Baarin kannatusmaksut
on kyllä subeilla nyt niin hyvä tekemisen meininki että liput oli pakko ostaa
Melko edullisen majoituksen saa kasaamalla neljän hengen porukan ja varaamalla huoneen esim. Omenahotellista (lähellä bilepaikkaa). Just tsekkasin, oli vielä huoneita vapaana hintaan 116-119 € / yö, siinä jää maksettavaa alimmillaan 29 € / hlö. Itse olen aikoinaan toiminut noin - saattaa hyvässä lykyssä saada uusia ystäviäkin
Lainaus käyttäjältä: submit - 16.12.2015, 19:12Melko edullisen majoituksen saa kasaamalla neljän hengen porukan ja varaamalla huoneen esim. Omenahotellista (lähellä bilepaikkaa). Just tsekkasin, oli vielä huoneita vapaana hintaan 116-119 € / yö, siinä jää maksettavaa alimmillaan 29 € / hlö. Itse olen aikoinaan toiminut noin - saattaa hyvässä lykyssä saada uusia ystäviäkin Tuo on aina näppärää jos vaan saa porukkaa kasaan ja ihmiset ei jätä tulematta ja jätä laskua muille Onko vapaaehtoisia huonekavereita Tamperelaiselle pervolle?
Lainaus käyttäjältä: shadow_witch - 15.12.2015, 07:50Saako näitä lippuja mitenkään muuten kuin antamalla Koko nimen, Sähköpostin ja Osoitteen?Ainoa pakollinen oikein oltava tieto on sähköposti jonne lippu toimitetaan. Muut kohdat voi ohittaa vaikka laittamalla x-kirjaimen ko. kohtiin.
Saako näitä lippuja mitenkään muuten kuin antamalla Koko nimen, Sähköpostin ja Osoitteen?
Lainaus käyttäjältä: subspace - 15.12.2015, 08:51Lainaus käyttäjältä: shadow_witch - 15.12.2015, 07:50Saako näitä lippuja mitenkään muuten kuin antamalla Koko nimen, Sähköpostin ja Osoitteen?Ainoa pakollinen oikein oltava tieto on sähköposti jonne lippu toimitetaan. Muut kohdat voi ohittaa vaikka laittamalla x-kirjaimen ko. kohtiin.Rupesin ostamaan lippuja ja huomasin että ainoa tapa maksamiseen on nettipankki. Eli vaikka nimen ja osoitteen kohdalle laittelisikin x-kirjaimia, maksajan tiedot näkyvät kuitenkin. Etukäteislipun ostaminen anonyymisti ei siis ilmeisesti onnistu mitenkään? Kaikki eivät halua välttämättä jättää dokumenttia siitä että ovat ostaneet lippuja pervobileisiin.
Vaaditaanko lipun ostamiseen rekisteröitymistä?– Ei. Maksaminen tapahtuu verkkopankkimaksulla.Kuka näkee tiedot?– Tiedot näkevät vain yhdistyksen taloudenhoitaja ja lippuvastaava.Miten maksu näkyy tiliotteella?– Maksun saajana näkyy Holvi Payment Services Oy
Oma tiliotteeni ei minua huoleta, se on pankkisalaisuuden piirissä. Enkä epäile Subspacea tai ketään bileiden järjestämiseen liittyvää henkilöä epäluotettavaksi. Mutta jos maksan liput omalta tililtäni, niillä jotka nettikauppaa hoitavat on mustaa valkoisella että olen ostanut pervobilelipun. Eli osallistuakseni bileisiin joudun luovuttamaan henkilötietoni tuntemattomille ja luottamaan että he eivät esim. lähetä niitä työnantajalleni.En siis oikeasti hetkeäkään usko että kukaan teksi niin (tai että työnantajaani kiinnostaisi tippaakaan ). Mutta tällaiset ovat minulle vähän niinkuin periaatekysymyksiä.Mainittakoon vielä että tämä ei ole elämän ja kuoleman kysymys vaikka olenkin neuroottinen minkään kirjallisen tai kuvallisen dokumenttijäljen jättämisestä. Olen joka tapauksessa aikaeissa ostaa 5 lippua