Baarin kannatusmaksut
Pakko kysyä etiketistä...Seksiaktit pannassa?Jos sattuu luiskahtamaan meisseli jompaankumpaanNaaraista illan tiimellyksessä, niin millä ehdoin välttyy vuoden pelikiellolta?Mikä siis on seksin määritelmä etiketin näkökulmasta?Daddy ei saa katsella naaraitaan leikkimässä keskenään?Havainnollistakaa hieman, jos suinkin sopii... -(: Te ihanat
Mulla ei ainakaan ollut mitään ongelmia penetroida PervParkissa. Ymmärrän niin, että rajoitukset lähinnä koskevat sitä, ettei nussita ihan keskellä biletilaa häiriöksi asti.
Ehkä ohjeisiin kaipaisi jonkinlaista hyvin selkeää demonstraatiota siitä, mikä on sopiva etäisyys, jos toiset sessioivat/panevat. Itse pitäisin (minimi)kohteliaisuusetäisyytenä sitä, että EN yltäisi antamaan avokämmentä tai nipistämään kasseista kynsillä vierestä tarkkailijaa. Olen huomannut, että subjektiivinen arvio siitä sopivasta etäisyydestä on liian vaihteleva. Tästä tulisi hyvä gif-kuva
Tuossa etiketissähän todetaan aika selkeästi, että PervParkissa darkroomissa paneskelu on suositus, eli suomeksihan se kuuluu, että panna saa ja sitä voi tehdä muuallakin (itse olen esimerkiksi suosinut lordia silloin kuin PervParkissa on tullut yhdynää harjoitettua).