23.12.2015, 14:33 »
Näin hyvin cunnilinguksesta pitävänä, on kyllä pakko sanoa että mitä vähempi sen parempi...mutta ainahan on kiva jos on pieni, lyhytkarvainen läntti venuksella....esteettistä!

Kettu vinossa

• Vieras
« Vastaus #6 : 23.12.2015, 15:32 »
Itsellä on ollut mieltymyksenä alapääkarvoituksen suhteen, että joko kaikki tai ei mitään. Alapääkarvojen muotoilu näyttää mielestäni aika tyhmältä, ellei sitä sitten samalla vedetä överiksi muutenkin, tyyliin vedetä siihen joku pinkki shokkiväri samalla ja/tai kaadeta purkillista glitteriliimaa päälle - semmoinen "punkkarimeininki" on hienoa.

Itse jaksan karvoihini koskea vain jos on tarkoitus esiintyä jossain kodin ulkopuolella alastomana. Eipähän tarvitse niin usein kärsiä sängen aiheuttamasta helvetinmoisesta kutinasta ja tulehtuneista punaisista näppylöistä.

Pikkusaurus

• Baarikärpänen
  • Sluttle
  • Galleria
« Vastaus #7 : 23.12.2015, 16:32 »
Omasta karvoituksestani olen sitä mieltä että vaihtelu virkistää :D tietenkin pitää aina siistiä. Mulla on niin herkkä ihokin että ihan kokoaikaposlari on mahdottomuus.
Mun mielestä se on kyllä tylsää että nykyään posliini on oikeastaan standardi ja karvoitusta (siistiäkin sellaista) katsotaan vinoon. Tietty ymmärrän että onhan se posliini varmasti lipittäessä kivempi :D
Ärsyttävintä on se, että jos mies vaatii posliinia ja itsellään on sitten täysin siistimätön puska...

Muoks. Mutta antakaa kasvaa tai ajelkaa pois, kumpikin on ihan hyvä :)

Draugo

« Vastaus #8 : 23.12.2015, 19:27 »
Itse en karvoituksesta perusta kaulan alapuolella naisilla enkä miehillä mutta eiköhän joku sieltä tule kohta sanomaan että olen väärässä koska "vauvapillu"

hekate

• Vieras
« Vastaus #9 : 23.12.2015, 21:14 »
No mä olen taas sitä mieltä että siistiä voi paikkojaan , mutta todellakin Ihon herkkyys ratkaisee asiaa paljon!
Eli molempi parempi ! :))

Underworld

• Vieras
« Vastaus #10 : 23.12.2015, 22:10 »
Muistelisin, että 1,5vuotta kun luomun kanssa ollut viimeksi tekemisissä, miettinyt vähän miten suhtautuisi... pieni ja sievä luomu ei varmaan haittaisi. Kainalo-pehko olisi kyllä vähän turn-off

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #11 : 23.12.2015, 22:42 »
Ihan kokonaan posliini en oo tainnut olla ainakaan yli puoleen vuoteen, yleensä jätän kuitenkin kummulle vähän pehkoa, vaikka muuten sileyteen pyrkisin. Vaikka aika harvoin jaksaa moista aktiviteettiä harrastaa, ehkä kerran viikkoon, jos silloinkaan? Kainalokarvojen ja säärikarvojen annan kyllä aika vapaasti kasvaa :D Joskus jos johonkin bileisiin lähtee, niin saatan jopa nähdä vaivaa kainalokarvojen ajelun verran.

pietu

• Vieras
« Vastaus #12 : 23.12.2015, 22:49 »
kun on itse karvainen kuin kananmuna, niin ei sitten vastapuolenkaan tarvitse mikään siili olla  :D

kesykissa

• Vieras
« Vastaus #13 : 23.12.2015, 23:24 »
Minulle kiitos karvallinen mies.

Valoa

« Vastaus #14 : 23.12.2015, 23:57 »
Siistittyä olla pitää. Jos joku sattuu toivomaan kampausta johonkin karvaan, niin saatan olla kiltti tyttö. Tai sitten en.