Baarin kannatusmaksut
Jep, ihminen haluaa aina sitä mitä sillä ei juuri tietyllä hetkellä ole. Että hyvää elämää vain. Silti sanoisin että ihminen tarvitsee juuri eniten rakkautta. Sitten voidaan ruveta miettimään mitäs se rakkaus sitten käytännössä on.....
Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 14.12.2015, 23:41Jep, ihminen haluaa aina sitä mitä sillä ei juuri tietyllä hetkellä ole. Että hyvää elämää vain. Silti sanoisin että ihminen tarvitsee juuri eniten rakkautta. Sitten voidaan ruveta miettimään mitäs se rakkaus sitten käytännössä on.....Niin olen minäkin järkeillyt, että rakkaus on tärkeintä kuitenkin. Minulla on ihana mies, jota minä rakastan ja joka rakastaa minua Muistan kuitenkin niin tarkkaan miltä tuntuu odottaa tulevaa sessiota, ja varsinkin miltä sen aikana ja sen jälkeen tuntuu.... Sellaista tunnetta ei vain voi saada millään muulla keinolla. Ei ole helppoa tämä elämä
Lainaus käyttäjältä: tuulikello88 - 14.12.2015, 23:50Lainaus käyttäjältä: Chmlnidae - 14.12.2015, 23:41Jep, ihminen haluaa aina sitä mitä sillä ei juuri tietyllä hetkellä ole. Että hyvää elämää vain. Silti sanoisin että ihminen tarvitsee juuri eniten rakkautta. Sitten voidaan ruveta miettimään mitäs se rakkaus sitten käytännössä on.....Niin olen minäkin järkeillyt, että rakkaus on tärkeintä kuitenkin. Minulla on ihana mies, jota minä rakastan ja joka rakastaa minua Muistan kuitenkin niin tarkkaan miltä tuntuu odottaa tulevaa sessiota, ja varsinkin miltä sen aikana ja sen jälkeen tuntuu.... Sellaista tunnetta ei vain voi saada millään muulla keinolla. Ei ole helppoa tämä elämä Rakkaus on aika abstrakti käsite jollei sille anna mitään määreitä. Siksi sanoin aiemmin että kannattaisi ihan ääneen sanoa miksi on jonkun kanssa. Mitä haluat parisuhteelta? Lapsia? Turvallisen talouden? Muuten(kin) turvaa ja jatkuvuutta? Perheen ja suvun hyväksynnän valitsemallesi elämänmuodolle? Villiä seksiä? Villiä tyydyttävää seksiä? Lempeä ja lämpöä? Ihmisen jolle voi puhua kaikesta maan ja taivaan välillä ja tuntea että hän ymmärtää? Statuksen jonka sen myötä saat? Jakaa arkesi ja juhlasi sellaisen ihmisen kanssa joka tuntee sinut kaikkinensa ja hyväksyy sinut? Kaiken edellisen ja vielä paljon kaikkea muuta?Vastauksena kun siiihen rakkaus ei oikein vielä sano mitään, kuten ei sekään että joku on "ihana". Mitä on "ihana"? Muuta kuin että "rakastava" (joka ei oikein käytännössä johtanut kummoiseen vastaukseen).
Tiedätkö muuten mitä miehesi fantasiat ovat. Hänelläkin niitä varmasti löytyy vaikka ei välttämättä hirveän helposti niistä yhdellä kysymyksellä puhu. Muista olla keskittymättä niin paljon omiin haluihisi että unohdat kumppanillasi olevan kanssa haluja jotka saattavat erota siitä mtä itse haluat häneltä. Kunhan tällaisena pienenä muistutuksena haluan huomauttaa. En oleta ettet olisi tätä pohtinut mutta se ei oikein selviä tästä keskustelusta koska tässä on niin keskitytty sinun tarpeisiisi.