Kirjoittaja Aihe: Turun Baletti: UNIFORMAL 30.1.2016  (Luettu 27825 kertaa)

Dineara

• Vieras
Vs: Turun Baletti: UNIFORMAL 30.1.2016
« Vastaus #45 : 19.01.2016, 17:11 »
Olisko kukaan kunniallinen kansalainen kulkemassa Tampere-Turku-Tampere -väliä tänä taianomaisena iltana niin, että muuan kompakti ja hiljainen pääsisi ainakin takaisinpäin kyytissä kotiin..? Vastaavasti saattaisi olla suureksi hyödyksi, jos joku jossa minä en herätä yksipuolisia haluja paneskeluun tai paloittelusurmaan voisi ottaa minut yökylään, ja opastaa sitten hyvissä ajoin seuraavana aamuna Turusta poies. Vastineeksi vaivannäöstä voisin antaa vaikkapa sieluni pois kuleksimasta :)

Moi! Mä toimin bileissä vetäjänä ja mulla on tällä hetkellä kämpässä niin paljon tyhjää tilaa, että voin kyllä sut majoittaa yöksi, jos tahdot. :) Oon seuraavana aamuna todennäköisesti lähdössä kymmeneksi joogaan kaupunkiin, joten samalla onnistuu myös opastus pois tästä suuresta ja pelottavasta kaupungista. Pistä mulle vaikka yv:nä viestiä, jos olet kiinnostunut asiasta.

blond

• Vieras
« Vastaus #46 : 19.01.2016, 23:12 »
Voin Pikkusisko suositella sulle lämpimästi Dinearan luona majoittumista  :love:. Asiallinen ja kaikin puolin mahtava tyyppi.

Ms. M

• V.I.P.
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
« Vastaus #47 : 20.01.2016, 00:51 »
Haluisin niin näihin bileisiin tulla seksikkäänä sihteerikkönä. Mutku rahaa ei oo niin matkoihin kuin majoittautumiseen... Ihan hanurista.  :-\

jorma.tulivasara

• Vieras
« Vastaus #48 : 20.01.2016, 14:43 »
Mikäs majapaikka tässä olis lähimpänä?

Nunnaluostari majottaa justiinsa tien toisella puolella X).

Itsekin aattelin uskaltautua ja kyllä nuo dhl:n lähetit on sen verran tuossa ovella viime aikoina rampanneet, että alkaa olemaan työasu kasassa. Toivottavasti vaan komponentit pelittää keskenään sen verran, että siitä nyt ees selviää, että mikä ammattikunta on kyseessä X).

Tää on aika iso juttu mulle, tässä on nimittäin kynnys, jota oon tässä kymmenisen vuotta koittanut ylittää. Joskohan nyt viimeinkin sitten :).

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #49 : 20.01.2016, 16:33 »
Jee, vihdoinkin mä pääsen nunnaksiiiii!!

Eiku hemmetti, munhan piti olla siinä lesboshowssa  :-X

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #50 : 20.01.2016, 16:51 »
vihdoinkin mä pääsen nunnaksiiiii!!Eiku hemmetti, munhan piti olla siinä lesboshowssa  :-X

Oisko nunnalesboshow mitään  8).

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #51 : 20.01.2016, 17:09 »
vihdoinkin mä pääsen nunnaksiiiii!!Eiku hemmetti, munhan piti olla siinä lesboshowssa  :-X

Ei oo vaatteita semmoiseen  :-X voisikohan sieltä naapurista pölliä?  ;D

Meeri

• tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Galleria
« Vastaus #52 : 20.01.2016, 22:06 »

Kai se on pidettävä vaan joku army bitch show sitten :D.

Underworld

• Vieras
« Vastaus #53 : 20.01.2016, 22:42 »
~ tuttuun tapaan tiedossa taitaa olla vauhtia ja vaarallisia tilanteita  ;D

Dineara

• Vieras
« Vastaus #54 : 21.01.2016, 17:09 »
Voin Pikkusisko suositella sulle lämpimästi Dinearan luona majoittumista  :love:. Asiallinen ja kaikin puolin mahtava tyyppi.

No mutta, kiitoksia kovasti suosituksista. :)

Ja kaikille bileisiin tuloa pohtiville - tule ihmeessä paikalle! Voit tosiaan tulla ihan omana itsenäsi ilman ensimmäistäkään univormua, dresscodea kun näissä bileissä ole, joten älä sen nyt ainakaan anna estää itseäsi. Paikalla on sekä vanhoja että uusia kävijöitä ja halutessasi voit keskittyä tunnelmasta nauttimiseen ilman mitään osallistumispakkoa mahdolliseen illan ohjelmaan ja toimintaan. Pyrimme tarjoamaan mukavan ja turvallisen ympäristön bilekansalle, jossa kukin saa nauttia illasta itselleen sopivalla tavalla (sääntöjen rajoissa tietenkin). Jos paikan päällä jokin mietityttää, voit aina tulla nykäisemään jotakuta staff-lapulla varustettua jäsentämme hihasta (ja nykimään voi ja saa tulla ihan muutenkin, ei siihen mitään sen isompaa syytä tarvita!). Itse esimerkiksi ihan mielelläni tutustun uusiin ihmisiin, joten mulle voi aina tulla sanomaan hei. Minut tunnistaa sinisistä rastoista ja hurjasta 163 sentin pituudesta. ;) Ei muuta kuin tervetuloa kaikille vanhoille ja uusille minun puolestani!

DareDoll

• Vieras
« Vastaus #55 : 22.01.2016, 13:36 »

Kai se on pidettävä vaan joku army bitch show sitten :D.

No vähintään  :love:

Warguess

« Vastaus #56 : 22.01.2016, 21:18 »
....tännekin tää vois koettaa taapertaa paikalle.... O:-)

miss_ridinghood

• Vieras
« Vastaus #57 : 23.01.2016, 21:01 »
Viikon päästä biletetään!!  ;D :love:

Blondie77

• Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
« Vastaus #58 : 24.01.2016, 19:56 »
Pariisista Turkuun  ;D.. Erittäin todennäköistä, kun kalenteriin tulla tupsahti vapaa viikonloppu ;D..

Viridian

« Vastaus #59 : 24.01.2016, 20:37 »
http://www.bdsmbaari.net/index.php?action=gallery;sa=view;id=13812

Lisätty galleriaan tunnistuskuva, että mahdollista bilepiiskaa tarvitsevat löytävät minut univormujen merestä.

Vir