Baarin kannatusmaksut
Mielelläni tulisin mutta ei ole ilmoittautunut vapaaehtoisia sohvan tarjoajia/huoneen hinnan jakajia Yöpaikka+bensat helsinkiin ja takasin on vähän turhan iso lisäkustannus meikäläisen kukkarolle tällä hetkellä.
Kävin jo läpi airbnb:n tarjontaa siitä läheltä. Ovat toki pääasiallisesti halvempia mutta silti ottaa lompakosta ikävästi kun pitää helmikuussa käydä pari muutakin kertaa kääntymässä helsingissä. Saa nähdä miten käy.
Kysymyksiä:1) Onko paikka savuton? > Siis ei mitään tupakkahuonetta sisätiloissa josta kaamea savu leviää joka oven avauksella?2) Onko baarissa tarjolla maapähkinöitä? > Vakavan allergiani vuoksi hengentärkeää tietää etukäteen.3) Yhditys on alistuville naisille. Mutta ymmärsinkö oikein etteivät nämä ole pelkästään lesbobileet vaan kaikille?Muuten on vähän hassua etten näköjään ymmärrä kaikkea vaikka olen itsekin ollut mukana järjestämässä BDSM-kemuja mutta te puhutte slangia ja lyhennyksiä ja minä olen sentään asunut Ruotsin puolella reilut 30 vuotta. Mikä VOSU on?Sorry jos kysymykset tuntuvat tyhmiltä - olen ollut jäsen bdsmbaarissa vasta reilun vuorokauden enkä edes asu Suomessa - mutta pääsehän sitä Helsinkiin laivalla tai lentäen ;-)