Baarin kannatusmaksut
Olisko kukaan kunniallinen kansalainen kulkemassa Tampere-Turku-Tampere -väliä tänä taianomaisena iltana niin, että muuan kompakti ja hiljainen pääsisi ainakin takaisinpäin kyytissä kotiin..? Vastaavasti saattaisi olla suureksi hyödyksi, jos joku jossa minä en herätä yksipuolisia haluja paneskeluun tai paloittelusurmaan voisi ottaa minut yökylään, ja opastaa sitten hyvissä ajoin seuraavana aamuna Turusta poies. Vastineeksi vaivannäöstä voisin antaa vaikkapa sieluni pois kuleksimasta
Mikäs majapaikka tässä olis lähimpänä?
vihdoinkin mä pääsen nunnaksiiiii!!Eiku hemmetti, munhan piti olla siinä lesboshowssa
Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 20.01.2016, 16:33 vihdoinkin mä pääsen nunnaksiiiii!!Eiku hemmetti, munhan piti olla siinä lesboshowssa Oisko nunnalesboshow mitään .
Lainaus käyttäjältä: MissMary - 20.01.2016, 16:51Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 20.01.2016, 16:33 vihdoinkin mä pääsen nunnaksiiiii!!Eiku hemmetti, munhan piti olla siinä lesboshowssa Oisko nunnalesboshow mitään .Ei oo vaatteita semmoiseen voisikohan sieltä naapurista pölliä?
Voin Pikkusisko suositella sulle lämpimästi Dinearan luona majoittumista . Asiallinen ja kaikin puolin mahtava tyyppi.
Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 20.01.2016, 17:09Lainaus käyttäjältä: MissMary - 20.01.2016, 16:51Lainaus käyttäjältä: DareDoll - 20.01.2016, 16:33 vihdoinkin mä pääsen nunnaksiiiii!!Eiku hemmetti, munhan piti olla siinä lesboshowssa Oisko nunnalesboshow mitään .Ei oo vaatteita semmoiseen voisikohan sieltä naapurista pölliä? Kai se on pidettävä vaan joku army bitch show sitten .