Kirjoittaja Aihe: Mielenkiinnon hiipuminen  (Luettu 19507 kertaa)

fuXia

• Asiakas
  • **
  • Aina ei jaksa, mutta kun jaksaa, jaksaa kunnolla!
  • Galleria
Vs: Mielenkiinnon hiipuminen
« Vastaus #45 : 23.12.2015, 17:11 »
Itsellä on nyt sellainen "rakasta mua kauniisti" -vaihe ja silti mies vain huorittelee ja henkisesti alistaa enkä osaa oikein/kunnolla sanoa että en nyt kaipaa sitä yhtään. Pikemminkin varmistelua ja henkistä syvyyttä. Ei se varmaan reilua miehellekään ole, kun ei oikein tiedä millä tuulella kumppani nyt just oikein olisikaan.

Anteeksi rakas. En halua olla nyt just huora. Haluan olla suojeltu rakastettu.

Demdem

• Vieras
« Vastaus #46 : 30.12.2015, 06:28 »
Olen tosi huono selittämään niin tästä tulee kovin sekava teksti.

Olen tovin miettinyt että onko kellään samanlaisia tuntemuksia/kokemuksia että kuin mielenkiinto hiipuisi aina välillä ja mielummin harrastaa vanilija-seksiä.
Välillä mielenkiinto loppuu vanilija-seksiinkin ja ihan ihmisiinkin.

Nyt esimerkiksi mulla ei ole minkäänlaista mielenkiintoa alistua oikeastaan kellekkään vaikka pari viikkoa sitten haikailin köysiin jne.
Olen kovin kokematon näissä asioissa joten se kai voi vaikuttaa asiaan. Mutta kumminkin ollut hyvin kiinnostunut ja kokeilunhaluinen joten hassua ajatella jos en muka tykkäisikään kun ei sellaista oloa ole tullut kokeillessa asioita.
Sen olen huomannut että kun keskustelussa jos joku alkaa puhumaan että rajoja pitää oikeasti venyttää ja millä tavalla niin se alkaa stressaamaan ja tuntumaan hieman epämiellyttävältä tai painostavalta vaikka se ei niin olisikaan.
Aina jossain välissä mielenkiinto palaa takaisin kumminkin.

Ei sitä aina vain jaksa, ja sitä täällä muutkin ovat sanoneet. Lisäksi sanoisin että haluaako sessioida ja miten vai haluaako vaniljaa vai haluaako mitään ollenkaan, riippuu hyvin paljon siitä minkälaiset kemiat on toisen kanssa.

Mortifer

• Vieras
« Vastaus #47 : 30.12.2015, 09:49 »
Jos henkilöllä on kinkyily veressä, silloin hänen verensä maistuu erittäin herkulliselta.  >:D

Vallassasi

• Vieras
« Vastaus #48 : 09.01.2016, 21:21 »
Minulla ainakin myös hormonit vaikuttavat asiaan. Neljän viikon välein en ole ollenkaan innostunut pitkistä ja joskus rankoistakin jutuista, joista kumppani olisi niin innostunut. Sitten muutaman päivän jälkeen olen jo innolla mukana.

Kannattaa koittaa jutella asiasta.

balthazar

• Vieras
« Vastaus #49 : 12.01.2016, 22:25 »
Minä olen löytänyt itseni pitkältikin uudestaan, ja uudestaan, ja uudestaan...

Jollakin tavalla hauskaa ja surullista, että jokainen ihminen aina odottaa minun ajattelevan ja toimivan jollain tietyllä tavalla. Olkoonkin se sitten vaikka se, että minulta odotetaan uutta ja odottamatonta, kerta toisensa jälkeen.

Vaan niinhän sitä toivoo myös toisesta ihmisestä aina jotakin. Jos ei jotain tiettyä tuttua, niin sitten jotain uutta ja ennenkokematonta. Jännittävää ja kiihottavaa, tuttua ja turvallista. Kunnes lopulta löytyy se jokin, joka on väärällä tavalla tuttua, tai väärällä tavalla uutta. Ja niin karuselli pyörähtää taas. Sellaista se on.

anniebunny

• Vieras
« Vastaus #50 : 20.01.2016, 21:37 »
itsellä se mielenkiinto hiipuu yleensä aika alas kun ei mielenkiinnolle ole kohdetta. samoin esimerkiksi tämä pimeä talviaika työkiireineen saa kyllä ajatukset aikalailla muualle. tässäkin tammikuussa lelo on hieronut enemmän jumiutuneita niskoja, pyykkipojat on kiikutettu yöpäydän laatikosta takaisin pyykkitelineen luo, olen luonut varsin tyydyttävän polysuhteen beniin ja jerryyn sekä lisäksi haaveilen yhdenyönjutusta mieheen joka tulisi rasvaamaan mun pakkasen kuivattaman selän kun ei kädet itsellä taivu.

että tulispa se kevät äkkiä niin alkaisi mielikuvituskin taas vähän laukata  ;D

Feird

• Vieras
« Vastaus #51 : 20.03.2016, 18:54 »
Mulle kävi vähän niin et tuli täs muutama vuos sitte sellanen kyllästyminen bileisiin, foorumeihin, kumeihin ja oikeestaan vähän kaikkeen...Jotenkin kaikki tuntu samalta ja nähdyltä eikä saanu oikeen mitään kiksejä mistään. Oli vähän sellanen fiilis et tässäkö tää oli hamaan tulevaisuuteen tätä samaa. Uutuudenviehätys oli kadonnu jo aikoja sitten eikä oikeestaa edes keksiny mitään uutta. Samaa jyystöä viikosta toiseen. Fetissitki on sellasia et niihin voi nähtävästi kyllästyä, en tiedä kuinka monella muulla on käynyt niin, mut ite oon todennu et mahdollista seki on.
Tosin en mäkään ole täysin kyllästyny latexiin, kyllä se visuaalisesti edelleen miellyttää silmää, mut ei siit enää sen ihmeempiä fiiliksiä saa. Olenki jo myyny osan asuista veke koska ne on jääny aika pitkään tosi vähälle käytölle. Tilanne oli sikäli hankala et suhteen toinen osapuoli oli yhtä kiinnostunu pervoilusta ku ennenkin, mut mulla ei ollu pahemmin intoa niihin samoihin leikkeihin. Tuntu et ne kaikki muut jutut mitä olis halunnu tehdä, olis pitäny tehdä jo aikoja sitten ennen ku edes alettiin seurustelemaan. Solmu alko oikeestaan aueta vähitellen ku ymmärsin myöntää et ei yhden ja saman ihmisen kans voi tehdä kaikkea, se ei oo aina ees fyysisesti mahdollistakaan, mut myöskään se ei oikein toimi jos vaan toisen mieliks "kokeilee" jotain. Sovittiin sitten et haen sessioseuraa muihin leikkeihin ja himassa tehdään sellasia juttuja mitä kummatkin yhdessä haluaa. Sen jälkeen omaki fiilis on parantunu ja kiinnostus palannu myös niihin vanhoihinki juttuihin osittain ku tietää et on mahdollista tehdä muutakin välillä. Meillä on kuitenki vaa se 1 elämä elettävänä joten ei kannata hukata sitä haaveilemiseen, se on vanhainkodis myöhästä miettiä et mitä jäi tekemättä.

Ps. tää ei oo mikään deitti-ilmo ja koittakaa nyt lukea ees se profiiliteksti jos haluatte lähestyä seuranhakumielessä :D

Perhonen89

• V.I.P.
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
« Vastaus #52 : 28.04.2016, 23:20 »
Itse olen huomannut sen, että ihan arjen normikiireet saavat välillä aikaan sen, että vaikka ei menettäisi mielenkiintoa kinkyilyä kohtaan, niin ei osaa ehkä niin kaivatakaan sitä, kun on niin paljon muita kiireitä, jolloin ei välttämättä edes tuu mietityttyä kinkyilyä niin paljon.

Nytkään en ole varsinaisesti kaivannut sessiointia, koska on ollut niin kiire gradun ja muuton kanssa, ettei ole oikeastaan ehtinyt niin kaipaamaan sitä tai miettimään.

nicolaus

• Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
« Vastaus #53 : 29.04.2016, 08:44 »
Itse olen huomannut sen, että ihan arjen normikiireet saavat välillä aikaan sen, että vaikka ei menettäisi mielenkiintoa kinkyilyä kohtaan, niin ei osaa ehkä niin kaivatakaan sitä, kun on niin paljon muita kiireitä, jolloin ei välttämättä edes tuu mietityttyä kinkyilyä niin paljon.

Nytkään en ole varsinaisesti kaivannut sessiointia, koska on ollut niin kiire gradun ja muuton kanssa, ettei ole oikeastaan ehtinyt niin kaipaamaan sitä tai miettimään.
Välistä arki vaan on niin täynnä. Ajatukset muualla. Ei vaan ole aikaa omalle seksuaalisuudelle.
Mutta kyllä se siellä kytee ja nostaa taas päätään kun arki rauhottuu. Ole huoleti.

anniebunny

• Vieras
« Vastaus #54 : 01.06.2016, 21:08 »
että tulispa se kevät äkkiä niin alkaisi mielikuvituskin taas vähän laukata  ;D

vähänpä tiesin, mitä toivoin