Baarin kannatusmaksut
--smurffit tais ottaa "suvilahdesta-kesä2014" - aikaroimat tappiot.. Jos lippuja olis voinu ostaa "netistä" ennakkoon bileisiin joihin olis tarvittu n.700 myytyä lippua, moni asia olis budjetoitu mahdollisesti paremmin..
Voi jestas, että osaa mennä mun pointti ohi nyt. No aivan sama. Tuskin kuitenkaan kannattaa alkaa verrata isoja festareita ja kinkybileitä toisiinsa. Mulle on se ja sama miten homma hoidetaan. Kunhan vaan ihmettelin käytäntöä. :|
Jos jotakuta vielä hirmuisesti ahdistaa niin mulla on yksi ylimääräinen lippu. Voin myydä ovella ostohintaan jos ei sitä aiemmin mene face-to-face Blondit tietty etusijalla
Lainaus käyttäjältä: Ms. M - 09.01.2016, 17:45Voi jestas, että osaa mennä mun pointti ohi nyt. No aivan sama. Tuskin kuitenkaan kannattaa alkaa verrata isoja festareita ja kinkybileitä toisiinsa. Mulle on se ja sama miten homma hoidetaan. Kunhan vaan ihmettelin käytäntöä. :|Itse ainakin ymmärsin pointtisi, mutta tällä kertaa näin ja seuraavalla ehkä toisella tavalla. Tulevaisuuden bileiden lipunmyynnistä en kuitenkaan voi luvata mitään, kun jokaiset bileet ovat kuitenkin tekijöidensä näköiset. Tällä kertaa päätökseen vaikutti aika paljon se, että kysessä ovat yhdistyksen ensimmäiset bileet ja nyt meidän ei tarvitse pelätä taloudellisia menetyksiä, jos lippuja ei menisikään. Pidän nettilipunmyyntiä paljon kätevämpää, mutta toivottavaa toki olisi, että lippuja olisi vaikkapa viikkoa ennen vielä myynnissä.
Pidän nettilipunmyyntiä paljon kätevämpää, mutta toivottavaa toki olisi, että lippuja olisi vaikkapa viikkoa ennen vielä myynnissä.
Jeeee, hyvä tytöt, hienosti hoidettu Ja mitä ihmettä, kun paikka on ravintola, ja kaikilla ravintoloilla on viranomaisten lupa ottaasisään vain tietty määrä asiakkaita, niin eikö se nyt ole aivan selvää, että joskus joku voijäädä ulkopuolelle. Ihmettelen syvästi lippujen myyntiin kohdistunuta kritiikkiä