Baarin kannatusmaksut
Lainaus käyttäjältä: Tuomas - 09.01.2016, 20:45Jeeee, hyvä tytöt, hienosti hoidettu Ja mitä ihmettä, kun paikka on ravintola, ja kaikilla ravintoloilla on viranomaisten lupa ottaasisään vain tietty määrä asiakkaita, niin eikö se nyt ole aivan selvää, että joskus joku voijäädä ulkopuolelle. Ihmettelen syvästi lippujen myyntiin kohdistunuta kritiikkiä Henkilökohtaisesti minä ainakin ostelen keikkalippujakin puoli vuotta etukäteen varmistaakseni itselleni paikan tapahtumaan. Kyllä minä haluan korvamerkitä kiinnostavat tapahtumat aktiviteettikalenteriini hyvissä ajoin.
Jeeee, hyvä tytöt, hienosti hoidettu Ja mitä ihmettä, kun paikka on ravintola, ja kaikilla ravintoloilla on viranomaisten lupa ottaasisään vain tietty määrä asiakkaita, niin eikö se nyt ole aivan selvää, että joskus joku voijäädä ulkopuolelle. Ihmettelen syvästi lippujen myyntiin kohdistunuta kritiikkiä
Tavastialla järkättäviä bileitä odotellessa
Komppaan. Eiköhän uudet bileet ole tässä kevään saatossa tulossa, kun noin hyvin liput menivät kaupaksi.
Lainaus käyttäjältä: Pippi Longstocking - 10.01.2016, 10:17Komppaan. Eiköhän uudet bileet ole tässä kevään saatossa tulossa, kun noin hyvin liput menivät kaupaksi. Kiitos kaikille palautteesta!Lainaukseen viitaten: Hämmästyisin suuresti jos jo kevään mittaan olisi seuraavat bileet Itse olen sitä mieltä, että ennakkomarkkinointi ja ajankohdan valinta onnistui mainiosti, seuraavaksi on aika lunastaa odotukset, vasta sen jälkeen suunnitellaan tulevaisuutta bileiden suhteen. Sitä paitsi Subspacen päätarkoitus ei ole olla bileorganisaatio - bileet on vain yksi tapa toimia. Ihan hyvin voi olla niinkin, että seuraava isompi tapahtuma onkin ihan jotain muuta
Pakko todeta, että ihme nillitystä. Minusta on hienoa, että joukko yksityisiä henkilöitä on perustanut yhdistyksen ja, että kohtuu tuore yhdistys on ottanut järjestääkseen tämänkin kokoluokan tilaisuuden Helsingin keskustassa. Voin kuvitella, etteivät ravintolat ole riemusta kiljuen tarjonneet tilojaan puoli-ilmaiseksi ja muutenkin tälläisen tilasuuden järjestäminen on aika moinen projekti. Toiset tekevät moista ihan työkseen mutta tästä tuskin kovin kummoista palkkaa järjestäjille käytetyistä tunneista voi laskea. Minusta on vähintäänkin kohtuullista, että tapahtumaan osallistuvat ottavat osan taloudellisesta riskistä kannettavakseen ennakkolipun muodossa.
Eli toisin kuin subspace:n seuraavissa bileissä tarjolla olevat "bilevosut", Baletin Talon Domme (ja Master) ovat bilevieraiden ilona ilman rahallista korvausta, ihan vain siitä ilosta, että saavat jakaa alan ilosanomaa ja edustaa yhdistystä omalla panoksellaan.