Baarin kannatusmaksut
Sitä ei voi tarpeeksi painottaa, että kieltäytyä saa missä leikin vaiheessa tahansa. Subin rooli ei tarkoita sitä, että pitää tehdä kaikki mitä käsketään. Leikin säännöt sovitaan etukäteen ja yhdessä. Ja aina on oikeus sanoa stop, jos siltä tuntuu. Mua huolettaa erityisesti ne kokemattomat submissive osapuolet, jotka eitiedä omia rajojaan eikä mieltymyksiään. Kun ei niitä tiedä aina ne kokeneemmatkaan. Siinä on se riski, että käy oikeasti huonosti. Mielenkiinnon hiipuminen taas on ihan normaalia. Tää vuodenaikakin on sellainen, että toisia innostaa ja toisia ei. Nää vaiheet tulee ja menee. Välillä pervoiluttaa enemmän. Mutta ei se mikään huono juttu ole, jos välillä elelee sitäkin taviselämäänsä.
Totta kai saa kieltäytyä. Yhtä lailla mies saa kieltäytyä katsomasta tahdonko-enkö-jahkailua ja jatkaa matkaa sellaisen luo joka tietää mitä tahtoo.
Lainaus käyttäjältä: Loc - 17.12.2015, 16:27Totta kai saa kieltäytyä. Yhtä lailla mies saa kieltäytyä katsomasta tahdonko-enkö-jahkailua ja jatkaa matkaa sellaisen luo joka tietää mitä tahtoo.Se vapaus on jokaisella. Tai voihan sitä jäädä kärsivällisesti odottamaan ja opastamaan. Onko kauniimpaa kuin orastava pervon alku, josta kehkeytyy ties vaikka se unelmien leikkikaveri. Ei liikaa, eikä liian pian
No worries.Omaan rauhalliseen tahtiin, pala kerrallaan ja paljon itsetutkiskelua harrastaen.Hosumalla ei tule kuin virtsapäisiä lapsia. Onnea matkaan.
Kuten moni jo on maininnut seksuaalisuus muuttuu jatkuvasti ja joskus ei vaan tee mieli. Itse olen aika on ja off- tyyppi. Ei vaan huvita niin ei huvita. Joskus pidin kivusta. Enää en voi sietää sitä nimeksikään. Vaniljakin maistuu välillä.
Jälkikäteen pieniltä tuntuvat pointit saavat toisinaan ärtymys-lukemat korkealle ja bileet/miitit eivät kiinnosta, asia monesti taas toisin viikon tai muutaman kuluttua. Se hyvä puoli elämässä on, ettei sitä tarvitse liian vakavissaan ottaa