Kirjoittaja Aihe: Perusheteron vaikea elämä  (Luettu 20435 kertaa)

vorona

• Kanta-asiakas
  • Kiltti mutta kivulias
  • Galleria
Vs: Perusheteron vaikea elämä
« Vastaus #45 : 19.12.2015, 13:12 »

Esimerkkinä nyt vaikka tuo heterous. Etenkin tietyissä piireissä perusheteromies tuntee itsensä erittäin ahdistuneeksi, koska ympäristö ei hyväksy.

No mutta sehän on iloinen asia että enemmistön edustaja saa välillä vähän aavistusta siitä, miltä vähemmistöistä tuntuu ihan melkein koko ajan.

Loc

• Vieras
« Vastaus #46 : 19.12.2015, 13:16 »
Njooh, vie terveisiä. Itsekin paikallisessa setassa olen puhunut asiasta. Vihasta vielä turha puhua. Kunhan ei kiinnosta tilanteen eskaloituminen, ja ääripäiden hyväksyminen porukkaan on eskaloitumiseen johtavaa kehitystä.

Mä en tarvitse mitään pridea ollakseni heterö. Ilmeisesti homot ja muut vielä pienemmät vähemmistöt ovat niin epävarmoja seksuaalisuudestaan että pitää jatkuvasti pitää meteliä ettei vaan lipsahtaisi heterön puolelle.

Et tarvitse et. Mutta ehkä ne jotka tarvistevat ovat tässä yhteiskunnassa vielä vähemmän ihmisoikeuksia nauttivia ryhmiä. Heureka.

Mitkäs olivat ne ihmisoikeudet mitkä näiltä ihmisiltä puuttuivat? Sen sijaan on mielenkiintoista käyttää samoja ihmisoikeusargumentteja niihin jotka tappavat homoja.

http://www.express.co.uk/news/world/627786/migrant-crisis-migration-Sweden-kill-gay-man-womens-clothes-snake-neck-Sweden?

Loc

• Vieras
« Vastaus #47 : 19.12.2015, 13:17 »
http://takku.net/article.php/20120731014322106

Ja pipille vaikka tuosta. Mielenosoituksia vastaan hyökänneitä on kyllä aika paljon kun puhutaan anarkistien touhut hyväksyvästä porukasta. Katsoitko edes tuota videota? Millä tavoin joku pride olisi erilainen mielenosoitus kuin mikään muukaan?

Loc

• Vieras
« Vastaus #48 : 19.12.2015, 13:22 »
lokki on hyvä vaan ja etsii niitä anarkistien kiljupunkkareiden videoita pride -kulkueiden mukana kulkeneiden joukosta. Ainoa hyökkäys, mitä mun tietooni on tullut näistä nimenomaisista kulkueista on, että ulkopuolelta joku on kyynelkaasua (tai vastaavaa pipppurisumutetta) spreijannut kulkueen päälle. Mun mielestäni toi on jo mielenvähyyttä ajatella, että sitä porukkaa alettais rinnastamaan näihin elämäm koululaisiin...  ;D

Te itse päätätte ketä siellä marssii. Äärioikeistoksi leimatut eu-vastaiset, 612-liikkeen porukka, hommalaiset ja monestakohan suunnasta noissa käy porukkaa heivaa päihteiden vaikutuksen alaiset kylmästi pois porukasta. Voisi olla fiksua teiltäkin että tapahtumaan tultaisiin selvin päin. Vai eikö anarkisti kestä kolmea tuntia ilman jopoa ja bisseä? Psykedeelinen sekoilu ei nyt varsinaisesti mielen paljoudelta vaikuta. Te edelleen itse päätätte edustaako pride elämänkoululaisia, päihdeongelmaisia, jne mutta ei missään tapauksessa toisen ääripään elämänkoululaisia ja päihdeongelmaisia.

NaughtyGorgeous

• Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #49 : 19.12.2015, 13:27 »
Mie oon kyllä aina selvinpäin Prideillä, sori vaan.

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #50 : 19.12.2015, 13:28 »
Eikä mulla oo Jopoa. Mulla on hieno mummokonkeli, mutta en mie sitä kyllä koskaan vie Prideille.

Pip

« Vastaus #51 : 19.12.2015, 13:29 »
lokki on hyvä vaan ja etsii niitä anarkistien kiljupunkkareiden videoita pride -kulkueiden mukana kulkeneiden joukosta. Ainoa hyökkäys, mitä mun tietooni on tullut näistä nimenomaisista kulkueista on, että ulkopuolelta joku on kyynelkaasua (tai vastaavaa pipppurisumutetta) spreijannut kulkueen päälle. Mun mielestäni toi on jo mielenvähyyttä ajatella, että sitä porukkaa alettais rinnastamaan näihin elämäm koululaisiin...  ;D

Te itse päätätte ketä siellä marssii. Äärioikeistoksi leimatut eu-vastaiset, 612-liikkeen porukka, hommalaiset ja monestakohan suunnasta noissa käy porukkaa heivaa päihteiden vaikutuksen alaiset kylmästi pois porukasta. Voisi olla fiksua teiltäkin että tapahtumaan tultaisiin selvin päin. Vai eikö anarkisti kestä kolmea tuntia ilman jopoa ja bisseä? Psykedeelinen sekoilu ei nyt varsinaisesti mielen paljoudelta vaikuta. Te edelleen itse päätätte edustaako pride elämänkoululaisia, päihdeongelmaisia, jne mutta ei missään tapauksessa toisen ääripään elämänkoululaisia ja päihdeongelmaisia.
Eli sä oot sitä mieltä, että tyypit jotka kategorisesti vihaa homoja, pitäis päästää homojen kanssa marssimaan ja tekemään tihutöitään marssin aikana? Toihan nyt on niin idioottimainen ajatus, että otapas uusiks ja kysy joku toinen. Ja ei, vaikka homojen oikeuksia kannatankin, niin en oo ite osallistunut kulkueisiin.

Loc

• Vieras
« Vastaus #52 : 19.12.2015, 13:30 »
Mie oon kyllä aina selvinpäin Prideillä, sori vaan.

Niin minäkin omissa mielenosoituksissani. Ne vaan eivät ole pridejä. Jopo eli jointti on se mikä palaa bissen seurassa jatkuvasti. Legalize-it-porukka.

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #53 : 19.12.2015, 13:31 »
Aaa, sori, en oo koskaan ollu pajapäissänikään Prideillä.

brestelle

• Asiakas
  • **
  • A balanced diet of domme and brat
  • Galleria
« Vastaus #54 : 19.12.2015, 13:36 »
Eikö se ole aika röyhkeää laittaa kaikki ~20000 pride-kävijää omaan pieneen lokeroosi, omien kokemustesi mukaan. Itse yritän arvioida ihmiset heidän sanomiensa asioiden perusteella, enkä luo ennakkokäsityksiä yhden faktan perusteella. Itsekin kävin prideillä, miksi en olisi, sillä mielestäni seksuaalivähemmistöjen oikeudet ovat sellainen asia joka kaipaa vielä työtä.

En itse tiedä kovin paljoa heterojen vaikeasta elämästä, mutta tiedän että siinä vaiheessa kuin 5 vuoden heterosuhteen jälkeen päädyin toisenlaiseen vähän vähemmän heterosuhteeseen, koin enemmän syrjintää kuin kaikin puolin heterona ollessani.

Loc

• Vieras
« Vastaus #55 : 19.12.2015, 13:37 »

Eli sä oot sitä mieltä, että tyypit jotka kategorisesti vihaa homoja, pitäis päästää homojen kanssa marssimaan ja tekemään tihutöitään marssin aikana? Toihan nyt on niin idioottimainen ajatus, että otapas uusiks ja kysy joku toinen. Ja ei, vaikka homojen oikeuksia kannatankin, niin en oo ite osallistunut kulkueisiin.
Marssiihan siellä muslimitkin, ja ne jos mitkä tappaa homoja. Miksi siis äärioikeistoleimatut eivät marssi? Ihan puhtaasta syrjinnästä on kyse vaikka miten koitat luikerrella. Teillä erona se että otatte kenet vain kun hän vain ajaa teidän asiaanne. Ja syrjitte toisin ajattelevia. Meillä taas otetaan kaikki jotka osaavat käyttäytyä kunnolla. Ja syrjitään niitä jotka eivät osaa olla selvänä tai järkevästi. Näytä mulle se mimosa de danannin video jossa hän uhkaa homoja millään tavoin. Toisaalta, mua ei kiinnosta isommin puolustaa fdl/vastarintaliikepellejä koska eivät tule saamaan mitään hyvää aikaan. Se sitten että saatteko te oman pään porukan pidettyä yhtenäisenä, vai teistäkö lähtee eskaloitumaan ongelmat? Vastarintaliikkeet sun muut on kuitenkin jollain tavoin organisoitu ja heikäläisten kontrollissa. Anarkistit taas pistää paskaks kaiken ihan mikä sattuu fasistiselta näyttämään.

Pip

« Vastaus #56 : 19.12.2015, 13:38 »

Marssiihan siellä muslimitkin, ja ne jos mitkä tappaa homoja. Miksi siis äärioikeistoleimatut eivät marssi? Ihan puhtaasta syrjinnästä on kyse vaikka miten koitat luikerrella. Teillä erona se että otatte kenet vain kun hän vain ajaa teidän asiaanne. Ja syrjitte toisin ajattelevia. Meillä taas otetaan kaikki jotka osaavat käyttäytyä kunnolla. Ja syrjitään niitä jotka eivät osaa olla selvänä tai järkevästi. Näytä mulle se mimosa de danannin video jossa hän uhkaa homoja millään tavoin. Toisaalta, mua ei kiinnosta isommin puolustaa fdl/vastarintaliikepellejä koska eivät tule saamaan mitään hyvää aikaan. Se sitten että saatteko te oman pään porukan pidettyä yhtenäisenä, vai teistäkö lähtee eskaloitumaan ongelmat? Vastarintaliikkeet sun muut on kuitenkin jollain tavoin organisoitu ja heikäläisten kontrollissa. Anarkistit taas pistää paskaks kaiken ihan mikä sattuu fasistiselta näyttämään.
Teillä tarkoittanet jotain tiettyä porukkaa? Mihin ryhmään mut oot nyt laittamassa?

NaughtyGorgeous

• V.I.P.
  • *
  • Galleria
    • Blogi
« Vastaus #57 : 19.12.2015, 13:38 »
Jospas Loc tulisit ensi vuonna itse katsomaan Prideä ja vasta sitten tekisit päätelmäsi tapahtumasta :)

brestelle

• Asiakas
  • **
  • A balanced diet of domme and brat
  • Galleria
« Vastaus #58 : 19.12.2015, 13:41 »
Ja nyt vasta päästäänki röyhkeyteen ku kaikki jonku uskonnon edustajatluetaan samaan syssyyn ääriedustajien kanssa. Ei pitäis mun mielestä leimata tollasil perusteilla

Chmlnidae

• Vieras
« Vastaus #59 : 19.12.2015, 13:45 »
Ja nyt vasta päästäänki röyhkeyteen ku kaikki jonku uskonnon edustajatluetaan samaan syssyyn ääriedustajien kanssa. Ei pitäis mun mielestä leimata tollasil perusteilla

Joo-o. Laitetaan kuule kaikki ihmiset pitämään ihan vain yksin miekkareita; ku onhan se toinen ihminen toiselle susi.