Baarin kannatusmaksut
Äänestäjiä yhteensä: 93
Mutuna sanoisin, että kinky tuntuu olevan helpommin yleisön ymmärrettävissä l. hyväksyttävämpää kuin poly (En toki mitenkään vertaa niitä keskenään vaan totean vain, että tuntuu olevan melko ok olla perwå tai ainakin se hiipii ympärillä ja etenkin kulttuurissa vahvasti esiin. Polyamorisuuteen taasen suhtaudutaan aika epäilevästi.) ja bissetkin kuuluvat siihen outoon kategoriaan, joille ei riitä mikään, vähän niinkuin kytkimet.
Lyhyestä virsi kaunis. Kinky, tunnetko kuuluvasi seksuaalivähemmistöön, edustavasi vähemmistöä samalla tavalla kuin vaikka homot edustavat?
Niin, aseksuaalisuus joskus luetaan, nykyään kaiketi enimmäkseen ei lueta, seksuaalivähemmistöksi. Ja juuri siksi että voi olla rakastunut/emotionaalisesti kiinnostunut toisesta ilman seksiä. Näin ainakin olen käsittänyt.Sitten miten ihminen lukee itsensä vähemmistöön, ja identifioi, on tietysti kiintoisaa.Koska voin ajatella, ja identifioitua hyvin vaikka heteroksi mutta silti harrastaa seksiä myös sen sukukupuolen kanssa johon katson itse kuuluvani. Voin myös sanoa olevan fluid, eli suuntautumiseni muuttuu tilanteen/ajan mukaan.Lisäys: Mutta jos homo/bi/hetero ja kaiketi transsuuntautuneisuus myös on seksuaalivähemmistö, voi olla aseksuaali niin voiko kinky olla aseksuaali?
Niin, aseksuaalisuus joskus luetaan, nykyään kaiketi enimmäkseen ei lueta, seksuaalivähemmistöksi. Ja juuri siksi että voi olla rakastunut/emotionaalisesti kiinnostunut toisesta ilman seksiä. Näin ainakin olen käsittänyt.Sitten miten ihminen lukee itsensä vähemmistöön, ja identifioi, on tietysti kiintoisaa.Lisäys: Mutta jos homo/bi/hetero ja kaiketi transsuuntautuneisuus myös on seksuaalivähemmistö, voi olla aseksuaali niin voiko kinky olla aseksuaali?